Offisiell tråd Xbox 360 - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 45 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 889
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    xbox 360 blir en revolusjon på spillsiden når den endelig kommer, men kun for de av oss som har skikkelig utstyr å kjøre den på. hvordan den blir oppmålt mot ps3 finner vi først ut senere, men nå ser det vel desverre ut som at vi europeere kan se langt etter ps3.

det alex skriver om at ingen kjøper 360 lenger når ps3 komer er bare tull.

360 kommer til overaskende lave priser nå den blir sluppet og vil naturlig nok fortsette å synke frem til ps3 launch. normalt sett ligger sony høyt i pris, og når ps3 blir sluppet ser vi nok på et prisgap på 2000 kr. tviler på at modern til guttungen som skal ha seg spillkonsoll bryr seg om det er 720p(360) eller 1080p(ps3) når det er 2000 kr mer for det som i hennes øyne er en spillmaskin.

microsoft sa vel at de skulle komme med enten hd eller bluray støtte i en senere utgave av 360. mest sannsynlig til sommeren en gang...
    så boksen får støtte for en av delene, vi vet bare ikke hva enda..

rart at tråden om et fantastisk flott nytt produkt har utviklet seg til å bli en tråd om hva som er bedre...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    Mener du at de ikke har force feedback? Hva med dette settet da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315083&cks=PRL

Får virkelig håpe settet jeg har funker, da bilspill med stikke halverer opplevelsen.

-Force feedback er ikke det samme som "vibrering".Da et ratt ikke vil få noen som helst "motstand" når du kjører på en vegg/bil,kun vibrere litt :-)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    tviler på at modern til guttungen som skal ha seg spillkonsoll bryr seg om det er 720p(360) eller 1080p(ps3) når det er 2000 kr mer for det som i hennes øyne er en spillmaskin.
    For det meste enig med deg, men dette er ganske irrelevant, iogmed at mødre og guttunger ikke lenger er den viktigste målgruppen. En på 25 har mer penger enn en på 10, mor eller ikke, og det skjønte Sony i 1995, og Microsoft i 2001. Markedsføringen sikter høyere.

Når det gjelder brukererfaringer som Alex referer til må jeg si jeg kan si fint lite om fysikken i spillene, jeg fikk bare testet hvert spill i ti minutter. Grafikken gir et mer umiddelbart inntrykk, og opplevelsen var ikke helt på høyde med den jeg fikk da Super Mario World, wipEout, Super Mario 64, Soul Calibur og SSX ble lansert med sine respektive konsoller.

Likevel, rent spillmessig, vil jeg si dette er kanskje tidenes jevnt over beste og mest varierte launch lineup (selv om den kanskje er litt dominert av racing og FPS). Hvor mange spill lanserte N64 med? Fem? PS2 hadde SSX, resten resirkulert (TTT) eller lavmål.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnis
    Microsoft har rota det til denne gangen også. Ingen Force-feedback støtte. Mulig at det kommer med en software oppgradering, men ikke regn med det.
    Bizzarre (som lager PGR-serien) vil slippe en oppdatering som aktiverer force feedback straks det lanseres ratt for 360 som støtter dette. Dette i følge Bizzarre selv på deres hjemmesider. Så jeg har trua på at noe skjer etter hvert!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tviler sterkt på endringer i hardware underveis på 360. Det vil i så fall være "urettferdig" for de som handler nå. Da må i så fall de som har handlet før HD-dvd / Blueray få oppgradering gratis eller for en symbolsk sum.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Bizzarre (som lager PGR-serien) vil slippe en oppdatering som aktiverer force feedback straks det lanseres ratt for 360 som støtter dette. Dette i følge Bizzarre selv på deres hjemmesider. Så jeg har trua på at noe skjer etter hvert!
    Seriøst? Hvor har du lest dette? Ikke det at jeg ikke tror deg, men vil gjerne ha noen kilder Glimrende nyheter da. Håper logitech kommed med et ratt for 360!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Han skriver jo at han har lest det på Bizzarre sine hjemmesider.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    PS2 hadde SSX, resten resirkulert (TTT) eller lavmål
    Du glemmer helt bort fantavision

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe logitech lager ratt til 360en ja, de vet hva de gjør, savnet er ordentlig ratt til xbox(1)en til f.eks forza motorsport PGR osv... Spesielt forzaen som er konkurrenten til GTspilla, det hadde fortjent et ratt i stil med "GT4rattet"...

Vi får krysse fingrene

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir nok litt venting her i gården. Spent på hva som skjer på chip-fronten. Men klarer meg fint med ps2 enn så lenge...har aldri vært særlig x-boxfan, men det er jo kjekt når man har de andre mulighetene som gjør boxa til ett ok multimediasenter.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chippen er i mitt syn halve meninga med xbox kontra de andre konsollene, uten denne muligheten hadde ikke xbox hatt det lille overtaket i mine øyne...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnis
    Seriøst? Hvor har du lest dette? Ikke det at jeg ikke tror deg, men vil gjerne ha noen kilder Glimrende nyheter da. Håper logitech kommed med et ratt for 360!
    I en diskusjon om Joytech sitt kommende ratt til 360 her, skriver The Boy Chris (admin hos Bizarre) følgende:
    As to the Force Feedback issue, we need a wheel and drivers before we can begin investigating support feasability.
    Med en god porsjon godvilje, kan det høres lovende ut.

Team Xbox refererer her til Microsoft, som sier:
    We believe force-feedback is very interesting, and we plan on launching force-feedback peripherals after launch.
    Den var litt mer konkret.
    Jeg håper uansett det skjer noe her litt fort!

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Jeg håper uansett det skjer noe her litt fort!
    Hehe. Har ikke så fryktelig stor troa på det, men det er lov å håpe. Microsoft hadde jo noen ok FFB ratt til PC. Lurer på om det var i Sidewinder tiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Han skriver jo at han har lest det på Bizzarre sine hjemmesider.
    Dette er antagelig en software upgrade. Og selvfølgelig vil det komme nye ratt som passer til 360. Jeg komenterte HD DVD/Blueray oppgradering.

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående de trådløse kontrollerne.
    Har lest at de har en rekkevidde på ca 10 meter, noen som har lest noe om hvordan signalene takler å gå gjennom vegger?
    Tenker at siden maskinen skal bråke så mye, så er det kanskje en mulighet å sette den i et annet rom.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. trådløse kontrollere; disse bruker 2,4 ghz båndet, samme som mine trådløse Logitech gamepads. Jeg har min PC med senderne til kontrollene stående "en vegg unna" stua, og de fungerer fint over hele stua (på det meste 8m) og et stykke inn på kjøkkenet. Så vi får bare krysse fingrene for at dette ikke blir noe problem!

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bråker

Finnes det noen som har målt hvor mye 360 bråker i en normal sammenheng, leste at det eneste som slår den på støy var et gammelt kjøleskap... det kan jo ikke være så ille :S

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...... venter......... venter........................... venter.......................venter..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mus og tastatur

Mulig det er diskutert tidligere i denne tråden, men er det noen som vet om mus og tastatur vil fungere på 360?

Newcomer Catch-22 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    Mulig det er diskutert tidligere i denne tråden, men er det noen som vet om mus og tastatur vil fungere på 360?
    Jeg sendte en mail til Microsoft spurte de om dette på den "gamle" xboxen.
    De sa at xbox ikke skulle vere en pc men en konsol ,så de kom ikke til og gi ut noe mus og tastatur som funket til dette.Regner med at dette åsså gjelder for 360.Men det kommer nokk når den blir moddet skal du se

Side 13 av 45 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •