Offisiell tråd Xbox 360 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 45 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 889
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Microsoft skryter av at 360 kan settes opp i nettverk med PC trådløst og streame video fra PC (forutsatt at PC`en har Media Center)!
    MEN, HD-filer er ganske så krevende, så jeg har en plan om saksøking når den tid kommer. Fordi jeg mest sannsynlig bare vil få hakking på filmen når jeg streamer trådløst!!

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et par dager etter at Xbox 360 ble lansert i USA har det dukket opp flere rapporter om at den nye konsollen krasjer.
    Typisk Microsoft

Les meir ----> http://www.itavisen.no/showArticle.p...icleId=1307710

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile hjelp

er det bare og kjøpe en xbox360 ifra statene også bruke en omformer til strømmen??

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klarer du ikke vente en uke ? uansett om du da skulle være så usannsynelig heldig å få tak i en 360 fra statene så ville det ta iallefall en uke før du har den, så hvorfor ikke vente?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    er det bare og kjøpe en xbox360 ifra statene også bruke en omformer til strømmen??
    Ja, men da må du nok kjøpe de fleste spillene derfra også. De fleste spillene er låst til en spesiell sone.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Ja, men da må du nok kjøpe de fleste spillene derfra også. De fleste spillene er låst til en spesiell sone.
    ja det er vel ntsc,samme som i malaysia der hvor min svoger bor,sender spill til 20.-norske pr spill

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel trykkte "hong-kong silvers" som man må ha chip for å få til å fungere. Tror ikke $ony og M$ tjener noe på disse utgivelsene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forhåndsbestillte også på nettet for lenge siden, men fikk plutselig beskjed om at de ikke fikk inn nok, og at jeg var en av de som ikke kunne få :-? Etter jeg fikk beskjed om det, har jeg vært på elkjøp 200 ganger å fisket og mast, men til ingen nytte. De virker som de har veldig strenge instrukser på hvordan de skal håndtere denne releasen. Det er først til mølla og ingen forhåndsbestilling.

Lurer på om man kan kjøpe flere enn 1 per kunde. Hadde vært moro å se hvilken pris man hadde fått for en fullversjon på Qxl nå før jul :grin:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk prøvd meg såvidt på noen spill og sett noen videoer tidligere idag; Ridge Racer 6, Perfect Dark Zero, PGR3 og Final Fantasy XI. For å være helt ærlig er jeg litt skuffet over grafikken, bare PGR imponerte, og selv det var ikke ekstremt mye penere enn det beste på Xbox. Helt klart den minste forskjellen mellom to konsollgenerasjoner jeg har sett så langt.

Selve maskinen likte jeg godt, pent design, stor men ikke enorm, og håndkontrollen virket veldig god, betydelig bedre enn den forrige.

Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Xbox 360

x-box 360 kommer med sitt første parti til burikkene den 2. december i år..
    har forhåndsbestilt consoll kitt.. bare vent til dreamX har oppgradert denne det blir bra d.
    Dagens xbox med den beste dreamX oppgraderingen er mye bedre prosessor, live, heile greia... + masse "programmer" husker ikke alt... tenk hvor bra det blir da

Leste bare de første sidene i denne tråden, noe sier meg at dere vet dette fra før. :-P

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Noen kommentarer på hvordan XBox 360 står seg som ren DVD-spiller:
    http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=568

I've thrown a few discs at it, with mixed results. The good news is that it is a progressive scan DVD player, and so far it has played every burned DVD I've thrown at it. The bad news is the video quality just isn't that great.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Prisinlegg flyttet til egen tråd under "pris -og produktjakt" HER. Vær vennlig ta pris og forhandler i denne tråden!

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    For å være helt ærlig er jeg litt skuffet over grafikken, bare PGR imponerte, og selv det var ikke ekstremt mye penere enn det beste på Xbox. Helt klart den minste forskjellen mellom to konsollgenerasjoner jeg har sett så langt.
    NETTOPP. Microsoft kommer til å angre på at dem kaster ut en halvferdig wannabe nextgen konsoll på markedet bare for å komme PS3 i forkjøpet - for når PS3 først kommer, blir forskjellen så gedigen at ingen vil kjøpe 360'en lenger. Sony har erfaring med spillkonsoller, og er ikke suveren markedsleder for ingen ting. Xbox'en har rett og slett ikke stort nok potensiale for fremtiden til å kunne ta innersvingen på PS3 selvom den blir lansert et år før.

Som et bevis på nettopp dette, gjengir jeg hva en sonyrepresentant uttalte for litt siden: "Vi lanserer når det passer oss, uavhengig av hva microsoft finner på".

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Men da er vel XBox360 nextgen nå, så blir PS3 nextgen oppå XBox360 igjen.
    Altså får vi to generasjonsskifter i løpet av 1-2 år.
    Jeg skal være med på begge generasjonene

Newcomer sven-o sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    ...Helt klart den minste forskjellen mellom to konsollgenerasjoner jeg har sett så langt.
    Syntes det argumentet blir litt tynt, ettersom jeg regner med at du sammenlikner de siste xbox-spillene med de første xbox360-spillene.
    Om man skal sammenlikne generasjonene, må man jo se på de første spillene til begge konsollene, da spillene blir bedre etterhvert som utviklere blir vant til plattformen.

Og til alex:
    Du snakker jo bare på grunnlag av synsing, og tar jeg ikke feil er nok du den største sony-fanboyen på forumet. Du kan da virkelig ikke tro på alt sony spyr rundt seg av påståelig in-game sekvenser, som har vist seg å være pre-rendered?

Bottom line er at den som venter, får se. Word on the street er at begge konsollene er ytelsesmessig(i spill) noenlunde like.

Selv er jeg egentlig mer spent på hva nintendo har å by på. Innovasjon utenfor grafisk ytelse har aldri skadet noen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

360 Utrolig dårlig som DVD spiller!

Det ser ut til at 360 sliter med mye artifakter både på spill og som filmfremviser.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sven-o
    Syntes det argumentet blir litt tynt, ettersom jeg regner med at du sammenlikner de siste xbox-spillene med de første xbox360-spillene.
    Om man skal sammenlikne generasjonene, må man jo se på de første spillene til begge konsollene, da spillene blir bedre etterhvert som utviklere blir vant til plattformen.
    Man sammenligner da alltid det nye med det beste fra forrige generasjon. Om jeg sammenligner

Super Mario Bros. 3 med Super Mario World
    Super Mario World med Super Mario 64
    Final Fantasy VI med Final Fantasy VII
    Soul Blade med Soul Calibur
    Tekken 3 med Tekken Tag Tournament
    Dead or Alive med Dead or Alive 2
    Cool Borders 3 med SSX og/eller Amped
    Gran Turismo 2 med Gran Turismo 3 A-Spec

så gjør jeg nettopp det, og jeg mener overgangen PGR2 -> PGR 3 er betydelig mindre enn alle disse, rent grafisk.

Newcomer sven-o sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du kan da vitterlig ikke mene at det var så veldig stor grafisk forskjell mellom Tekken 3 og Tekken Tag Tournament??

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    NETTOPP. Microsoft kommer til å angre på at dem kaster ut en halvferdig wannabe nextgen konsoll på markedet bare for å komme PS3 i forkjøpet - for når PS3 først kommer, blir forskjellen så gedigen at ingen vil kjøpe 360'en lenger. Sony har erfaring med spillkonsoller, og er ikke suveren markedsleder for ingen ting. Xbox'en har rett og slett ikke stort nok potensiale for fremtiden til å kunne ta innersvingen på PS3 selvom den blir lansert et år før.

Som et bevis på nettopp dette, gjengir jeg hva en sonyrepresentant uttalte for litt siden: "Vi lanserer når det passer oss, uavhengig av hva microsoft finner på".
    Mener du virkelig det? Jo playstation er størst, og det er ikke uten grunn. Men det er IKKE på grunn av overlegen hardware. PS2 var ikke stort bedre enn Dreamcast grafisk sett for å være helt ærlig. Men av en eller annen grunn floppa Dreamcast, spesielt i europa. Playstation 2 ble lansert på en tid som var utmerket. Dreamcast kom da alle hadde N64 og playstation 1 og var fornøyd med det.

Uansett. At PS3 blir så uendelig mye bedre enn Xbox 360 er tøv. Sony er flink til å hype opp folk med masse selvskryt. Noen som husker Emotion engine? Jada ps2 skulle levere grafikk som så helt virkelig ut. Nå er det samme regla om igjen. Cell, 2 TERAFLOPS, Pre-rendrete videoer osv osv.

Microsoft har med Xbox 1 vist at de kan lage gode spillkonsoller de også. Og jeg tviler på at Sony kommer opp med noe som er uendelig mye bedre.

Og det kan kanskje stemme at den grafiske forskjellen ikke oppleves så stor som mange kanskje hadde forventet. Men det er nok ikke konsollen sin feil, men at så avanserte spill koster mye mer og tar lenger tid å utvikle. Spillutviklere trenger rett og slett mer tid og ressurser nå. Og derfor er platformen MINST like viktig som hardwaren. Og det virker som Sony ikke har innsett dette helt enda.

Playstation 3 blir nok omtrentlig på linje med Xbox 360 hardware-messig sett. Da gjenstår det bare å se hvem som får utnytta konsollen best

Selv går jeg for Xbox 360 på fredag, og kjøper nok PS3 om den blir noe å rope hurra for.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sven-o
    Men du kan da vitterlig ikke mene at det var så veldig stor grafisk forskjell mellom Tekken 3 og Tekken Tag Tournament??

Litt så. Dog er animasjonene klin like (er tilmed noen fra Tekken 2 der), så DOA -> DOA2 er egentlig mer beskrivende.

Prøvde å finne noen bilder for å illustrere forskjellen mellom PGR-spillene, men etter syv Googlesider uten noe ingame shot fra PGR3 ga jeg opp. Stikk innom Elkjip og se selv til uka.

Edit: Bare for å understreke: Jeg er ikke noen fanboy. Jeg har ingen tro på at PS3 vil "knuse" XBox 360 hardware-messig, forskjellen blir vel sammenlignbar med DC/PS2. Med unntak av SSX var ikke lanseringslineupen til PS2 videre imponerende rent grafisk den heller (TTT ser jo knall ut på stillbilder, men som sagt er animasjonene fra 96/98, og PAL-utgaven støttet ikke 60 Hz). Likevel, jeg må si jeg ble litt skuffet da jeg endelig fikk prøve meg litt med 360. Drøyer heller til nyåret før jeg bestemmer meg for å handle en.

Side 11 av 45 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •