Bestillte akkurat den ultimate spill skjermen.... :P - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har bare et spørsmål jeg

blir det ikke plagsomt å sitte å se til hver side hvis det skjer noen der? hehe. for MIN smak så er den litt for stor. 19" er mer passe størreler synes jeg. nå sitter jeg 30cm i fra skjermen da :P .... har prøvd meg med en skjerm på denne størrelsen og jeg syntes ikke det ra noe godt.

min stemme i LCD/CRT greia er CRT til spilling ol. men LCD når man skal arbeide/surfe og sånn.... men CRT er best allround bare MIN menin og jeg bryr meg ikke om hva andre synes om den meningen....

Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Spill blir uansett alltid best foran tv-skjermen. Det er mye mer behagelig å sitte i en god sofa med skikkelig omkringlyd og ordentlige håndkontrollere enn å måtte nøye seg med å stirre på en pc-skjerm på et skrivebord, dårlig stol, elendige høyttalere og tastatur.
    den er vel ikke helt sann den med dårlige høyttalere/stol og sånn. i et vanelig hjem ja men en som, har brukt 2-300 på kabler kan jo FINT koble pc bilde til tv og lyd til surrond.... der med kan man sitte i sofaen og spille pc spill. har man gamepad så er jo alt komplett.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    ja da er det juni da.... :roll: fått denna skjermen din?
    Jeg har iallfall ikke fått min enda. Ifølge Dell så vet de ingen dato (sjekket med dem i forrige uke)

Siden prisen er steget til 14.625 klarer fint å vente.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått min skjerm.

Er veldig fornøyd med kjøpet. Kunnet dog hatt enda større oppløsning. (som f.eks 30" til Apple har)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok den ble ikke så illle alikevel da når du fikk den på plass. NICE

du er en av de heldige som fikk tak i "force feedback 2(?)" husker ikke helt navnet :P... men i såfall den joystikken der er en av de beste i verden. i am NOT kidding. kan stolt(:P) si at jeg har den jeg og. en kamerat av meg vant den men hadde alerede en "skikelig" joystick... fikk den for 100spenn ogen 4pk cola..(har ikke glemt en null nei)

MX-700 også :lol:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel Force Feedback 1 joysticken jeg har med gameport. Den er mye bedre en 2'er versjonen.

Når det gjelder MX700 så er jeg imponert at du klarte å se at det lå en MX700 på bordet, for MX700 tilhører dama og er den lille dingsen som vidt stikker ut nede i venstre hjørnet. Min mus er en MX1000 Laser som er en del bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Det er vel Force Feedback 1 joysticken jeg har med gameport. Den er mye bedre en 2'er versjonen.

Når det gjelder MX700 så er jeg imponert at du klarte å se at det lå en MX700 på bordet, for MX700 tilhører dama og er den lille dingsen som vidt stikker ut nede i venstre hjørnet. Min mus er en MX1000 Laser som er en del bedre.
    hehe ja tok feil der med joystiken er 1 jeg har også... og den er ikke å oppdrive ny lenger

sitter her med MX-510 jeg beste musen jeg noen gang har hatt. eneste som plager meg er ledningen. men heller bli plaget av ledningen en det trege trådløse systemet. på ALLE trådløse mus (MX-700/1000 med mer) jeg har prøvd så har alle hengt etter. ikke mer en 0,1sek og sånn da men man merker det azz. 1sek er lenger en man skulle tro...:P

EDIT: skriveleif

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •