wcip]Angel omg ffx

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

wcip]Angel omg ffx

tar det 20-30 timer og runne sier du?

tror du ikke har gjort alt jeg
    masse hemmelige filmer og mission.
    ffx er nesten like bra som ff7

ffx er stort og genialt.
    men derimot ff x-2 suger.
    helt ræva.

men skal jeg anbefale et ps2 spill så må det bli noe der grafikken og musikk tar litt overhånd.

spes når en spiller på prosjektor

anbefaler på det sterkeste final fantasy x og det koster ikke mye nå eller.
    ca 300kr for platinium.
    så det er det verdt det!

for en som ikke skal bare runne for og kaste spillet som vise andre bruker man opptill 120timer på og klare alt.
    100% ferdig.

anbeflaer walktrough når du ikke gider og lete mer og ikke vil ta hovedbossen som kun du trenger og bruke curaga på

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres bra ut!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann
    Jeg kan bare tenke meg at det er et gammelt innlegg du har svart på, siden jeg ikke har skrever noe om FFX (verken 1 eller 2) på evigheter.

Først og fremst vil jeg bare anbefale folk som er ute etter å kjøpe dette spillet, å ta en tur på play.com. 300,- ? Hva med £12!?

Strategy guiden er også veldig rimelig der.
    ----

Som jeg har sagt før: Final Fantasy X er veldig kjekt spill. Det gir deg timevis med solid underholdning og jeg angrer ikke på at jeg kjøpte spillet.

That being said, sammenlignet med FF7 eller 8 syns jeg 10'ern måtte trekkes for følgende ting

* Characters
    Yuna og Tidus som hovedpersoner? Jeg likte ingen av dem, og det platte kjærlighetsforholdet var dull dull dull. Ingenting som Aeris/Cloud eller Squall/Rinoa, IMO. Syns heller ikke bi-personene var noe spesielt spennende. Kimahri syns jeg var grei nok.

* Musikk
    Et par tracks var greie, men det ble for mye repetisjon og remastering av enkle tema. Både FF7 og 8 er proppfulle av solide og varierte låter.

* Forholdet mellom bonus-materiale og hovedhistorie var for skeiv.
    Jeg setter veldig pris på at spillutviklerne gir spillerne valg i hva slags bonus-ting de vil finne på (Dark Aeons, ultimate weapons, hemmelige bonus-ting osv), men jeg syns det ble for mye av det gode. Driter man i alt bonus-crap'et har man bare et spill som tar 20-30 timer å runde, noe som er veldig kort for et FF-spill. (Men dog veldig langt for et normalt spill!)

Jeg syns de kunne brukt mer energi og tid på å fleshe ut historien mer, enn å gi übergamerne hundrevis av timer ekstra på minigames som bare er frustrerende (Thunder fields) og vanskelige.

Som sagt, jeg anbefaler FFX til alle som har en Playstation, men spillet skuffet bittelitt hvis man har FFVII og VIII i bakhodet.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syns det er litt for mye mini games ja! liker ikke fotbal og så blir jeg tvunget til å spille blitz ball :evil:

hadde jeg lyst til å spille ballspill kunne jeg kjøpt fifa eller no....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •