RGB fra PS2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: RGB fra PS2

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RGB fra PS2

Hepps!

Har noen et forslag til hvordan jeg skal få rgb signal fra ps2, til min projektor pana ae500? Ønsker å kun ha en kabel fra projetoren ned til en splitter, der båre xbox og ps2 er tilkoblet. Vil gjerne ha rgb signal fra både xbox og ps2. Projektoren er japansk type som ikke har scart, så det må brukes komponent hele veien.

Er ikke så veldig erfaren på dette området, så ønsker gode og RIMELIGE forslag! :wink:

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digistore.no har billig komponentkabel til PS2 - bruker denne selv til projektoren min

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for den! Men hva med spiltter slik at både ps2 og xbox kan tilkobles med komponent? finnes det komponent kable til xbox? kan man konvertere signal fra scart rgb til komonent?

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig det fins komponent switchboks, men har aldri lett etter det selv så jeg vet ikke. Bruker selv switchinga i surround-recieveren.

Du får kjøpt komponentkabel til XBOX også, kikk litt videre rundt på Digistore sine sider. Like billig som PS2 kabelen.

For å konvertere signalet fra RGBS til RGsB må det inn en ekstra elektronikkboks mellom xbox og mottager av RGsB. Jeg vil tro det er mye billigere å kjøpe en komponentkabel enn å kjøpe denne boksen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •