opplåsing av xbox hd for pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

opplåsing av xbox hd for pc

Hei. jeg har 2stk harddisker som har tilhørt xbox. Fikk de av en som modder xbox`er. Har tenkt å sette de inn i pcèn til dattra mi, men de må vel låses opp før de kan formateres? Hd`ene har vel også en kode som trengs for å få de opplåst. Denne koden har jeg ikke til diskene. Er det måter å få fram koden på uten å sette diskene inn i en xbox. Har xbox selv, men ikke hjemme for øyeblikket.(bortlånt noen måneder) Hva kan jeg gjøre????
    Noen stalltips?????????????

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i utgangspunktet må den låses opp med samme xbox som låste den.....låsekoden blir generert ut fra et unikt nummer i den xboxen den stod i

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også en disk fra xbox jeg prøvde for et par dager siden da 500mb disken i firewallen skriker og jamrer seg...

Etter litt søking så fant jeg ut at den MÅ tilbake i boksen den opprinnlig satt i, det er faktisk så viktig at om hele boksen er knust så MÅ du lodde ut id chippen og sette i en frisk xbox.

For min del er det disken som satt i xboxen jeg bruker nå men har ikke giddi å sette den inn enda. Rent teknisk så er vel det enkleste å lage en bootbar CD med Config magic på tror jeg (?) (Config magic kan vel låse opp og disable sikkerhetsmodusen mens den sitter i xboxen)

Og forresten, HD keyen du får på den nye disken som sitter der er ikke den samme som på den gamle orginale. (Blir sikkert generert utifra ID chip og HD serialnr)

Håper noen kan komme opp med et program som tvinger disken til å fungere i PC uten HDkey, men virker som systemet er rimelig bombesikkert...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •