Trenger lydkort til pc-spilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger lydkort til pc-spilling

Hei godtfolk!

Jeg trenger et lydkort til pc-spilling

Jeg har integrert 7.1 lydkort på hovedkortet mitt, men man kan ofte oppleve diverse ytelseproblemer i noen spill med bruk av integrerte lydkort. Noen der ute som har gode erfaringer med eksterne lydkort? Gjerne noen som har opplevd lyd/ytelsesprob i spill med integrerte lydkort.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At integrerte lydkort på hovedkortet kan ha ytelsesproblemer er vel et kjennt problem. Hovedkortet skal vel først og fremst konsentrere seg om andre ting enn lyd. Ser ingen ting i veien med å anskaffe et annet internt lydkort, men skjønner ikke hvorfor du vil anskaffe et eksternt. Mulig jeg misfårstår. Creative med sine SoundBlaster-kort er godt kjent for god lyd til spill. SoundBlaster Audigy 2 ZS vil jeg da anbefale som du kan anskaffe til under 500kr i bulk utgave (f. eks. hos komplett.no). Dette kortet er også anbefalt av Hardware.no

mvh. Kristoffer

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Hei godtfolk!

Jeg trenger et lydkort til pc-spilling

Jeg har integrert 7.1 lydkort på hovedkortet mitt, men man kan ofte oppleve diverse ytelseproblemer i noen spill med bruk av integrerte lydkort. Noen der ute som har gode erfaringer med eksterne lydkort? Gjerne noen som har opplevd lyd/ytelsesprob i spill med integrerte lydkort.
    Til spilling er Creative kortene å anbefale.
    De er lite støy på og er svært velegnet til surround.
    Har aldri opplevet ytelses problemer, men har opplevet lyd problemer så det har holdt ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •