PSP - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 159

Tråd: PSP

Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du må skru av AVLS eller hva det heter, ligger i menyene helt til venstre.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Tråden døde ut, ser jeg...PSP ble kanskje litt style over substance? Har ikke kjøpt noen flere spill selv heller, den ble liggende å samle støv i noen måneder. Synd såpass bra hardware ikke blir utnyttet skikkelig.

In other news, for de som ikke har fått det med seg kan man nå nedgradere fra 2.50 og 2.60, og det finnes programvare for å emulere opp til 2.71, så nå har jeg både 1.50 (med mulighet for å kjøre homebrew som SNES-emulator og spill direkte fra Memory Stick) og 2.71 (med nettleser, mulighet for å kjøre de nyeste spillene, og en haug med andre funksjoner) på samme enhet...hendig.
    Så hvis jeg kjøper en ny psp nå, så kan jeg legge inn DVDer på dataen hjemme, komprimere de til psp-oppløsning, legge de på minnekortet og ta med? Da blir jo ting straks mer interessant. Særlig hvis også spill funker på minnekort. Ser at memstick pro duo ligger litt over f.eks. SD i pris, men er ikke verre enn 400 kr for 1 gig.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det mener jeg du kan på nyeste firmware også, må bare konvertere til MP4. Spill fra minnekort må du ha 1.50 for å kunne kjøre, og du kan ikke nedgradere fra 2.70 og høyere. Denne oppdateringen er er riktignok rimelig ny, så det er lite sannsynlig at den er på PSPene i butikken. Visstnok går det an å se på serienummeret, men jeg er ikke helt sikker på hvordan. Verdt en googling.

Personlig synes jeg det er utrolig fjollete av Sony å ikke ha støttet spill på Stick fra begynnelsen av. Hadde ikke verdt verre enn å kjøre et eller annet obligatorisk program for å flytte filer, kopibeskyttelse av typen iTunes. Å drasse med seg en stabel UMDer er ikke direkte portabelt.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tungvindt med ett spill per disc. Men er vel forsåvidt det samme med DS, men der er selve konsollen mindre. Vurderer å kjøpe DS som en spillmaskin, og bruke mobilen til film. DSen har bedre batteritid og er mindre, men er jo ikke like kul

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har hatt psp'en min i litt over 6 måneder nå, og er utrolig fornøyd med den:-D
    Var et par kamerater som kjøpte, og ble veldig overassket over grafikk, design osv, så da måtte bare jeg også ha en! Den ble mye brukt de første ukene, men så har iallefall jeg xbox (med chipp, 120 gb harddisk og ca 30 spill) så da fant jeg fort ut at psp'en ble lite brukt hjemme..
    Men tar den alltid med når jeg drar på en av hyttene
    men er ikke akkuret "portabelt" når du må dra med deg alle umd'ene!
    Har en del studietimer på skolen nå, så kanskje psp'en blir akktuell da:P

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt PSPen i ca 9mnd nå, og er utrolig fornøyd med den.
    Bruker den faktisk mest til å se serier med når jeg er på tur. 4-5 episoder av forvorittserien får de mest langdryge hytteturer unna i en fei.

Har lagt inn teletubbies på den og, til stor glede for de små. Jeg må si den er relativt solid og, da de behandler den ikke akkurat med silkehansker.

K

Newcomer Teds sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Tråden døde ut, ser jeg...PSP ble kanskje litt style over substance? Har ikke kjøpt noen flere spill selv heller, den ble liggende å samle støv i noen måneder. Synd såpass bra hardware ikke blir utnyttet skikkelig.

In other news, for de som ikke har fått det med seg kan man nå nedgradere fra 2.50 og 2.60, og det finnes programvare for å emulere opp til 2.71, så nå har jeg både 1.50 (med mulighet for å kjøre homebrew som SNES-emulator og spill direkte fra Memory Stick) og 2.71 (med nettleser, mulighet for å kjøre de nyeste spillene, og en haug med andre funksjoner) på samme enhet...hendig.
    Dø ut?

Når jeg endelig, som PSP-idiot er, finner en tråd om PSP i dette nydelige forumet så skal den ikke dø ut! Det skjer ikke!

Jeg kan jo fortelle litt om min samling :
    2 x PSP (1.50 & 2.60)
    13 x UMD-spill
    8 x UMD-filmer
    2 x 1GB minnekort
    Utstyr til begge
    Etc, etc.ops:

Elsker denne maskinen opp og ned!

Newcomer SamBell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan muligens du, eller andre, tipse meg om passende spill til mine
    sønner på 4 og 7?

PSPene er allerede i hus, så anbefalinger på SD eller andre konsoller hjelper ikke.

Sam

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rep

Jeg var kanskje en av de første med en slik liten sak da jeg kjøpte den sist sommer når jeg var i usa, kjøpte med noen spill og filmer derfra høytalere fra Logitech, veske minnekort 1gig og noen andre gadgets.
    Men rundt juletider streiket av og på knappen min og sett at den er kjøpt i statene er det ikke garanti på den her i hjemmlandet og jeg har ikke funnet noe sted de reparerer slikt her til lands uten å sende dem til Belgia eller hvor pokker sony sender dem. (for å sende dem til Belgia privat gidder jeg ikke)

Noen som vet noe omm dette, eventuelt har noe av samme problemet`?

Og er det noen som vet om usa modellen spiller norske spill?
    vet at norsk umd ikke støttes desverre.

Newcomer SamBell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har funnet ut (på diverse fora) går spillene om hverandre.
    Amazon.com nekter imidlertid å selge spill til Europa.
    Litt irriterende ettersom de operer med ca halve prisen av det vi har i Norge.
    (Cars fra filmen med samme navn: kr.459-499 mot $29,99 +frakt)

Sam

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj

Men rundt juletider streiket av og på knappen min og sett at den er kjøpt i statene er det ikke garanti på den her i hjemmlandet og jeg har ikke funnet noe sted de reparerer slikt her til lands uten å sende dem til Belgia eller hvor pokker sony sender dem. (for å sende dem til Belgia privat gidder jeg ikke)

Noen som vet noe omm dette, eventuelt har noe av samme problemet`?
    Altså er det noen som vet hvor den kan repareres? i norge vel å merke.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hepp, på tide med en gjenoppliving av tråden.

Jeg har gravd frem PSPen igjen, og så at 3.51 er tilgjengelig som custom firmware nå...er det verdt en oppgradering? Tenker hovedsakelig på muligheten for å streame musikk og sånt fra PS3...noen som har prøvd?

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ny psp

Ny psp på vei, skal vist være mindre, lettere og ha utvidede muligheter til steaming av musikk og bilder til tv og stereo.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utvidede muligheter? Hva tenker du på da? Sånn rent bortsett fra størrelse/vekt, batterikapasitet og videoutgang kan jeg ikke huske det var noen forskjeller å snakke om, ifølge E3-rapportene.

Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok jeg hadde behold en med custom firmware - virker ikke som den nye PSPen har mye å by på utenom en litt lettere versjon med video ut...

Men video ut på en lcd/plasma skjerm - tenk dere oppløsningen til psp

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spill fra PS3 til PSP

Hvordan blir det med spill som er lastet ned fra nett til PS3(norsk), og når det står på spillene er kompatibel med PSP(usa)?
    Hvordan få dem over til PSP?

EDIT
    Ser ut som jeg har fått det til, men har ikke spilt spillene på PSPen enda :-)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

16gb Memory Stick til PSP.

Vet ikke om det er postet andre steder i forumet, men det hører hvertfall til her. Ifølge en tråd på avsforum skal det bli mulig å sette en BluRay-disk i PS3 og kopiere den til PSP eller en memorystick. Slipper å kjøpe flere versjoner av filmene da.

"Sony today demonstrated the next level of disc copying. At the company's booth at CES, Sony demonstrated how you could put a Blu-ray Disc movie into a Playstation 3 and copy the film to a Playstation Portable or a Memory Stick. "This way, you can have a portable copy you can take with you," explains David Bishop, president of Sony Pictures Home Entertainment."

16gb Memory Stick on the way for your PSP - AVS Forum
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har leita på Sony sine hjemmesider, men jeg finner omtrent aldri den infoen jeg vil på Sony spillkonsoller. Irriterende, muligdet er jeg som er irriterende dum?

Nok om det, jeg lurer på om det er IR-port på PSP slik at den kan brukes som fjernkontroll til TV og lignende.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ikke noe svar på forrige innlegg , men jeg gir ikke opp og kommer med et nytt spørsmål:

Hva med å kjøpe PSP i USA? Er det noen begrensninger å tenke på, slik som soneinndeling? Hva med lading (110v?)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ir port. Den kan brukes som fjernkontroll, men det er hb program.

PSP Downloads | PSP Universal Remote

Side 7 av 8 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •