PSP - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 8 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 159

Tråd: PSP

Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvor mye har dere betalt for memsticks da? Er fremdeles utrolig dyrt... Men skal nok gå for en sandisk - yter jo nesten det dobbelte av sony sine.. :P

Newcomer Jens_Martin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Ja, jeg fikk med 2.0. SNES-emulatoren er forresten litt treg, er det fordi det er en tidlig utgave, eller klarer rett og slett ikke PSP å drive den skikkelig?
    Har firmware 2.5 på min PSP, og hvis jeg skal legge inn SNES-emulatoren, må jeg nedgradere den til 1.5. Da vil vel internett- leseren borte? Eller er det en mulighet for å få i både "pose og sekk"?

Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror ikke du kan nedgradere fra 2.5... har ikke fulgt med på det siden jeg aldri trengte å downgrade, men tror de jobber med hacks på 2.0 hvis jeg ikke tar feil? og da får du vel nettleser - med mindre det allerede er ute... finnes mange sider og forums med info om dette...

Newcomer Jens_Martin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, leita litt rundt, og fant ut som du sier; kan nok ikke nedgradere fra 2,5.. :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt min PSP ganske lenge nå og har ikke angret et sekund!
    Kommer bare fler og fler fete spill. F.eks GTA Liberty City Stories

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av haunik
    Har hatt min PSP ganske lenge nå og har ikke angret et sekund!
    Kommer bare fler og fler fete spill. F.eks GTA Liberty City Stories
    Har hørt Lefdal har solgt PSP til 1000,- Noen som vet om den kan skaffes til den prisen nå?

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet Elkjøp og Expert hverfall hadde en massiv priskrig på PSP'en for litt tid siden. De hadde en slags annonse-skuddveksling der de hele tida presset prisene under motparten. Endte vel med at Ekjøp solgte for 995,- og da trakk Expert seg

Tviler dog på at disse prisene holdt seg særlig lenge...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal har den til 1400,- Det er vel det rimligste. Men spill til 500,- syntes jeg fortsatt er for dyrt.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tråden døde ut, ser jeg...PSP ble kanskje litt style over substance? Har ikke kjøpt noen flere spill selv heller, den ble liggende å samle støv i noen måneder. Synd såpass bra hardware ikke blir utnyttet skikkelig.

In other news, for de som ikke har fått det med seg kan man nå nedgradere fra 2.50 og 2.60, og det finnes programvare for å emulere opp til 2.71, så nå har jeg både 1.50 (med mulighet for å kjøre homebrew som SNES-emulator og spill direkte fra Memory Stick) og 2.71 (med nettleser, mulighet for å kjøre de nyeste spillene, og en haug med andre funksjoner) på samme enhet...hendig.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert PSP flere ganger de siste månedene da jeg reiser endel både i jobb og privat, men tror allikevel den aldri blir noe suksess for mitt vedkommende. Spillene er alt for dyre, og den støtter kun memorystick.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er en flott sak. Jeg har kun kjøpt spill på tilbud til 200,- og det er overkommelig. Foreløpig har jeg:

Metal Gear Solid
    Ridge Racer
    Wipeout
    GTA: Liberty City Stories
    Twisted Metal Head On
    NFS Underground
    NFS Most Wanted

Alle er kongespill!

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Jeg synes det er en flott sak. Jeg har kun kjøpt spill på tilbud til 200,- og det er overkommelig. Foreløpig har jeg:

Metal Gear Solid
    Ridge Racer
    Wipeout
    GTA: Liberty City Stories
    Twisted Metal Head On
    NFS Underground
    NFS Most Wanted

Alle er kongespill!
    200,- er aldeles ikke ille. Hvor pleier du å kjøpe spillene dine?

Noen som vet hvor PSP er å få tak i billigst?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ålreite priser det ja, vurderer å plukke opp wipEout og Twisted Metal selv (brukte utallige timer på Twisted Metal 2: World Tour en gang for lenge lenge siden). Menneh...du mener Metal Gear Acid, ikke sant? Solid er vel ikke ute ennå? Huff, jeg følger ikke med.

Kjører du homebrew, Alex?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten, kom over en interessant sak her:

http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=56687

Program som funker som ISO-loader, MP3-spiller, universal fjernkontroll og lar deg streame saker og ting over WiFi. Begynner å bli interessant, dette!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min PSP har også ligget nu en stund å blid støvat, men har endelig igjen bynt å bry meg om å Ladde den opp igjen og den er artig å spille på bare man tar seg tid til det, hadde man reist mere så hadde man nokk elsket PSPen endel mer...

Utrolig nokk så PSPen er en av FÅ spillmaskiner som jeg har som jeg kun har kjøpt 3 Spill til enda jeg har hadd min nu i over ett år, 1.5 år snart og eneste jeg har en Twisted Metal: Head On, første spillet jeg kjøpte fordi Tony Hawk var utsolgt da, så ble det Tony Hawk 2 uker etterpå og så 6-7 Måneder senere så kjøpte jeg GTA Liberty City Stoies.

Av de Spillene så er det GTA som står i maskinen hele tiden selv om det er kun SNES Emulator jeg bruker å spille på min PSP, med enten Mortal Kombat 2 eller Super Mario All Stars...

Finnes vel flere spill jeg kunne tenkt meg å spilt som F.eks Syphon Filter, men ikke blidd, har lastet ned en del spill å spilt, Burnout, Ridge Racer, SSX, ATV, de var ganske artig, det var når jeg enda hadde 1.5 Firmware så jeg har testet flere spill...

Etter 360 så ble vel PSP interessen min passelig lav, 360 på 40" HDTV eller PSP, hmmm og PSPen har middels grafikk og lite batteri...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ålreite priser det ja, vurderer å plukke opp wipEout og Twisted Metal selv (brukte utallige timer på Twisted Metal 2: World Tour en gang for lenge lenge siden). Menneh...du mener Metal Gear Acid, ikke sant? Solid er vel ikke ute ennå? Huff, jeg følger ikke med.

Kjører du homebrew, Alex?
    Nei, det gjør jeg ikke (veit omtrent ikke hva det går ut på). Jeg mener selvsagt acid ja, har spilt litt for mye MGS på PS2 forøvrig er blitt hardcore solid snake-fan etter å ha blitt bitt av basillen på playstation 1 en del år tilbake.. har det med å fortsette å kjøpe spill fra seriene jeg kjenner til, og har blitt fordumsfull mot alt mulig annet

Håkon: Elkjøp har hatt en god del tilbud til 199,-. Der har jeg kjøpt nesten alle, hvis jeg ikke husker feil. Det tok imidlertid lang tid før de kom på tilbud i det hele tatt, og bare lå på 5-600 kroner. Når det imidlertid først skjedde, begynte "alle" å avertere med de samme tilbudene, og det burde ikke være umulig å plukke med seg psp-spill helt ned i 99,- nå.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    brukte utallige timer på Twisted Metal 2: World Tour en gang for lenge lenge siden
    Da er vi to En av favorittene det, har det stående enda, sånn for nostalgiens skyld Twisted Metal black er forresten kult det også

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    har spilt litt for mye MGS på PS2 forøvrig er blitt hardcore solid snake-fan etter å ha blitt bitt av basillen på playstation 1 en del år tilbake.. har det med å fortsette å kjøpe spill fra seriene jeg kjenner til
    Hvem ble ikke bitt av den basillen? Hadde faktisk spilt Metal Gear før det, var på den første Nintendo'en, moro det også. Primitivt, men moro.

Har uansett gått til anskaffelse av konsollen selv nå. Fikk den på tilbud her i Tyskland, skal hjem nå, og blir noen timer med tog der oppe siden jeg skal besøke gamle venner i Bergen og Trondhjem, så PSP gjør nok saken litt mer spennende.

Men, lurte på om noen her aner om det er WLAN på tog? Ikke det at jeg direkte trenger det, men bare lurer. Kjører Komfort, så får hvertfall stikkontakt. Noen som vet?

Og bonusspm: Noen som har prøvd Syphon Filter, og som kan anbefale meg å kjøpe det/la være? Husker det var ganske kult til PS1, og regner med at jeg kjøper det.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste jeg har hørt si noe om Syphon Filter har vært utelukkende positive. Skjønt, det er på grunn av single player, vil du spille over nett anbefales SOCOM.

Diller mer med homebrew jeg, følger spent med på utviklingen av en ny GBA-emulator som ser ut til å, imponerende nok, klare å kjøre de fleste spill i full hastighet. Hadde vært gøy å kunne spille Mario Kart på PSP, er jo et tøft spill, men er litt lei av den dårlige skjermen på GBA (har den første, fra 2001).

http://www.psp-hacks.com/

Nyttig side.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lekt litt med denne saken i noen dager nå, og funnet ut hvertfall èn ting: Det er irriterende lavt lydnivå til tider. Hadde f.eks. tenkt å bruke denne når jeg skal ut å fly, men det kan jeg glemme ettersom jeg hører radioen i bussen bedre enn lyden som kommer ut fra hodetelefonene.

Noen som vet om jeg kan gjøre noe med dette? Vet at Sony har en 90dB-grense på PSP, men er det noe jeg kan gjøre?

Side 6 av 8 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •