X-Box mot plasma tv!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

X-Box mot plasma tv!

Ser at det er en del diskusjoner rundt kabler fra X-Box. Kjører selv X-box mot en PA30 plasma skjerm. I spill lider jeg av mye bevegelse og blinking i bildet. Spesielt merker du dette på trær som vaier i vinden, eller i kanter som beveger seg (biler osv). Kommer disse bevegelsene av at skjermkortet i spilleren ikke er bedre eller pga. kabel? Lurte på kjøpe kabel med RGB scart, vil dette hjelpe? Eller må jeg få tak i komponent kabel og kjøre prgscan? Vil de hakkete kantene blinke mindre da?
    Desverre er det bare en komponentinngang på TV'slik at jeg skulle ønske jeg slapp å gå for denne løsningen.

Tar imot råd med stor takk!

Newcomer awesom-o sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RGB scart er å anbefale over standardkabelen, det slutter å flimre da.
    For å kjøre komponent ut på boxen (og kjøre HDTV), må du ha modchip og et program som setter den til NTSC-modus. Dette gir overlegent bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemelding!

Har chip i spilleren, men ikke program som gjør at jeg kan kjøre i NTSC. Nå har jeg jo ikke HD oppløsning på skjermen så der har jeg ikke noe å hente. Vil det være stor forskjell på blinkingen mellom RGB scart og komponent prog.?

Newcomer awesom-o sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nons
    Takk for tilbakemelding!

Har chip i spilleren, men ikke program som gjør at jeg kan kjøre i NTSC. Nå har jeg jo ikke HD oppløsning på skjermen så der har jeg ikke noe å hente. Vil det være stor forskjell på blinkingen mellom RGB scart og komponent prog.?
    RGB scart gjorde susen her når jeg hadde vanlig widescreen TV, bildet ble mye mer behagelig og se på. Så lenge Plasma tv'en din har komponent inn, så tror jeg det skal gå bra med HDTV ut fra xboxen. Kan ikke noen skyte meg her, hvis jeg tar feil ? Dette er det beste og anbefales sterkt! Det er den kabelen her du trenger da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •