PS3 internett kun med kabel, ikke trådløst. Etter flytting.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 internett kun med kabel, ikke trådløst. Etter flytting.

Hallo

Etter at jeg flyttet i nytt hus har jeg problemer med PS3`n min, får ikke koblet til trådløst nett, har ny leverandør i nyhuset og fikk med trådløst modem, og det får jeg altså ikke koblet meg på, alt annet virker pc, mobil, nettbrett, tv osv osv. Når jeg prøver og koble til kommer det "Nøkkelinformasjonutveksling utløpt. WPA koden du har tastet er muligens ikke korrekt"

Er 100% sikker på at jeg taster riktig passord, har prøvd mer enn 10ganger.

Tok med meg den gamle Belkin routern min, koblet den i så den har internett, prøver og koble PS3 til Belkin som den har vært kompis med og hatt Connection med før, men ikke det heller virker. Akkurat samme feilmelding kommer opp.

Vist jeg kjører kabel fra modem til ps3 funker det med en gang...

Har prøvd og resette ps3 til fabrikkinnstillinger men det hjalp ikke.

Noen forslag her ?

Får internett gjennom fiber sammen med tv, har ikke tilgang til innlogging på modemet, kan det være noen innstillinger der som gjør at jeg ikke kan koble ps3 trådløst på ?

Hilsen frustrert nyflyttet ps3 gutt.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor langt unna står selve wifi ruteren?
    Det bør egentlig være mindre enn 10m fra sender til mottager og en solid vegg eller gulv kapper flere meter av rekkevidden.

Ps3 sin wifi antenne er ikke akkurat mye og hoppe i taket for heller, og om den sitter inne i et skap blir dekningen bare værre.

Kort sagt beste fiksen er og bare glemme wifi, er bare tull og ha på slike stasjonære bokser uansett, bare og kjøre kabel direkte.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Hvor langt unna står selve wifi ruteren?
    Det bør egentlig være mindre enn 10m fra sender til mottager og en solid vegg eller gulv kapper flere meter av rekkevidden.

Ps3 sin wifi antenne er ikke akkurat mye og hoppe i taket for heller, og om den sitter inne i et skap blir dekningen bare værre.

Kort sagt beste fiksen er og bare glemme wifi, er bare tull og ha på slike stasjonære bokser uansett, bare og kjøre kabel direkte.
    jeg kjører min ps3 på trådløst nettverk, men det skal sies att jeg måtte kjøpe en skikkelig router for å få det til.

Det beste er dog kabel uans.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •