Xbox One - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 225

Tråd: Xbox One

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Hvorfor gidder du å spame en xbox tråd med nintendo? Skal jeg begynne å poste Atari bilder på en Nintendo tråd også?
    I do, because i can..

Om du vil det så skal ingen hindre deg
    Min tråd

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi det er morsomt å kaste bensin på bålet? Hallo...?

Dessuten så er det Sega Mega Drive som gjelder..
    Alt annet er drit.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Fordi det er morsomt å kaste bensin på bålet? Hallo...?
    Jeg var alltid fan av Dreamcasten!

Min tråd

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,124
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og microsoft har funnet årene, mest sannsynlig for at noe der borte hadde tatt et regnestykke og skjønt at hele venne/familie systemet hadde blitt for bra..

Your Feedback Matters – Update on Xbox One

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    889
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Microsoft Dreit seg ut og nå har de skjønt det. De ble gruset av sony på e3 og de skjønte at noe måtte gjøres. Nå tror jeg xbox kan bli vinneren selv om jeg tror det blir veldig jevnt.

Etter og ha lest igjennom denne tråden virker det som det kun er en såkalt fanboy her og det er Baronribsskog. Du går jo til motangrep med en gang noen kritiserer xbox

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Amazon best selgende produkt i dag :-D Xone ... Ps4 ble forsiktig dytta nedover listen...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Microsoft Dreit seg ut og nå har de skjønt det. De ble gruset av sony på e3 og de skjønte at noe måtte gjøres. Nå tror jeg xbox kan bli vinneren selv om jeg tror det blir veldig jevnt.

Etter og ha lest igjennom denne tråden virker det som det kun er en såkalt fanboy her og det er Baronribsskog. Du går jo til motangrep med en gang noen kritiserer xbox
    At han går til motangrep skjønner jeg i det tilfellet her veldig godt, for de færreste som har kommentert her har jo skjønt hvordan deling av spillene egentlig fungerer ;-)

Men nå har jo funksjonen blir borte så det er ikke noe mer å krangle om :???:
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz

Jeg har bestilt PS4 og XBOX One.
    Jeg har hatt PS3 lenger enn XBOX 360

Jeg hadde PS2 og XBOX også.

Det som kjennetegner Fanbois er folk som har et argument uavhengig av fakta. Jeg har bare informert PS fanbois hvor de tar feil. (dvs folk som bare finner på grunner til å ikke kjøpe noe fra ONDE Microsoft)

Pek gjerne på innlegg som ikke er faktabasert.

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vebbis
    At han går til motangrep skjønner jeg i det tilfellet her veldig godt, for de færreste som har kommentert her har jo skjønt hvordan deling av spillene egentlig fungerer ;-)

Men nå har jo funksjonen blir borte så det er ikke noe mer å krangle om :???:
    Det beste med at det er fjernet er at man slipper å bruke energi på å prøve å forklare hvordan det virker til de som uten å forstå mener det er en møkkafunksjon :-)

Det viktigste for meg er uansett at jeg kan kjøpe online fortsatt slik at jeg slipper plater. Med denne endringen sikret MS at mange som meg aldri vil handle spill hos vanlige forhandlere.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,370
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er grunnleggende forbrukerrettigheter som har vunnet frem. Disse litt varierende delingsforslagene som har kommet fra MS har ikke gjort meg særlig lysten på konsollen. Selv om noen syntes det hadde vært veldig flott å kunne dele slik de siste forslagene viste - kan du aldri være sikker på at dette plutselig uten forvarsel kunne endres - slik for eksempel Sony har gjort. Minste svikt i spillsalg og restriksjoner ville blitt umiddelbart innført.

Dette slipper vi nå og får noe konkret å forholde oss til. I tillegg vil vi fortsatt få full konkurranse med prispress på spillene - og ikke å glemme - ingen regionsperre - knallbra!

Synes det er flott at mange har protestert og vist sin misnøye - det har vært med på å få til endringene.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns det var helt fjernt at de gjorde om på dette. Her hadde vi endelig muligheten til å ta et steg videre, men den gang ei.

Statement fra Don Mattrick slik den burde ha vært

http://bildr.no/image/NE9jQ2Fw.jpeg

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn helt ærlig tror eg MS droppet policyen pga pre-ordrene. Det er jo rent strategisk og logisk for dem å gjøre at den selger bedre, men jeg likte den slik som den var, men nå er det kanskje litt simplere og lettere. Anyways, Xbox blir det uansett.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,370
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På en måte virker måten MS har gjort dette på litt "furtete".

Hvis de nå vil ha oss brukere over på et ikke disc format hvor de har full kontroll - hvorfor ikke gjøre dette formatet mer fristende? De kan jo fint ha andre rettigheter (og priser) for nedlasting hvis de ønsker det? Det har de jo allerede i dag?

360 har jo hatt begge deler parallelt - og hittil - med de nesten tåpelige prisene de har holdt på med på XBLA så er det ikke rart mange er skeptiske til hvordan en monopol situasjon for Xbox spill ville blitt.

Tidligere har jo Sony vært den som har innført den ene tåpelige drm tabben etter den andre - man husker jo ødelagte pcer osv. Har fremdeles noen cder med Sony merke på som jeg ikke får lagt inn på pcen. Men i denne "kampen" har jo Sony vært den lure og MS fullstendig i utakt med sine brukere.

Jeg unngår faktisk den dag i dag Sony produkter hvis jeg kan - selv om jeg tidligere var veldig glad i produktene deres - før de tok av med tullet deres.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,370
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor mye fakta dette er, men hadde ikke forundret meg om det stemmer:

Heartbroken Xbox One employee lets rip. | HeyUGuys GamingHeyUGuys Gaming

Les 4:e avsnitt om hvordan family sharing skulle fungere......

Forklarer vel på en måte hvor uryddig hele presentasjonen av det "nye" systemet skulle bli - det fantes egentlig ikke noe særlig fordeler for oss brukere i det hele tatt?

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    På en måte virker måten MS har gjort dette på litt "furtete".

Hvis de nå vil ha oss brukere over på et ikke disc format hvor de har full kontroll - hvorfor ikke gjøre dette formatet mer fristende? De kan jo fint ha andre rettigheter (og priser) for nedlasting hvis de ønsker det? Det har de jo allerede i dag?

360 har jo hatt begge deler parallelt - og hittil - med de nesten tåpelige prisene de har holdt på med på XBLA så er det ikke rart mange er skeptiske til hvordan en monopol situasjon for Xbox spill ville blitt.
    I mitt hode er det nå blitt en "monopol" situasjon. Nå er det kun via XBOX Store jeg kan kjøpe et discless spill. Og siden det for meg er den viktigste nyvinningen med ny generasjon sammen med bedre hardware kommer jeg til å kjøpe alt i XBOX Store uavhengig hvor mye dyrere det måtte være enn fysiske forhandlere.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,370
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BaronRibsskog
    I mitt hode er det nå blitt en "monopol" situasjon. Nå er det kun via XBOX Store jeg kan kjøpe et discless spill. Og siden det for meg er den viktigste nyvinningen med ny generasjon sammen med bedre hardware kommer jeg til å kjøpe alt i XBOX Store uavhengig hvor mye dyrere det måtte være enn fysiske forhandlere.
    Jeg er meget tvilsom til at vi ville fått noen nedgang i pris på spill - selv om det ikke ble noe krav til å ha disc i konsollen. Med tanke på at denne "family sharing" egentlig bare var en mulighet til å prøve en demo av spillet - for så å automatisk bli sendt til Xbox Marketplace - når demotiden var over.... tror jeg MS hadde planer klare for å melke kundene sine grundig.

Det nye region opplegget de hadde klart - regner jeg med ville gjort at vi i Norge måtte kjøpe spill fra norske butikker eller på XBLA - og vi vet hvordan man setter prisene for oss nordmenn. Jeg regner med at denne "always connected" ville sikre at ingen fikk spille spill som ikke var kjøpt i "riktig" land. Og gitt de fullstendig kontroll på hvem som spilte hva.

Det er egentlig bare å se hvordan XBLA fungerer i dag - å tro at MS plutselig ville tilby priskonkurranse på spill osv er veldig lite sannsynlig. Hadde de derimot hatt konkurransedyktige priser - vill jeg vært mye mer positivt innstilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor i all verden har du det fra at gamesharing bare skulle være noe demo-greier? Dette henger overhodet ikke på greip og dette finnes det overhodet ingen offisiell informasjon at det skulle være slik, hverken fra MS eller noen andre. Det er akkurat slike idiot-rykter som ødelegger for dem, visse folk tror jo fullstendig ukritisk på alt de leser på nettet, og slenger seg på hylekoret.

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Banarne
    Hvor i all verden har du det fra at gamesharing bare skulle være noe demo-greier? Dette henger overhodet ikke på greip og dette finnes det overhodet ingen offisiell informasjon at det skulle være slik, hverken fra MS eller noen andre. Det er akkurat slike idiot-rykter som ødelegger for dem, visse folk tror jo fullstendig ukritisk på alt de leser på nettet, og slenger seg på hylekoret.
    1+!

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Demo-spill? Forsto det som det er spillet i sin helhet. Jeg har generelt vært skeptisk til xbox one sin nye policy, men glad ribsskog har klarnet opp VELDIG mye av forvirring og falske utspill. Det kunne nok vært en nyvinning, om det ikke hadde funket så bra så kanskje de hadde droppet det. Generelt skeptisk til altfor mye DRM, men synes ideen i seg selv er innovativ. Men det har jo tatt helt av, mye basert på ren feilinformasjon.

Er ikke noe konsoll-nerd, og vet ikke om jeg skal ha noen av de(har en ps3 idag jeg bruker sjeldent), men jeg synes det hadde vært bra om konsollene gikk videre og ble mer et mediesenter. Noe jeg synes faktisk ps3 har feilet helt på, synes aldri det har vært spesielt brukervennlig med ps store osv.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ikke ment for å provosere noen, men følte dem passet så bra

microsoft finally listens:

For meg personlig er det helt absurd at de får lov til dette i hele tatt..
    Min tråd

Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •