Xbox One - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 225

Tråd: Xbox One

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BaronRibsskog
    Lurer på hva denne endringen betyr for butikksalget av spill. Nå vil man jo ha en kjempefordel med å kjøpe på nettet da man slipper plate. Kan fint betal 100-200 mer for et spill hvis jeg slipper platen.
    Pleier vel være billigere for download vs plate.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Pleier vel være billigere for download vs plate.
    Ikke alltid. F.eks hadde Elkjøp Sim City 100,- billigere enn hva Origin hadde.

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedder på at internette fremdeles ikke godtar xbox one. De finner vel noe nytt, selv om ms hørte på spillerne like mye som sony.

Active zoso87 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    ullensaker
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel de har snudd virker det som.
    Bare se på kommentarfeltet i itavisen xbox one: Microsoft gjør helomvending - ITavisen.no der var det bare negative ting om xbox one, men virker det som om de klager fordi microsoft ikke gjennomkjørte opplegget sitt..
    Stereo/hjemmekino : Yamaha rxv1800, Monitor Audio GS10, Xtz 99 w10.16.
    Headfi : Hifiman he-400, Shure srh940, Shure se425, Avid mbox mini.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk gud for at det finnes flere folk enn bare hjernedøde xbox fans! Microsoft har snudd om på de "onde" planene sine...

Nå ble Xbox One litt mer aktuell for meg, lenger ned i fremtiden.

Det er så tåpelig at Microsoft engang prøvde å innføre DRM, alltid online etc.

Tror de skjønte selv at det hadde vært vanskelig å selge så mye som en million konsoller med tilbudet de hadde under E3.

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    takk gud for at det finnes flere folk enn bare hjernedøde xbox fans! Microsoft har snudd om på de "onde" planene sine...

Nå ble Xbox One litt mer aktuell for meg, lenger ned i fremtiden.

Det er så tåpelig at Microsoft engang prøvde å innføre DRM, alltid online etc.

Tror de skjønte selv at det hadde vært vanskelig å selge så mye som en million konsoller med tilbudet de hadde under E3.
    Så du kaller meg hjernedød? Det er nok heller dere ignorante fjortiser som ikke har forstått problemet. Når var du sist på hytta uten mobildekning mens du satt der og spilte konsoll?

Hadde det ikke vært kjekt å kunne fått tilgang på dine venners spillsaming og dine venner på din uten at du trengte å sende platene/levere dem fysisk?

Hadde det ikke vært kjekt å slippet å drevet å lett etter spillplater når du skulle spille et spill?

Hvordan får du forresten skrevet på dette forumet. Må ikke datamaskinen være koblet til det onde internettet for å skrive på Avforum? Hvorfor boikototter du ikke AVforum og sitt onde opplegg

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zoso87
    Vel de har snudd virker det som.
    Bare se på kommentarfeltet i itavisen xbox one: Microsoft gjør helomvending - ITavisen.no der var det bare negative ting om xbox one, men virker det som om de klager fordi microsoft ikke gjennomkjørte opplegget sitt..
    Grunnen til at noen klager er fordi med all den DRMen var det noen få lyspunkter, hvor du kunne dele spillbiblioteket med 10 andre og alt kunne hentes online.

Det tipper jeg forsvinner nå.

For min del er det prinsipp sak med all denne DRMen. Vi kan ikke fortsette å godta slike råtne regler, for firmaer som dette vil fortsette å dra strikken for å tjene mer penger.

Jeg tipper forbrukerne kommer til å sørge for at Microsoft lærer dette ganske kraftig denne gangen.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 Baron. Var bedre med shared spill, og heller måtte være online 1 gang om dagen. Ser ikke helt utfordringen i det. De fleste har smart telefon med hotspot mode. Med masse inkluderte mb. Og hos de fleste vil den også være tilkoblet 24/7. Det som var genialt er at du kunne sitte på østlandet og spille, og dele spill instant med folk i helt andre deler av landet, og spille med de, selv om de ikke hadde spillet.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1 Baron. Var bedre med shared spill, og heller måtte være online 1 gang om dagen. Ser ikke helt utfordringen i det. De fleste har smart telefon med hotspot mode. Med masse inkluderte mb. Og hos de fleste vil den også være tilkoblet 24/7. Det som var genialt er at du kunne sitte på østlandet og spille, og dele spill instant med folk i helt andre deler av landet, og spille med de, selv om de ikke hadde spillet.
    Du kan ikke spille med folk!

Hvis du deler ditt spillbibliotek, kan bare en person spille et spill!

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Du kan ikke spille med folk!

Hvis du deler ditt spillbibliotek, kan bare en person spille et spill!
    Jo, du kunne spille med vedkommende! Du og en annen, men en tredje fyr kan ikke.

You and any one of those family members can be playing the same game in your library, including playing the same game.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at noen klager er fordi med all den DRMen var det noen få lyspunkter, hvor du kunne dele spillbiblioteket med 10 andre og alt kunne hentes online.

Det tipper jeg forsvinner nå.

For min del er det prinsipp sak med all denne DRMen. Vi kan ikke fortsette å godta slike råtne regler, for firmaer som dette vil fortsette å dra strikken for å tjene mer penger.

Jeg tipper forbrukerne kommer til å sørge for at Microsoft lærer dette ganske kraftig denne gangen.
    Men i all verden er det som var så råttent med dette? For å få til denne delingen så måtte man ha online sjekken. (kan ikke se hvordan det ellers kan være mulig hvis man da ikke skal åpne opp for at jeg installerte spillet, sendte platen videre)

Nå har whinerne fått det som de ville. Frem med platen hver gang de skal spille og muligheten for å få 50kr for spillet sitt brukt. Nå har vi gått fra DRM til PRM som er mye verre. (jeg sitter heller i et virtuelt fengsel enn å sitte i en fysisk fengsel som vi må nå)

Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, du kunne spille med vedkommende! Du og en annen, men en tredje fyr kan ikke.
    Åh, hvor har du lest dette?

Mener å ha lest at det er bare en og en som skal spille et spill. Var på en e3 side forrige uke.

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åh, hvor har du lest dette?

Mener å ha lest at det er bare en og en som skal spille et spill. Var på en e3 side forrige uke.
    Du og mange beviser til stadighet min oppfattelse om de som var imot dette. Dere har ikke forstått hvordan det fungerer. Dere er imot bare på prinsipp fordi dere liker Playstation.

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse folkene som flooder forum med krisemaksimering om at konsollen må være på nett har bare funnet noe de kan kritisere. Mest sannsynlig har de ikke hytte og de har bredbånd hjemme. (akkurat som meg).

Men det har vært viktig for dem å argumentere for sin Playstation og da måtte de klage på det geniale systemet uten at de har satt seg inn i hva det var.

Fryktelig synd at det ble fjernet. For meg personlig som nok alltid ville vært den som kjøper spillene selv og ikke låner betyr det ikke så veldig mye, men for slektninger og venner som kunne lånt av min samling er det et tap og det kan føre til at de kanskje ikke kjøper ny konsoll med det første.

Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du og mange beviser til stadighet min oppfattelse om de som var imot dette. Dere har ikke forstått hvordan det fungerer. Dere er imot bare på prinsipp fordi dere liker Playstation.

[IMG]http[/IMG]
    Du har din mening, jeg har min. Sånn er det bare.

Jeg vil ikke gi et selskap total kontroll over mine produkt.

Forresten har jeg Xbox 360 i hylla

Da melder jeg meg ut av denne diskusjonen. Håper dere blir fornøyd med Xbox one

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd de snur, da jeg syns det dem la frem virka helt genialt og veldig "fremtidsrettet" og i riktig retning for oss med internett iallefall. For dere som ikke har internet, dere ligger allerede litt langt baki leksa.

Jeg er ikke så veldig paranoid angående overvåking, siden jeg har så lite å skjule, og det dem eventuelt vil vite om meg kommer sikkert opp gjennom jungeltelegrafen i form av sladder :P.

Gleder meg uansett til å se funksjonaliteten i både PS4 og xbox, utenfor spillbiten.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har din mening, jeg har min. Sånn er det bare.

Jeg vil ikke gi et selskap total kontroll over mine produkt.

Forresten har jeg Xbox 360 i hylla

Da melder jeg meg ut av denne diskusjonen. Håper dere blir fornøyd med Xbox one
    Det blir vi ;D

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sier bare: Sony, MicroSoft kan legge seg!

GO NINTENDO!!
    Min tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du trenger ikke å slenge alle inn i Playstation-fanboy-seksjonen bare fordi det er litt kritiske da ;-)

Når jeg først hørte om opplegget på Xbox one var jeg veldig kritisk og synes det var noe skikkelig skit. Noe av det jeg selv liker med konsoller er at det bare er å putte i en disk og spille, trenger ikke noe mer.

Men jo mer jeg leste i tråden her skjønte jeg at det her er jo egentlig en veldig fin måte å dele spill på og jeg skal da alltids klare å komme meg online en gang i døgnet, har jo en smarttelefon med meg på hytta.

Så nå er jeg faktisk litt lei meg for at de har gått tilbake på dette.

Jeg har både Xbox 360 og PS3, men det er PS3'en jeg bruker mest til å spille på, rett og slett fordi jeg liker kontrollen bedre faktisk. Noe av det som irriterer meg grønn er at når jeg putter i et spill jeg ikke har spilt på lenge hender det at PS3'en må laste ned noen oppdateringer til spillet. De er jo gjerne 2-300 MB store og i huset mitt får jeg kun ICE-net som tilgjengelig internett. Det betyr at jeg kan bruke flere timer på å laste ned oppdateringen, som er nødvendig for å få spillet til å starte i det hele tatt, hvilket igjen betyr at det ikke er sikkert jeg fikk spilt det spillet den kvelden. Slike ting er MYE verre for folk med dårlig internett enn å måtte gjøre en online-sjekk en gang i døgnet.

Disse folkene som flooder forum med krisemaksimering om at konsollen må være på nett har bare funnet noe de kan kritisere. Mest sannsynlig har de ikke hytte og de har bredbånd hjemme. (akkurat som meg).

Men det har vært viktig for dem å argumentere for sin Playstation og da måtte de klage på det geniale systemet uten at de har satt seg inn i hva det var.

Fryktelig synd at det ble fjernet. For meg personlig som nok alltid ville vært den som kjøper spillene selv og ikke låner betyr det ikke så veldig mye, men for slektninger og venner som kunne lånt av min samling er det et tap og det kan føre til at de kanskje ikke kjøper ny konsoll med det første.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Sier bare: Sony, MicroSoft kan legge seg!

GO NINTENDO!
    Hvorfor gidder du å spame en xbox tråd med nintendo? Skal jeg begynne å poste Atari bilder på en Nintendo tråd også?

Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •