Xbox One - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 5 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 225

Tråd: Xbox One

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Sier ikke at ps4 folk går i barnehagen, men sier det til personer som kommer med en uttalelse slik som "ps4 er bedre enn xbox one på alle måter". Det har ingen begrunning å heller ingen spesifike punkter, det er "min pappa er sterkere" argumentasjon. Og det hører ikke på et forum.
    Patetisk at du klandrer andre for ikke å komme med god nok argumentasjon når du ikke har en døyt å komme med selv. Det at du hakker på andre betyr vel bare at du ikke klarer å bevise at XBOX ONE er et bedre produkt samenlagt enn PS4. Du går bare på hva folk sier feil og ingenting om de aktuelle produktene.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at man kan kjøpe spill online osv, men spill for xbox one kan selvsagt kjøpes andre steder også? er jo konkurranse som presser prisene ned. Uten den ender man som apple :sad:

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde
    Fint at man kan kjøpe spill online osv, men spill for xbox one kan selvsagt kjøpes andre steder også? er jo konkurranse som presser prisene ned. Uten den ender man som apple :sad:
    Det vil selges fysisk akkurat som på PC i dag hvor man bare bruker det som install CD og kan kaste CD etterpå. (f.eks kjøpte jeg Sim City hos Elkjøp til 399, mens Origin hadde den til 499,-) Jeg brukte ikke annnet en selve koden på platen for å få lastet ned fra Origin og jeg kan kaste platen siden spillet nå er registerert på min bruker.

At man får samme geniale system på XBOX One er flott.

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dobbelpost

Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    Patetisk at du klandrer andre for ikke å komme med god nok argumentasjon når du ikke har en døyt å komme med selv. Det at du hakker på andre betyr vel bare at du ikke klarer å bevise at XBOX ONE er et bedre produkt samenlagt enn PS4. Du går bare på hva folk sier feil og ingenting om de aktuelle produktene.
    Håper du ikke bruker samme logikk i din ingeninørmatte. Når du påstår at et regnestykke gir svar 23497235 så forventes det at du viser hvordan du kommer frem til det. Du kan ikke kritisere andre for at de kritiserer at du ikke viser fremgangsmåte med at det er de som må bevise at tallet er annerledes.

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri sagt at xbox er bedre enn ps og har derfor ingen grunn til å behrunne meg, men du har tysligvis barw spyttet ut teite påstander om hvordan xbox er dårlig.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Jeg har aldri sagt at xbox er bedre enn ps og har derfor ingen grunn til å behrunne meg, men du har tysligvis barw spyttet ut teite påstander om hvordan xbox er dårlig.
    Er du ansatt i microsoft eller olacola?

Du er veldig aggresiv i måten du snakker og virker som du tar deg personelig nær av allt folk sier om Xbox.

xbox blir en bra spillmaskin, men systemet og måten de legger det opp er direkte kundefiendlig og antitrust: Antitrust - Wikipedia

De har en god funskjon som du selv sier, hvor du kan dele spill med 10 i familien. Utenom dette er det ganske horribelt og jeg er ganske sikker på at microsoft kommer til å fjerne denne funksjonen sammen med all annen DRM de har fordi, hvis dem ikke gjør det blir dette en av 2013 og 2014 største flopper.

Forbrukermarkedet er ikke så dumme.

Edit: dette gjelder vel BaronRibsskog også.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oh lord, can't we all just be friends?

Faktum er at uansett hva man velger vil man få en god spillopplevelse. Å hamre løs på noen fordi de velger den ene foran den andre hører jo ikke hjemme noe sted.

Jeg er ikke i tvil om at begge disse konsollene kommer til å selge som hakka møkk, og de fleste vil bli fornøyde. Mange vil også sitte med begge konsollene, akkurat slik som før.

Jeg velger XOne, broren min velger PS4. Da har vi dobbel glede og kan nyte godt av begges eksklusive spill, samtidig som at vi kan murre i barten å nyte det vil selv vil når vi spiller alene. Som jeg nevnte tidligere i tråden, jeg har personlig ingen problemer med restriksjonene som ligger i XOne, men kan selvsagt forstå at noen finner det frustrerende.

Hva det gjelder grafikk tror jeg det blir relativt likt på begge konsollene, vi snakker om nærmeste identiske maskiner, og må skal være rimelig høy på pæra om man sitter 10 cm foran tv'en for å finne ut at akkurat den konsollen man har valgt har 2 % bedre grafikk på ett spill enn naboens konsoll.

Såvidt jeg forstår er dette en Xone tråd, og poster som "PS4 er best bla bla bla" tilfører ingenting. Jeg synes Audi er best, men jeg hopper ikke på et Volvoforum av den grunn for å si det. Det må da finnes 1000 andre ting man kan bidra på? Jeg, for min del, må tilbake på jobb.

Ha en god dag videre

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor skal han måtte bevise noe som helst? PS3 er jo minst like populær som Xbox 360, til tross for at 360 skilter med bedre grafikk, nettfunksjoner, bevegelsessensor, mediasenter og kontroller. Hvem som blir best for hver enkelt av de nye konsollene får være opp til hver enkelt. Mange av vil antageligvis kjøpe begge.

Rent generellt sett vil Xbox one ha bedre nett-del fremdeles, altså Live og alt det der. Samt måten de har implementert cloud computing i konsollen. Det jeg gleder meg mest til er illumiRoom. Noe jeg har ønsket meg ganske lenge.

For de spill og spillere hvor det er aktuelt, ser det også ut til at Sony sitt øye ikke blir på nivå med Kinect 2. Samt den øvrige implementeringen av Kinect for brukeropplevelse.

Hvorfor noen har behov for å krangle skjønner jeg ikke. Du liker PS4, så flott. Da er det bare å kjøpe den. Jeg kjøper enten begge, eller kun X One, det kommer an på hvilke dedikerte titler Sony kommer med.

Vi (Norge og nordmenn) har det godt teknologisk sett, og Xbox One er en konsoll bygget for samfunn med teknologisk infrastruktur som vi har. Bruktspill hos gamestop og andre koster gjerne det samme som spillet nytt på nett, så bruktspill har jeg aldri handlet.

Jeg syns Sony gjør mye bra for tiden, og jeg eier flere av deres produkter og med flere i handlelista til når ferie-og skattepengene kommer. Men jeg ble ikke uten videre overveldet av PS4. Jeg hadde regnet med at de skulle forsøke å overgå kinect, og kanskje også bringe noe ala illumiRoom på banen, men slik ble det ikke. Sony er jo projektorkongen, så forhåpentligvis lar de seg inspirere av illumiRoom og kommer med sin egen variant på sikt.

Designspråket i deres Xperia-telefoner, NEX og RX-kameraer og TV-ene er jo fabelaktig, men den skjeve PS4-en skuffet der. Det må jeg si. Samme gjorde den nye dulashock 4, men for all del - bedre enn forgjengeren. Er derfor mer sannsynlig for at jeg venter på en PS4-slim(&straight).

Forøvrig kjempeglad for at begge kommer med lave innstegspriser

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox Live Gold kan også deles med alle profiler på samme konsoll på Xbox One,og vil ha samme pris som før som er 60$/500kr. Endelig blir vi kvitt guest systemet.
    Xbox Live Gold Price Not Going Up For Xbox One

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, kom nettopp på av Galnes sitt innlegg at skattepengene kommer med negativt fortegn i år også.

Jeg må se nærmere på begge konsollene, mulig jeg dropper begge. PS3 har blitt brukt mindre enn ventet til spilling.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, hvem trenger kabel tråder når man kan ha en totalt meningsløs konsoll krig :-P

Active zoso87 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    ullensaker
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Heh, hvem trenger kabel tråder når man kan ha en totalt meningsløs konsoll krig :-P
    Er det rart det blir krig i verden :P
    Stereo/hjemmekino : Yamaha rxv1800, Monitor Audio GS10, Xtz 99 w10.16.
    Headfi : Hifiman he-400, Shure srh940, Shure se425, Avid mbox mini.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Uff, kom nettopp på av Galnes sitt innlegg at skattepengene kommer med negativt fortegn i år også.
    Sorry! ops:

Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Jeg må se nærmere på begge konsollene, mulig jeg dropper begge. PS3 har blitt brukt mindre enn ventet til spilling.
    Ja, slik sett blir de litt dyre mediasentre, selv om de prismessig kan konkurrere nokså godt med HTPC. Fleksibilitet blir noe annet. Eneste positive er vel at man trygt kan forvente at levetiden vil være nokså grei og at man får kontinuerlige oppdateringer. Er mange mediebokser som har kommet og gått på kort tid syns jeg. Smart-TV og BD-spillere utdateres enten hvert år eller annethvert år

Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Pass på nå Tor. Her kan like godt spores av med litt småkriging om grammatikk også. Orddelingsfeil vettu.

Sitat Opprinnelig postet av zoso87
    Er det rart det blir krig i verden :P
    Ikke egentlig, dessverre.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, takk for å opplyse meg om illumiroom Galnes! Dette skal jeg absolutt sjekke ut mer om. Umiddelbart gikk tankene til philips living colour og ambilight, som jeg har vært fascinert av. Er generelt skeptisk til å ikke kunne bruke xbox one konsoll offline, eller er dette også noe som blir endring på? Må vel være noe som kan fikse slik at man innstiller den til at man reiser på hytta e.l eller en fiks for dette?

EDIT: ser ut som illumiroom er noe egen boks eller helt annet prosjekt? Trodde kanskje det var noe i den kinecten som lyste opp rommet?

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    illumiroom ser faktisk veldig spennende ut! Må si Microsoft har gjort jobben sin der, om de får det til å fungere bra!
    Min tråd

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg personlig tror Microsoft endrer noe av kriteriet for å være tilkoblet minst en gang til internett hvert døgn før konsollen kommer for salg, men igjen; det kan hende det blir stående.

For meg spiller det liten trille, i og med at jeg knapt nok kan snu meg uten at det er nett i nærheten, men ser problemet for folk på f.eks hytter langt ute på vidda.

Kjenner forøvrig veldig få som prioriterer TV spill på hytta kontra noe godt i glasset foran peisen, men det er jo selvsagt opp til hver og en. Antageligvis kan man slå på nettverksdeling med telefonen, koble Xone opp til den å sende av den lille datamengden som skal til..også er man "good to go" de neste 24 timene.

Jeg føler problemet er blir oppblåst til det ugjenkjennelige, og det uten at noen enda har konsollene. Spesielt av typen "fanboys" som på død og liv uansett skal rakke ned på motparten av sitt eget valg, det være seg alt fra hvilken farge man har på sokkene til om man liker dieselbil eller bensinbil.

Gleder meg iallefall til Kinect 2, har virkelig troa på den og er spent på hvilken integrering den vil få i kommende spill. Har så langt brukt Nintendo Wii i fylla med vennene der det foregår intense kamper i bowling, bordtennis og tennis, men slipper man kontroller i det hele tatt, med et kamera som i tillegg gjengir kroppens bevegelser nærmeste umiddelbart, tror jeg det kan bli den nye partykonsollen min For ikke å snakke om dansespill...

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, takk for å opplyse meg om illumiroom Galnes! Dette skal jeg absolutt sjekke ut mer om. Umiddelbart gikk tankene til philips living colour og ambilight, som jeg har vært fascinert av. Er generelt skeptisk til å ikke kunne bruke xbox one konsoll offline, eller er dette også noe som blir endring på? Må vel være noe som kan fikse slik at man innstiller den til at man reiser på hytta e.l eller en fiks for dette?

EDIT: ser ut som illumiroom er noe egen boks eller helt annet prosjekt? Trodde kanskje det var noe i den kinecten som lyste opp rommet?
    Projektor

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må kjøpe en prosjektor for å bruke illumiroom? Da var det ikke fullt så aktuelt hehe

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må kjøpe en prosjektor for å bruke illumiroom? Da var det ikke fullt så aktuelt hehe
    Er nok en liten sak laget spesifikt for illumiroom og ikke en fullverdig prosjektor

Og PS4 er best! Ingen protest!

Side 5 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •