Xbox One - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 225

Tråd: Xbox One

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Får de til priskonkurranse på nedlastede spill også - så begynner dette å bli veldig bra!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Sony fanboys som sprer propagnada om ting de ikke vet bør heller holde kjeft. Tragisk at det er så mange som biter på. Også, hvilke eklusive spill er det ps4 har som er så fantastiske, for min del så jeg ingen spesielt gode i forhold til Xbox sine: Halo, Titanfall, Ryse, Forza, Spark osv.

Spill messig var ikke PS4 shower noe særlig mer spennende enn MS sin. Kz4: SF så bra ut da. Men sony har verdens største "first party" så vidt jeg vet så det er størst sjangs for at PS4 får bedre spill katalog etterhvert. Stoler på at det kommer mange nye IPs samt mangfoldig med serier og ikke bare halo, gears og forza. Ps3 stakk av med flest GOTY spill med Metal gear solid 4, Uncharted 2 (2 av de mest vinnende spillene gjennom tidene mtp awards), Journey og nå kanskje The Last of Us som blir årets spill 2013. 4 ut av 7 Goty (game of the year) hsr vært PS-eksklusiv.

Active BaronRibsskog sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med Xbox One kan du lage deg en "familie". Den kan maks være 10 personer, men de trenger ikke være din ekte familie, de kan være både venner og ukjente.
    Når du kjøper et spill og har installert spillet kan du dele spillet med "familien" din, men bare en kan spille spillet om gangen. Så ja, Xbox One sin deling av spill er mye bedre enn Ps4 sin. How do you like them apples?
    Du kan umulig lest den offisielle informasjonen jeg lenket til

Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
    Mao slik jeg leser teksten kan alle 10 spille ditt nyinnkjøpte spill på 10 forskjellige XBOX one er- Mye bedre enn løsningen til PS4. Men PS fanboysen er så utrolig uvitende. (stort sett fjortiser)

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k

Ja, det går tydligvis an å låne bort spill. Men hvorfor gjøre det så j***a komplisert MS? Ps3 har et enkelt system å låne bort spill, eller bare ta med disken til en kompis for å spille?

Det blir jo litt som å ha spotify vs å ha en disk når du skal bort å høre musikk.

eks: du skal bort til en kompis og spille. Du deler spillet med han, også stikker du bort og spiller.

Kontra du tar spillet med bort, og spiller det.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ender

Husker under lansering av forrige generasjon så var det langt flere (og bedre) 360 titler i starten.
    Liten Trivia:
    Halo 2 (2004 ) som kom til første Xbox var det spillet som var mest online på selv når PS3 og 360en ( 2005 ) kom.

Det var først når Gears of war (2006 ) kom at halo2 fikk en konkurrent med flere online spillere. Noe som sier litt om hvor bra halo2 er.

COD2 var vel et av de 360 spillene som også var poppis, men ikke like poppis som halo2.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trippelpost, men shit au.

Her er veldig relevant info for de som lurer på dette med salg og kjøp av spill. Virker som spillene på Xbox blir mye billigere enn på Ps4.

Blir litt som steam på pc = Mye billigere spill.

Anonymous Xbox engineer explains DRM and Microsoft's Xbox One intentions - Neowin

>The thing is, the DRM is really really similar to steam... You can login anywhere and play your games, anyone in your house can play with the family xbox. The only diff is steam you have to sign in before playing, and Xbox does it automatically at night for you (once per 24 hours)
    >Think about it, on steam you get a game for the true cost of the game, 5$-30$. On a console you have to pay for that PLUS any additional licenses for when you sell / trade / borrow / etc. If the developer / publisher can't get it on additional licenses (like steam), then they charge the first person more. [...] If we say "Hey publishers, you limit game to 39.99, we ensure every license transfer you get 10$, gamestop gets 20$" that is a decent model... Microsoft gets a license fee on first and subsequent game purchases, compared to just first now? That's a revenue increase.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, forsåvidt greit - Steam har noen gode tilbud innimellom - i tillegg har de konkurranse fra noen andre tilsvarende leverandører. Men Steam er egentlig ikke så billig. Holder på å bygge pc nå og handlet noen aktuelle pc titler - og disse fant jeg uten problemer til langt under halv pris andre steder.

Det store problemet er hvis vi ikke får flere leverandører til spill på Xbox One - blir alt solgt gjennom XBLA - så blir det monopol - og vi vet hvordan det blir. Det er bare å se på prisene på XBLA i dag - og som de hele tiden har vært - nesten skammelig høye.

Masse fager prat om bruktpriser osv - for å liksom legge skylden på høye priser på noen andre... hmrf!

Bare noen tanker - men jeg skal være åpen for endringer - og bli positivt overrasket hvis vi kan få priser på rundt kr 150,- til 200,- for et nytt spill. Ligger vel på kr 350,- hos de billigste i dag?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Joda, forsåvidt greit - Steam har noen gode tilbud innimellom - i tillegg har de konkurranse fra noen andre tilsvarende leverandører. Men Steam er egentlig ikke så billig. Holder på å bygge pc nå og handlet noen aktuelle pc titler - og disse fant jeg uten problemer til langt under halv pris andre steder.

Det store problemet er hvis vi ikke får flere leverandører til spill på Xbox One - blir alt solgt gjennom XBLA - så blir det monopol - og vi vet hvordan det blir. Det er bare å se på prisene på XBLA i dag - og som de hele tiden har vært - nesten skammelig høye.

Masse fager prat om bruktpriser osv - for å liksom legge skylden på høye priser på noen andre... hmrf!

Bare noen tanker - men jeg skal være åpen for endringer - og bli positivt overrasket hvis vi kan få priser på rundt kr 150,- til 200,- for et nytt spill. Ligger vel på kr 350,- hos de billigste i dag?
    Ja, det er jo mye frem og tilbake. Så er vanskelig å vite 100% hvordan ting blir, før det faktisk er ute og testet.

Normale priser er vel 399 for pc spill, og 499-599 for nye PS3/360 spill.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    759
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ha Xbox One..regner med at jeg forhåndsbestiller den om ikke så lenge

For meg er ikke de ulike valgene MS har tatt med konsollen et problem.

For de interesserte anbefaler jeg å lese denne artikkelen, veldig greit forklart:
    Let's Talk: Xbox One DRM - it's not your worst enemy | Windows Phone Central

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Normale priser er vel 399 for pc spill, og 499-599 for nye PS3/360 spill.
    Ja, det er normalpriser/veiledende - men siden det er konkurranse så får du nyere titler til langt under dette hvis du leter litt rundt.

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde å ta opp xbox one sin delings metode med en sony fanboy. Det var helt umulig og han ville ikke godta fakta. Patetisk.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony er ihvertfall litt mer ydmyke nå enn de var når PS3 kom. Den skulle jo som kjent knuse både Wii og 360 - på alt - i løpet av et år. Vel vi så jo hvordan det gikk

Men jeg skulle aller helst sett at Xbox One fortsatte på akkurat samme måte som med 360 - bare bedre. Ingen av nyhetene til Xbox One har jeg bruk for. Skulle gjerne sett at Kinecten heller ble byttet ut mot en måte å spille 360 spill på.

Men til slutt blir det spillene som avgjør - Halo blir vanskelig å motstå - men hadde blitt veldig glad om det nesten Halo spillet kom til 360

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men til slutt blir det spillene som avgjør - Halo blir vanskelig å motstå - men hadde blitt veldig glad om det nesten Halo spillet kom til 360
    Spillene er obviously faktoren som er avgjørene. Og Xbox har de beste. Men må nok skuffe deg med at Halo (5?) ikke kommer på 360.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i huset blir det Xbox One og Ps4, styrer unna Wii U.
    360'n brukes nesten daglig, ps3 hvert julbelår og Wii...aldri.
    Mitt største ønske for xbox one er at den ikke jobber for å lage hørselskader slik som mine nåværende 360'er. Må jo ha på så høy lyd i kinoen for å ikke høre viftestøyen

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Her i huset blir det Xbox One og Ps4, styrer unna Wii U.
    360'n brukes nesten daglig, ps3 hvert julbelår og Wii...aldri.
    Mitt største ønske for xbox one er at den ikke jobber for å lage hørselskader slik som mine nåværende 360'er. Må jo ha på så høy lyd i kinoen for å ikke høre viftestøyen
    Microsoft har sagt at den skal være mer stille enn xbox 360 slim som er jo positivt.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Microsoft har sagt at den skal være mer stille enn xbox 360 slim som er jo positivt.
    Det samme sa de om overgangen fra 360 til 360 slim mener jeg å huske. Bruker stort sett bare slim utgaven, men viftestøyen er helt latterlig i denne teknologiens tidsalder:roll:

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støy har aldri vært noe problem med min tidligere 360 Elite eller min nåværende slim. Men så bruker jeg de bare til gaming.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er normalpriser/veiledende - men siden det er konkurranse så får du nyere titler til langt under dette hvis du leter litt rundt.
    Joda det er sant. Fikk selv kjøpt Borderlands 2 for 152 kr en uke etter lansering, så er absolutt unntak. Men hvis du går i normal butikk så er normal utsalgspris det jeg nevnte.

Men jeg skulle aller helst sett at Xbox One fortsatte på akkurat samme måte som med 360 - bare bedre. Ingen av nyhetene til Xbox One har jeg bruk for. Skulle gjerne sett at Kinecten heller ble byttet ut mot en måte å spille 360 spill på.
    Jeg tror stemmegjenkjenning og Kinecten vil være veldig utviklet og veldig bra på Xbox1. Så jeg tror det kan bli en joker jeg. Mange tenker jo at det bare er aktivitetspill eller slike ting som er bruk for den på, men hvis man ser på smart-tvene til samsung. Så har jo de også bevegelsessensorer og mulighet for å styre "smart-hubben" bare med å bevege på hånden. Noe ala det blir det nok på kinecten. Veldig greit å kunne se film uten å måtte bruke kontroller etc.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,369
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil egentlig helst bare ha en konsoll å spille på. Har jo masse slike smarte tilleggfunksjoner på tv, hjemmekioreciever, blu rayspiller osv- men jeg bruker aldri noe av de.

Men får jo følge med hva de kan får til med dette opplegget

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    buys ps4 for $399:
    >gets on PS4
    >puts in game
    >plays Game
    >has fun

buys xbox one for $499:
    >gets home
    >plugs it in
    >tries to put in game
    >forgets that you HAVE to have xbox live to play any game no matter if its single player or multi
    >gets out credit card and buys month of xbox live for 10$
    >tries to play
    >forgot kinect HAS to be plugged in for the xbox to work
    >plugs in kinect and tries again
    >game still won't work because it is a used copy of the game because used ones don't work
    >go back and buy a new copy for 60$
    >come back and wait 30 minutes for it to see if its new
    >finally starts game after 4 hours
    >gets ready to play the new dead rising 3
    >little sister comes in my room
    >little sister yells "XBOX OFF!" and it turns off
    >start to cry
    >get cancer because of xbox one
    >have to live the next 30 years in a hospital because you're dying alone
    >die at age 46 because of xbox one

HAHAHAHHAHAH !!
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •