Oppsett med ratt og pedaler til PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppsett med ratt og pedaler til PS3

Hei
    Jeg lurer på å kjøpe meg ratt, pedaler og et oppheng for dette til PS3 og lurer på hva folk bruker.
    Jeg har sett at mange anbefaler Logitech G27 som ratt så det er mulig jeg går for det, men å finne noen bra oppsett/oppheng for dette som kan brukes til en sofa/stressless er litt mer vanskelig.
    I Norge har jeg ikke funnet noe som ikke har racing sete og det har jeg dessverre ikke plass til nå. Men på nett har jeg funnet flere blant annet Home page - Wheelstandpro og Steering Wheel Stand - Racing Wheel Stand for Xbox, PS3 and PC

Er det noen som har erfaring med slike oppsett, er det stødig nok og tåler de litt røff behandling?
    Jeg tar også imot andre forslag med takk.

-Morten

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Wheelstand Pro og Logitech G25. Er veldig fornøyd med den kombinasjonen. Stabilt og fint.

Det eneste jeg har å utsette på det er plasseringen av girspaken, men det er det vanskelig å gjøre noe med uten å ødelegge hvor kompakt det blir sammenslått.

Bestilling og levering av WS Pro'en gikk raskt og smertefritt.

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de tingene som plager meg mest med ratt til PC og konsoller er at de er så små, urealisisk små, fantac'en min var ett hakk opp, men skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg kjøpt G27 og testet med disse moddene:

chilicoke - Custom Aluminum Aftermarket Steering Wheel Adapter for Logitech G27

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •