Noen ulemper med å kjøpe ny Ps 3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen ulemper med å kjøpe ny Ps 3?

Heisan.
    Jeg har den gamle 40-gb versjon av Ps3 som et slags midtpunkt i oppsett med AV-receiver stående i racket. Den er midtpunktet i streaming (med ps3 mediaserver) av filmer og nedlastet materialet fra PC, via Av-receiver til TV.

Hva er det å tjene,evt. tape, på å kjøpe en ny spiller? Den jeg har fungerer forsåvidt ok,men har jo liten harddisk,samt at den har tidvis en viftefunksjon som høres ut som en byggtørker.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dejavu
    Heisan.
    Jeg har den gamle 40-gb versjon av Ps3 som et slags midtpunkt i oppsett med AV-receiver stående i racket. Den er midtpunktet i streaming (med ps3 mediasplayer) av filmer og nedlastet materialet fra PC, via Av-receiver til TV.

Hva er det å tjene,evt. tape, på å kjøpe en ny spiller? Den jeg har fungerer forsåvidt ok,men har jo liten harddisk,samt at den har tidvis en viftefunksjon som høres ut som en byggtørker.
    Spiller du div Call of duty spill online har jeg sett at kameraten min får en liten tjuvstart siden han har en nyere maskin enn min 40 gb. Den laster altså litt fortere og det skiller en god del noen ganger.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan.
    Jeg har den gamle 40-gb versjon av Ps3 som et slags midtpunkt i oppsett med AV-receiver stående i racket. Den er midtpunktet i streaming (med ps3 mediaserver) av filmer og nedlastet materialet fra PC, via Av-receiver til TV.

Hva skal du bruke den til? Hvis du bruker den til å spille spill, så er det selvfølgelig et poeng å fortsette med PS3. Men, jeg ville ikke kjøpt PS3 som blu-ray eller mediaspiller i dag.

En Sony BD-spiller (f.eks. BDP-S380) er minst like god både til Blu-ray og mediaspilling. Hvis du er fornøyd med PS3 Mediaserver, så kan du bruke BDP-S380 mot denne også. Jeg tror de fleste andre merker også har støtte for DLNA, så i praksis er nok enhver spiller med 3D-støtte på høyde med PS3 som BD- og mediaspiller.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du allerede har en PS3 ville jeg for all del heller kjøpt en Xbox?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan.

Med tanke på harddisk, så tar det deg 3 min å sette inn en større disk! Det finnes videoer som viser hvordan det gjøres på YouTube! Jeg har 500gb i min gamle 60gb versjon

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde kjøpt en ny PS3, det er nesten verdt det for å slippe unna byggtørka...
    Min har begynt å bråke noe hinsides hvis jeg spiller i mer enn en halvtime. Og da bråker den slik i ca 15min før dne går ned på vanlig volum igjen. Men harddisken kan du vel bytte ut til en som er større?
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Jeg hadde kjøpt en ny PS3, det er nesten verdt det for å slippe unna byggtørka...
    Min har begynt å bråke noe hinsides hvis jeg spiller i mer enn en halvtime. Og da bråker den slik i ca 15min før dne går ned på vanlig volum igjen. Men harddisken kan du vel bytte ut til en som er større?
    Takk for mange gode forslag..
    Jeg spiller nesten ikke på ps3,min bruk er streaming av media.Men har regelmessig besøk av en smårolling som spiller,og hun vil nok bli skuffet om den ikke var der. Så Playstation klarer jeg meg ikke uten.
    Tenkte ikke på at det var så enkelt å bytte HD. Men vifta er det verre med. Særlig ved spilling så setter den plutselig i gang med et leven av en annen verden. Og nye konsoller koster nesten ingenting lenger. MPX skulle ha under 2k for 320gb. Det blir nok å kjøpe ny.Da jeg kjøpte min nåværende omtrent på release, kostet den 5k....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •