Samsung RV520

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Samsung RV520

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung RV520

Hei.

Vi var og kjøpte oss en Samsung PC. Første dagen vi fikk den fungerte den bra, etter hvert begynte den å gå virkelig seint på nett. Router er en Dlink DIR-615. Nettet virker bra på andre pcer i hus, blant annet PS3 og Xbox.

Nå jeg da skal på f.eks. "vg.no" Og jeg trykker enter tar det iallefall 3-4 sekunder før den begynner å søke, å da kommer det. Det går ikke like sent med Acer vi har.

Det var meningen at vi skulle kjøpe oss en ny router for et par uker siden. Men det ble ikke noe av. Men nå tror jeg vi må ha.
    Hvilken router trenger vi? Den trenger å være sterk, begynner å bli en del på nett. Gode signaler. Kom gjerne med noen ideer.

Tidligere spurte jeg om en Jensen router, men tror det blir lite uaktuelt! Tidligere hadde jeg problemer med en slik Jensen, spesielt når jeg skulle joine gamer på Xbox.

Jeg kan også nevne at hastigheten på nettet er: 5.5 Mbps, er ikke dette fryktelig lite?

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Hei.

Vi var og kjøpte oss en Samsung PC. Første dagen vi fikk den fungerte den bra, etter hvert begynte den å gå virkelig seint på nett. Router er en Dlink DIR-615. Nettet virker bra på andre pcer i hus, blant annet PS3 og Xbox.

Nå jeg da skal på f.eks. "vg.no" Og jeg trykker enter tar det iallefall 3-4 sekunder før den begynner å søke, å da kommer det. Det går ikke like sent med Acer vi har.

Det var meningen at vi skulle kjøpe oss en ny router for et par uker siden. Men det ble ikke noe av. Men nå tror jeg vi må ha.
    Hvilken router trenger vi? Den trenger å være sterk, begynner å bli en del på nett. Gode signaler. Kom gjerne med noen ideer.

Tidligere spurte jeg om en Jensen router, men tror det blir lite uaktuelt! Tidligere hadde jeg problemer med en slik Jensen, spesielt når jeg skulle joine gamer på Xbox.

Jeg kan også nevne at hastigheten på nettet er: 5.5 Mbps, er ikke dette fryktelig lite?
    Ingen som vet noe om hva dette kan være? Tok nettop ut og inn kontaktene var er det 72.0. :roll: gå som en kule nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •