xbox 360 ikke digital lyd.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xbox 360 ikke digital lyd.

Hei!
    Nå har jeg nesten gitt opp og trenger litt hjelp. Jeg har skaffet meg en xbox 360 og skal ha digital lyd ut, jeg bruker kun komponent video til tv, og optisk kabel til forsterker. Jeg har testet kanalen på forsterkeren og den virker også kabelen. Lyd funker fint med analog ut til tv. Jeg har tatt harware reset på xbox, funker fortsatt ikke, har prøvet alt av digitalt ut på system menyen. Jeg har testet 2 optiske kabler, må de være "xbox" design på kablen?

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball
    Hei!
    Nå har jeg nesten gitt opp og trenger litt hjelp. Jeg har skaffet meg en xbox 360 og skal ha digital lyd ut, jeg bruker kun komponent video til tv, og optisk kabel til forsterker. Jeg har testet kanalen på forsterkeren og den virker også kabelen. Lyd funker fint med analog ut til tv. Jeg har tatt harware reset på xbox, funker fortsatt ikke, har prøvet alt av digitalt ut på system menyen. Jeg har testet 2 optiske kabler, må de være "xbox" design på kablen?

Jeg bruker en billig kabel fra Clas'ern så det må nok ikke være noe spesielt design på kabelen

Newcomer Thomse sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei du...!

Høres jo ut som det er noe galt med selve xboxen eller den du stikker selve optiske/anologe kabelen inn i, på baksiden av xboxen.

Har xbox360 Elite (lite brukt fortiden) husker ikkje at eg måtte stille inn på noe på menyen for at lyden gjennom optisk sulle virke!

Trenger du reservedeler har eg noe liggende i skuffa hjeme

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig, skjønner ingen ting. Tror jeg må prøve å teste den hos noen andre. Xbox komponent kablen funker da jeg har byttet den, og det kommer
    Rød lys i enden av optiskenkablen. Må være noe i selv xboxen.

////LØST(nesten)
    Ende med å dra ut alle optiske portene og teste hver eneste, på en av de optiske portene på forsterkeren fungerte det, selv om de virker fra før på annet utstyr jeg har.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •