monster komponent, levers i flere lengder?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

monster komponent, levers i flere lengder?

lurer på om noen vet om komponent spillekabelen fra monster kan leveres i flere lengder enn kun 3 meter?? jeg har ps2 og tenker ha den ca. 5-6 m fra projektoren. 3 meter vil bli litt i minst laget.. Har tenkt til å kjøpe kabelen på avshop. syntes jeg så at det kun leers i 3 meter..!?!

Håper på svar!

-Henning

Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det blir vel til at jeg kjøper tre meter, men å skjøte komponenten med en annen komponentkabel, hvordan ville det fungere? taper jeg veldig mye kvalitet på en skjøt?

Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at du merker særlig forskjell om du skjøter med en skikkelig kabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svar på gaming kabler....

Hei!

Når det gjelder gaming kabler til Ps 2 og Xbox, er det bare standard på 3 meter.
    Muligheten for å eventuellt skjøte med en 3 meter komponentkabel er der, uten alt for store ringvirkninger. Trenger da også et skjøteledd mellom disse to kablene, da de bare kommer i han-han utgaven.

Alt i alt vil ps 2 kabel, skjøteledd og 3 meter komponentkabel(samme kvalitet som ps 2 kabelen) , komme på 2399,- + frakt.
    Skjøteleddene er ikke lagt ut som produkt på Avshop siden enda, men kommer i løpet av dagen .........

Annet tips... For å kunne bruke dette når man ev har kjøpt det, må man for å få utbytte av Ps 2 spille konsollen både som dvd spiller og spillekonsoll, bruke standard kabelen som følger med Ps 2 maskinen først, gå inn i menyen, og sette oppsettet til komponent. Derretter er konsollen klar till bruk med monster komponentkabelen.

Håper det ga noe klarhet!

Hilsen Glennus

Monster kabel ansvarlig-Avshop

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2.500 kr for et sett med komponentkabler til ps2 er rett og slett ran. Hvor mye man vil vinne på dette kontra rimeligere "low-end" løsninger er diskutabelt og selve konsollen kommer også til å erstattes av en ny modell i løpet av 2005/2006. Hvem vet om den samme kabelen kan benyttes i den?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, "don't shoot the messanger" :lol: Hvorvidt Monsters priser er "noget" høye, er det vel ingen tvil om... Med Monster er en iallfall sikret relativt høy (husk at alt er relativt, og noen synes kun balanserte sølvkabler er godt nok...), uten av prisen er aaaaalt for avskrekkende (også relativt, da sammenlignet med andre "hi-end" kabler).

MEN, det finner også en rekke øvrige alternativ, men Monster er og blir en kabel som gjør jobben bra, og da får det heller koste litt for de av oss som synes det er greit å legge litt ekstra i slikt! (nå skal ikke jeg si at jeg kjøper aaaaalt for mye Monster, selv om jeg faktisk har Monster til Xbox'en og høyttalerne pga designet som jeg liker, men jeg har jo tross alt vestlandsgener og vrir på hver krone )

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, dette ga litt mer klarhet, men før jeg kjøper er det et annet spørsmål.. Tok en titt på monster sin egen hjemmeside (.com) og fant et sett kabler, Gamelink PS2 Kits - GL450|GL400CVAA|GL350. Syntes dette så veldig interessant ut, da det følger med en digital kabel, imotsettning til de to RCA kablene jeg får med GameLink™ 400 Component Video with Analog Audio.. En digitalkabel vil vel gi bedre lyd? Er dette noe man kan kjøpe gjennom avshop?

Et annet spørsmål. Har hørt at man skal være litt forsiktig å spille over lenger tid, da dette kan føre til skader på min projektor. Noen sorte flekker som kan skade linsen. Spørsmålet er da hvor lenge jeg kan spille før projektoren må ha en pause, og hvor lang tid må jeg vente for å kunne spille igjen?

Dette er vel spørsmål Glennus kan svare på..

Mvh
    Henning Kristensen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •