Trenger hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Trenger hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp

Hey, jeg har problem med min gamming mus, dette skjedde for 3måneder siden.
    Jeg har en microsoft intellimouse explorer 3.0 og for en stund siden kunne den funke en hel dag uten å freeze(altså det røde lyset skrus av).
    Jeg trudde da at det var fordi jeg dro den litt for mye til siden at den skrudde seg av og på men det har blitt verre.
    Nå kan jeg ikke bare plugge in å ut ledningen lengre, hjelper så lite.
    Den begynner å skru seg av ganske så ofte nå og jeg kan ikke bare plugge ut og inn. Jeg har prøvd adapter, og det funka ikke i det hele tatt.
    Måtte selvsagt prøve å opdatere driverene til musa men hadde alle nyeste drivere oppdatert og installert fra før av. Jeg vet det er mange forum om dette allerede men det virker ikke som noen har noe bra svar, bare påstander.
    Og ja jeg har prøvd å kjøpe ny mus men vil ha denne musa, hvis dere skjønner.

Noen hjelp?

Newcomer Espengolf sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sp33dy60
    Hey, jeg har problem med min gamming mus, dette skjedde for 3måneder siden.
    Jeg har en microsoft intellimouse explorer 3.0 og for en stund siden kunne den funke en hel dag uten å freeze(altså det røde lyset skrus av).
    Jeg trudde da at det var fordi jeg dro den litt for mye til siden at den skrudde seg av og på men det har blitt verre.
    Nå kan jeg ikke bare plugge in å ut ledningen lengre, hjelper så lite.
    Den begynner å skru seg av ganske så ofte nå og jeg kan ikke bare plugge ut og inn. Jeg har prøvd adapter, og det funka ikke i det hele tatt.
    Måtte selvsagt prøve å opdatere driverene til musa men hadde alle nyeste drivere oppdatert og installert fra før av. Jeg vet det er mange forum om dette allerede men det virker ikke som noen har noe bra svar, bare påstander.
    Og ja jeg har prøvd å kjøpe ny mus men vil ha denne musa, hvis dere skjønner.

Noen hjelp?
    hvis ikke musen lyser eller noe som sier at den er på ville jeg ha sagt at den er død. har du prøvd å gått dit de solgte deg den. de kan vell finne et eller annet ut av prøblemet. tenker selv at en ledning kan ha blitt kuttet. "har du en rotte"

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en ny/brukt av samme type da. Billigste på ebay er denne, kan jo bare flytte over ledningen hvis det er den som svikter..

Microsoft IntelliMouse Explorer Gaming Mouse V3.0 USB | eBay
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •