Teknisk support

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Teknisk support

Min sønn ønsket seg "the Sims 2", og jeg kjøpte PC-spillet i går. Dessverre får vi problemer med å installere det. Når vi setter inn disc 2 (av 4), varer det ikke lenge før vi får en feilmelding som sier at det er problemer med i kopiere filen D:\TSData\Control\control1.dat
    (D: er Sims 2-CD'en)
    Vi trodde først at det var feil på CD 2 i vår utgave, men jeg var nede i butikken og fikk ny, med nøyaktig samme feil.
    Jeg prøver også å søke på sidene til EA.com, men får det ikke til. Jeg er dessverre temmelig dårlig på data og slikt. Noen som har tips om hva jeg bør gjøre.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv og velg "hopp over"
    Om det ikke går så prøv med ett annet drev, har du ikke det så stikk å få tilbake pengene dine

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes dessverre ikke noen "hopp over". Jeg har valget mellom "Prøv igjen" og "Avbryt". Når jeg klikker på "prøv igjen" kommer samme feilmelding etter få sekunder. PC'en er konas 1 måned gamle bærbare, som oppfyller minstrekravene med glans.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja skal ikke være noe problem med pcn. Det er nok heller drevet (Cd-rom) Som er kresen og gjør seg til.
    Straks det vart snakk om bærbar så er det jo ikke mange alternativer heller da.
    Du kan jo teste med å clone cd'n.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg funnet et norsk forum for EA-spill, med egen kategori for "The Sims 2" (tydeligvis et populært spill, dette). Her fant jeg ut at jeg ikke var den eneste med dette problemet. Utrolig nok var det flere som hadde nøyaktig samme tilfelle som oss, og som også hadde byttet spill uten hell.
    Dessverre var det ingen som hadde noen løsning på dette. Gutten hadde fortjent å kose seg med et spill, slik som han har passet lillebror kveld etter kveld mens far har jobbet i kjelleren (kinorom m.m.), og mor har vært på jobb.

Takk likevel for gode råd, geiri.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •