PS3 Move - Plassering av kameraet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 Move - Plassering av kameraet

Jeg kjøpte Playstation Move, og familien gledet seg til å teste vidunderet. Det fikk vi for såvidt gjort, men i likhet med de fleste andre har vi såkalt flatskjerm, og det viste seg å bli et problem. Kameraet i movepakken skal plasseres enten under, eller på TV-apparatet. I vår stue kan det ikke stå under, da TV-en er lavt plassert. På toppen av TV-en kunne det stått, men her møter vi et problem. Sokkelen til kameraet er helt flat, og slett ikke beregnet på dagens flatskjermer, som er snaut 8-10 mm tykke øverst. Sony har altså levert et kamera som passer best for en gammeldags CRT-skjerm. Hvordan kan vi løse dette problemet..?

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hamram
    Jeg kjøpte Playstation Move, og familien gledet seg til å teste vidunderet. Det fikk vi for såvidt gjort, men i likhet med de fleste andre har vi såkalt flatskjerm, og det viste seg å bli et problem. Kameraet i movepakken skal plasseres enten under, eller på TV-apparatet. I vår stue kan det ikke stå under, da TV-en er lavt plassert. På toppen av TV-en kunne det stått, men her møter vi et problem. Sokkelen til kameraet er helt flat, og slett ikke beregnet på dagens flatskjermer, som er snaut 8-10 mm tykke øverst. Sony har altså levert et kamera som passer best for en gammeldags CRT-skjerm. Hvordan kan vi løse dette problemet..?
    Move kameraet kom samtidig som ps3 ca, så ja, den er flere år gammel.
    Jeg tapet den fast oppå min tv. Fungerer greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Move kameraet kom samtidig som ps3 ca, så ja, den er flere år gammel.
    Jeg tapet den fast oppå min tv. Fungerer greit.
    Om det er så gammelt, forklarer det en del. Uansett er det sløvt av Sony å selge dette i dag, i alle fall uten en alternativ sokkel.

Tape funker nok, men det er det jeg helst vil unngå. Jeg ser det finnes en del sokler av ymse slag på nettet, men jeg vet ikke hvor godt disse vil passe til akkurat min TV... Jeg må vel bare kjøpe og feile. :neutral:

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kjøpte jeg og det funker som ei kule!
    Amazon.com: PS3 Eye Camera Mounting Clip

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett stk. dobbeltsidig teip på 1 cm2 gjør samme nytten og er litt mer diskret...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •