lydkort til pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lydkort til pc

rett før jul kjøpte jeg meg ny pc. på hovedkortet er det et realtek-lydkort som jeg rett og slett ikke er fornøyd med. for det første er det helt umulig å få ac3-lyd ut til min forsterker, og for det andre er mikrofoninngangen helt latterlig dårlig.

Jeg trenger tips til et lydkort som ikke bare takler ac3 output via spdif, men også har bra mikrofoninngang som takler lydopptak uten alt for mye støy. jeg vil helst ikke at det skal være av de dyreste. så nær 500 spenn som mulig, og helst ikke over 1000.

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Torgman
    Jeg trenger tips til et lydkort som ikke bare takler ac3 output via spdif, men også har bra mikrofoninngang som takler lydopptak uten alt for mye støy. jeg vil helst ikke at det skal være av de dyreste. så nær 500 spenn som mulig, og helst ikke over 1000.
    Auzentech X-plosion 7.1 Cinema! Dts og ac3 output via spdif + meget god lyd på analoge utganger. Utbyttbare OPAMPS.

Vedlegg 75170

Auzentech X-Plosion 7.1 Cinema Auzentech X-plosion 7.1 Cinema lydkort!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ikke ut som man kan koble til frontpanel på det kortet, noe som er kjekt å ha siden jeg helst vil ha både headset og spdif plugget i samtidig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •