PS3 - svart skjerm under spilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 - svart skjerm under spilling

Hei.

Har hatt min ps3 slim 250gb i nesten 2 år no trur eg...

og når eg spiller colin mcrae rally 2 og gt5 hender det at skjermen blir svart i et par sekunder under spilling før den kommer tilbake.

lyden er der.

men tar eg på pause så kommer bildet tilbake med en gang. kan fks kjøre 4 løp i gt5 uten at det skjer noe eller det skjer etter fks 2 løp. er ingen logikk.

men det skjer kun under kjøring, altså under spilling. ikke i film oppstart eller noe annet.

kjører hdmi kabel fra ps3 til receiver og deretter opp til tv.

kabelen fra ps3 til receiver er 5 meter trur eg og sikkert ikkje av beste kvalitet.

men kan det ha noe med når det er mykje grafikk og kjappe sekvenser det stopper opp? har og lest at dette kanskje skyldes varmgang. og hører omtrent ikkje vifta gå.

i colin mcrae skjedde dette ganske hyppig etter at eg hadde spillt det en stund sammenhengende.

veldig irriterende at dette skjer i bilspill vertfall. fort og kræsje vertfall:P

takker for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 997turbo
    Hei.

Har hatt min ps3 slim 250gb i nesten 2 år no trur eg...

og når eg spiller colin mcrae rally 2 og gt5 hender det at skjermen blir svart i et par sekunder under spilling før den kommer tilbake.

lyden er der.

men tar eg på pause så kommer bildet tilbake med en gang. kan fks kjøre 4 løp i gt5 uten at det skjer noe eller det skjer etter fks 2 løp. er ingen logikk.

men det skjer kun under kjøring, altså under spilling. ikke i film oppstart eller noe annet.

kjører hdmi kabel fra ps3 til receiver og deretter opp til tv.

kabelen fra ps3 til receiver er 5 meter trur eg og sikkert ikkje av beste kvalitet.

men kan det ha noe med når det er mykje grafikk og kjappe sekvenser det stopper opp? har og lest at dette kanskje skyldes varmgang. og hører omtrent ikkje vifta gå.

i colin mcrae skjedde dette ganske hyppig etter at eg hadde spillt det en stund sammenhengende.

veldig irriterende at dette skjer i bilspill vertfall. fort og kræsje vertfall:P

takker for alle svar!
    Når du installerer hdmi kontakten din på ps3. Gå på skjerminstillinger deretter velger du hdmi og så velger du manuelle innstillinger.

Tven din støtter forhåpentligvis ikke alle krav til ps3 hd funksjoner

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vegard19
    Når du installerer hdmi kontakten din på ps3. Gå på skjerminstillinger deretter velger du hdmi og så velger du manuelle innstillinger.

Tven din støtter forhåpentligvis ikke alle krav til ps3 hd funksjoner
    skal prøve dette seinere i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem bare med alle spill titler .. skal sende min inn til reklamasjon

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •