PS3 eller Xbox 360 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 59 av 59
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Joda, ps2 var nok vinneren, men en første generasjons xbox med xbmc gikk ps2 en høy gang i opplevelse og brukervennlighet. Rett og slett en fantastisk bra sammensetning som var høy elsket her i hus:-)

Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble xbox, og har hatt første kveld med Kinect adventures. Så langt kjempe morsomt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet Adventures i kveld selv, men synes Kinect Sports var MYE bedre, så det anbefales.

I tillegg slet jeg mer med plassen når det gjaldt Adventure, så mine tidligere uttalelser angående plass er basert på Kinect Sports, Dance Central og Kinect Animals.

Hvordan gikk det med hensyn til plass hos dere?

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av linsti
    Det ble xbox, og har hatt første kveld med Kinect adventures. Så langt kjempe
    morsomt.
    Gratulerer me ny xbox.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Testet Adventures i kveld selv, men synes Kinect Sports var MYE bedre, så det anbefales.

I tillegg slet jeg mer med plassen når det gjaldt Adventure, så mine tidligere uttalelser angående plass er basert på Kinect Sports, Dance Central og Kinect Animals.

Hvordan gikk det med hensyn til plass hos dere?
    Hadde ikke problemer når det gjaldt plass, rydda bort det man kunne rydde Men skal boksen dure så utrolig mye når man spille, høres som et lite kraftverk.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ikke problemer når det gjaldt plass, rydda bort det man kunne rydde Men skal boksen dure så utrolig mye når man spille, høres som et lite kraftverk.
    Er vel mulig å installere spillet på hdd, så vill ikke spill-dvden snurre? Mindre støy av å spille fra hdd.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, har du ikke kjøpt slim utgaven? Denne skal jo være lydløs. Er det dvd-spilleren eller selve boksen som bråker?

Uansett, å legge spillet inn på Harddisken hjelper mye på, i tillegg blir loadetider og slikt kortet ned. Trykk på "Y" når du er på "MY Xbox" og spillet er uthevet i bakgrunnen. Så velger du "Install Game". Så får en bare håpe at du ikke gikk for 4 GB utgaven, for da vil jo ikke dette fungere i det hele tatt pga plass mangel på disken.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde samme problemet det er ikke maskinen som direr det er bordet. står det på tre bord? prøv å flytt litt på den (når den er av) så tar du den på igjen.

dette kommer nok for det at disc kjører veldig fort rundt.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, har du ikke kjøpt slim utgaven? Denne skal jo være lydløs. Er det dvd-spilleren eller selve boksen som bråker?

Uansett, å legge spillet inn på Harddisken hjelper mye på, i tillegg blir loadetider og slikt kortet ned. Trykk på "Y" når du er på "MY Xbox" og spillet er uthevet i bakgrunnen. Så velger du "Install Game". Så får en bare håpe at du ikke gikk for 4 GB utgaven, for da vil jo ikke dette fungere i det hele tatt pga plass mangel på disken.
    gikk for 4GB utgaven da det bare var den de hadde på Elkjøp, så blir nok å bruke 30 dagers retur rett på denne.

Står i et solid stereo rack, så det er nok ikke det som er årsaken til bråket.

det pussige er at dette ikke var et problem førstegangen vi brukte den ca 1.t, men når vi startet opp på kvelden igjen var bråket der. Kinnect måtte jeg dra ut av spillekonsoll for at den skulle virke igjen,.

Er nok disc som spinner, men i flg reklamen skal den jo være stillegående.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gikk for 4GB utgaven da det bare var den de hadde på Elkjøp, så blir nok å bruke 30 dagers retur rett på denne.

Står i et solid stereo rack, så det er nok ikke det som er årsaken til bråket.

det pussige er at dette ikke var et problem førstegangen vi brukte den ca 1.t, men når vi startet opp på kvelden igjen var bråket der. Kinnect måtte jeg dra ut av spillekonsoll for at den skulle virke igjen,.

Er nok disc som spinner, men i flg reklamen skal den jo være stillegående.
    ja de skal være stillegående. bruker akkurat min nå jeg. den hører jeg ikke. så prøv i retur mot en ny eller annen. har den med 250 gb

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    ja de skal være stillegående. bruker akkurat min nå jeg. den hører jeg ikke. så prøv i retur mot en ny eller annen. har den med 250 gb
    Er det bråk av maskinen når du har disc i, min er stille helt til disc begynner å spinne. Hører den selv om lyden er ganske høyt på. Var innom elkjøp og de mente at det er vifta, men det stopper umiddelbart når jeg tar ut disc.

Etter tips fra ekspeditør satte jeg innstillingene tilbake til fabrikk innstillinger, det hjalp ingenting.

Men vi synes denne er så gøy, at jeg skal prøve å bytte i håp om at jeg har fått en mandagsmaskin

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som gir lyd fra seg på en slimutgave er dvd drevet.
    Du kan bytte xbox'er til du ser mannen med ljåen, så lenge du ikke installerer spillene til HDD, så vil du høre suset fra DVD'n.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan vel bruke en usb-minnepenn? Mener jeg har lest det et sted?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bråk av maskinen når du har disc i, min er stille helt til disc begynner å spinne. Hører den selv om lyden er ganske høyt på. Var innom elkjøp og de mente at det er vifta, men det stopper umiddelbart når jeg tar ut disc.

Etter tips fra ekspeditør satte jeg innstillingene tilbake til fabrikk innstillinger, det hjalp ingenting.

Men vi synes denne er så gøy, at jeg skal prøve å bytte i håp om at jeg har fått en mandagsmaskin
    gå og hør på elkjøp der dere kjøpte den og tar den i innbytte mot en 250 gb. så tar dere og lagrer spillet innpå HDD altså hardisken. da vil de være som når discen ikke snurer. eller du kan lagre spillet innpå den dere har nå. men dere har ikke så mye plass til annet da siden den er på kun 4 GB

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Banarne
    Det som gir lyd fra seg på en slimutgave er dvd drevet.
    Du kan bytte xbox'er til du ser mannen med ljåen, så lenge du ikke installerer spillene til HDD, så vil du høre suset fra DVD'n.
    Men skal det være så mye lyd av drevet, minner veldig om en gammel pc som står å durer.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men skal det være så mye lyd av drevet, minner veldig om en gammel pc som står å durer.
    det som gjør at XBOX bråker mer med DVD drevet. det er at DVD drevet går mye fortere rundt enn PS3 det er enn av grunnen til at PS3 loader mere. så jeg anbefaler som mange andre sier lagre spillet innpå harddisken. den går ikke diskent rundt.

og da merker du store forskjeller i duringen. den forsvinner den. har alle mine spill lagret.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke slim utgaven, men den vanlige bråker når disken snurrer, ogda bråker den MYE.

Men som sagt før er det bare å legge spillet inn på disken så forsvinner bråket. Da spinner den bare ved starten av spillet.

Dra tilbake til elkjøp og bruk 30-dagers returrett og bytt til en med større disk, så legger du inn spillene dere bruker på disken.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke slim utgaven, men den vanlige bråker når disken snurrer, ogda bråker den MYE.

Men som sagt før er det bare å legge spillet inn på disken så forsvinner bråket. Da spinner den bare ved starten av spillet.

Dra tilbake til elkjøp og bruk 30-dagers returrett og bytt til en med større disk, så legger du inn spillene dere bruker på disken.
    Brukte returretten da de ikke hadde flere pakketilbud med 250 GB.

Var heldig å få en 4 GB versjon inkl ekstra 250 GB til 2995,- på Spaceworld. Så da er det lykke i huset igjen

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte returretten da de ikke hadde flere pakketilbud med 250 GB.

Var heldig å få en 4 GB versjon inkl ekstra 250 GB til 2995,- på Spaceworld. Så da er det lykke i huset igjen
    flott. da er det bare å lagre spillet innpå, så hører du ikke noe støy lengre

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •