Xbox'en skrur seg på av seg selv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox'en skrur seg på av seg selv

Plutselig skrur den seg på. Trodde jeg kom borti én av kontrollene, men ingen lys i kontrollene. Skru av konsollen på konsollen, men like etterpå skrur den seg på. Jeg skrur så på den ene kontrollen for å skru den av med den og da står det at 2 kontroller er tilkoblet(nei, det er ingen som driver gjøn med meg fra et annet rom eller hus). Jeg skrur den av, men den slår seg på.

Jeg drar ut strømmen og lar strømmen være frakoblet i 3 minutter. Først da blir det stilt i saken.. hva skjedde?

Nå har startet den igjen etter at strømmen hadde vært tilkoblet i noen minutter.

Newcomer ravir sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hm

er ikke xbox man, men feil det kan være er

dårlig kontakt i print kort eller lignende
    timer i xbox (er ikke sikker på om det fins men )
    dårlig bryter hvis den xbox'en ikke er ny

"det er jo bedre at den skrur på av seg selv en at den skrur seg av når du spiller da "

Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Plutselig skrur den seg på. Trodde jeg kom borti én av kontrollene, men ingen lys i kontrollene. Skru av konsollen på konsollen, men like etterpå skrur den seg på. Jeg skrur så på den ene kontrollen for å skru den av med den og da står det at 2 kontroller er tilkoblet(nei, det er ingen som driver gjøn med meg fra et annet rom eller hus). Jeg skrur den av, men den slår seg på.

Jeg drar ut strømmen og lar strømmen være frakoblet i 3 minutter. Først da blir det stilt i saken.. hva skjedde?

Nå har startet den igjen etter at strømmen hadde vært tilkoblet i noen minutter.
    Hadde vært mer interessant om den fortsatt hadde startet når du koblet fra strømmen!

Men det eneste mekaniske årsaken jeg ser for meg er at powerknappen har kjilet seg. Du kan prøve å ta av frondekslet for å se om det presser på knappen. Om det ikke er årsaken så må det nok være noe feil med det interne, og da er det vel bare å levere den inn.

Newcomer Lurve sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Plutselig skrur den seg på.
    Med mindre du har brutt garantien ved å fikle rundt med innmaten, er det bare å levere den inn til forhandleren som solgte deg konsollen.

Jeg hadde forøvrig det samme problemet med en Xbox 1 tilbake i tiden, skjønt det var nok relatert til min hjemmemekking med Xecuter-chip og utstrakt bruk av majonespapp som bærende konstruksjon.

Newcomer xExisioNx sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde tilkalt åndenes makt eller hva det heter fra tvnorge jeg :P
    You got a haunted house

Active bulken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På ps3'n min har jeg noe som heter auto oppdatering. En funksjon, som etter forhonds innstilt kl.slett, laster ned spilloppdateringer, programmvare, mm.

Stiller man den på kl. Feks. 0:30, starter maskinen opp, sjekker, event. laster ned og slår seg så av. Kan du tillfeldig vis staret en tillsvarende tjeneste?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •