PS3 Jailbreak - Nyheter/problemer/Løsninger - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 26 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 504
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg synes det er fryktelig naivt i så fall. Vil ikke strike fortsette, så tar jeg gjerne over stafettpinnen.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SpecFroce
    Jeg synes det er fryktelig naivt i så fall. Vil ikke strike fortsette, så tar jeg gjerne over stafettpinnen.
    Enig, men få strike til å skifte navn på tråden isåfall, jeg overser glatt denne tråden pga det "dølle" navnet :razz:

Evt få en mod til å skifte... Kjedelig å måtte starte en ny tråd også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Navnet er blitt endret i ettertid, det reflekterer bare at trådstarter er ute etter å vandalisere informasjonen her i tråden.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er klar over det. :-?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SpecFroce
    Navnet er blitt endret i ettertid, det reflekterer bare at trådstarter er ute etter å vandalisere informasjonen her i tråden.
    Beklager, jeg har vært bortreist. Om noen ønsker å holde tråden i live så gjerne for meg. Endret tilbake til orginal tittel.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe nytt og spennende som har skjedd på denne fronten i det siste?

Mange som mottok epost i fra sony, noen som har opplevd noe mer rundt det?

Er der nå Jailbreak til 3.56 som ikke får sony til å sende ut trusselepost?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne saken er jo helt latterlig, og er egentlig ikke noen sak.

Sony kan ikke forfølge ip'er på bakgrunn av at folk har besøkt en internettside, eller sett en video på youtube.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Focalom
    Denne saken er jo helt latterlig, og er egentlig ikke noen sak.

Sony kan ikke forfølge ip'er på bakgrunn av at folk har besøkt en internettside, eller sett en video på youtube.
    Nei, det høres helt sykt ut. Men detter er nok bare for å skremme folk til å fjerne jailbreak'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg har en PS3 med CFW 3.55 Kmeaw.
    I den forbindelse kommer jeg meg selvfølgelig ikke på PSN, og det bryr jeg meg egentlig ikke om.

Men når jeg skulle spille spill jeg har kjøpt lovlig på PSN tidligere (f.eks Rayman) så fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge meg inn med kontoen, men gjør jeg det for jeg beskjed om at jeg må oppdatere...

Er det noen workarounds her?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleOst
    Hei.

I den forbindelse kommer jeg meg selvfølgelig ikke på PSN, og det bryr jeg meg egentlig ikke om.

Men når jeg skulle spille spill jeg har kjøpt lovlig på PSN tidligere (f.eks Rayman) så fikk jeg beskjed om at jeg måtte logge meg inn med kontoen, men gjør jeg det for jeg beskjed om at jeg må oppdatere...

ja det er det. Man kan bruke et program som heter F@ckPSN (0.6 er vell siste versjon som er ute). krever nogenlunde forståelse når det kommer til oppsett av ip adresser o.l , samt brukes på eget ansvar. Det finnes også en pkg fil som patcher firmwaren, men er rapportert å være noe ustabil. som sagt, disse brukes på eget ansvar,...kan virkelig rote til maskina med disse

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av *AmCar*
    Når jeg leste det der gikk jeg enkelt og greit inn på geohot sin side igjen jeg.
    Å være redd for et multinasjonalt selskap er bare tøys.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleOst
    Hei.

Du kan jo prøve dette:

Codename: Rebug 3.60 Firmware Spoofer v1.1 - PSX-SCENE: The oldest and most trusted Playstation Scene Community

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei alle.

Jeg har nå bestemt meg for en overgang fra Xbox360 til PS3, nettopp grunnet denne hacken. Jeg har tidligere hatt Xboxen moddet firmware, men den må hele tiden oppdateres og sendes inn for å få tilgang til de ferskeste spillene, så jeg vil nå ha PS3.

Jeg tenkte og kjøpe denne: Sony PS3 Slim spillkonsoll PS3 med 320GB og 1 kontroller - Netshop

Det er altså en PS3 slim. Hvordan går jeg frem etter dette? Må jeg kjøpe en USB dongle, eller kan jeg bruke en jeg allerede har? Og dette med firmware.. Passer den PS3æen jeg linka til med hacken?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prologue
    Hei alle.

Jeg har nå bestemt meg for en overgang fra Xbox360 til PS3, nettopp grunnet denne hacken. Jeg har tidligere hatt Xboxen moddet firmware, men den må hele tiden oppdateres og sendes inn for å få tilgang til de ferskeste spillene, så jeg vil nå ha PS3.

Jeg tenkte og kjøpe denne: Sony PS3 Slim spillkonsoll PS3 med 320GB og 1 kontroller - Netshop

Det er altså en PS3 slim. Hvordan går jeg frem etter dette? Må jeg kjøpe en USB dongle, eller kan jeg bruke en jeg allerede har? Og dette med firmware.. Passer den PS3æen jeg linka til med hacken?
    hei

jeg var selv i samme situasjon som deg - og kan anbefale ps3 slim med denne hacken.

du trenger ikke den USB donglen, men du trenger en USB minnepenn formatert som FAT32.

les post #1 - så kommer du lagt på vei. jeg fulgte den oppskriften, og er veldig fornøyd i dag

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av prologue
    Hei alle.

Du trenger heller ikke å kjøpe PS3'en med 320gb hd, du kan legge inn spillene på ekstern hardisk. Dette gjør jeg selv og fungerer veldig bra. Men den må også være formatert til FAT32 for at det skal fungere.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Annen ting en bør tenke på er hvilke versjon en kjøper. Ikke så lett om det er siste versjon Sony?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Annen ting en bør tenke på er hvilke versjon en kjøper. Ikke så lett om det er siste versjon Sony?
    Ja, du sier noe der. Men tviler på at det er noe nyere fw enn 3.55 av det du kjøper i butikken.. er ikke så lenge siden det kom noe nyere enn 3.55
    Først produksjon - mellomlager - shipping - importør - distibuering - butikk - slutt bruker. Dette tar tid..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av *AmCar*
    Ja, du sier noe der. Men tviler på at det er noe nyere fw enn 3.55 av det du kjøper i butikken.. er ikke så lenge siden det kom noe nyere enn 3.55
    Først produksjon - mellomlager - shipping - importør - distibuering - butikk - slutt bruker. Dette tar tid..
    Tja, ville ikke vært så veldig sikker på dette.

Det har vært importstopp til Europa i 1-2 uker nå, så at lagrene nylig har blitt fylt opp med nye ps3 med nyeste firmware skal en ikke se bort i fra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Tja, ville ikke vært så veldig sikker på dette.

Det har vært importstopp til Europa i 1-2 uker nå, så at lagrene nylig har blitt fylt opp med nye ps3 med nyeste firmware skal en ikke se bort i fra.
    Det var jeg ikke klar over. Men da er det kansje best å kjøpe en "pent" brukt en som har 3.55 eller eldre fw.

Side 23 av 26 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •