PS3 Jailbreak - Nyheter/problemer/Løsninger - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 504
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har lest de fleste trådene der, men disse er som regel gamle. Og nesten alle handler om iphone ps3 JB.

Ingen som har en ide hva som kan være galt ?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hantimilon
    Jeg har fulgt guiden til avforum. Etter oppdateringen er ferdig så slår konsollen seg automatisk av og på (hvor guiden sier jeg skal vente på 4 pip og slå på maskinen på konsoll ikke kontroll)

Har innstallert blackbox ftp, men når jeg starter denne får jeg Error 80029519
    Har også prøvd andre ftp program, men får samme feilen.

Hva gjør jeg galt??
    Dette med 4 pip er min feil,jeg har bare glemt å endre det. Dette gjalt vel geohot sin cfw når den kom ut mener jeg å huske.

Ang blackbox så har du svaret ditt her: BLACKBOX ftp 1.2 error 80029519 - PSX-SCENE: The oldest and most trusted Playstation Scene Community

Jeg ser det kansje er på tide og oppdatere post#2 også med tanke på apps. Får se om jeg får gått gjennom og endret det nødvendige etterhvert. Jeg har bare ikke helt bestemt meg for om jeg skal fjerne alt som har med 3.41 og dongle og gjøre. Men om jeg gjør det vil store deler av starten på tråden ikke gi noen mening.

Hadde det vært en skikkelig [spoiler] funksjon på forumet her så kunne jeg bare gjemt den infoen som begynner å bli urelevant og fortsatt ha hele tråden inntakt,samtidig som det bli lettere og penere å se på. Men det funker ikke med dagens løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony er ikke lite frekke! SJEKK!
    Viktig: Tilgang til PlayStation(R)Network og tilgang til Qriocity(TM) Services informasjon.

Uautoriserte omgåelseenheter for PlayStation (R) 3-systemet er nylig blitt utgitt av hackere på PlayStation(R)3-systemet. Disse enhetene tillater bruk av uautorisert eller piratkopiert programvare.

Bruk av slikt utstyr eller programvare bryter reglene for "System Software lisensavtalen for PlayStation(R)3 System" og "Vilkår for tjeneste- og brukeravtalen" for PlayStation(R)Network/Qriocity(TM) og dens ”Community avtalevilkår bestemmelser”.

I tillegg, kopiering eller å spille piratkopiert programvare er et brudd på internasjonale lover om opphavsrett (copyright).

En omgåelseenhet og/eller uautorisert eller piratkopiert programvare ligger i dag på ditt PlayStation(R)3-system. Aslutt straks bruk av dette, og fjern all omgåelseenheter og slett all uautorisert eller piratkopiert programvare fra ditt PlayStation (R) 3-system.

Hvis dette ikke gjøres, vil det resultere i oppsigelse av din tilgang til PlayStation(R)Network og tilgang til Qriocity (TM) tjenester via ditt PlayStation(R)3-system.

-----------
    Fikk denne mailen nå nettopp

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, den eposten fikk jeg også nå nett

Det artige her er at jeg ble lei utav alt styret det var med å komme på PSN, og når jeg kun bruker min ps3 til fifa 11 online så valgte jeg i morges å droppe hele jailbreak.

Det jeg gjorde var å fjerne alle programmer som lå på ps3.
    Slettet hele GAMES mappen og innholdet i game mappen.
    Formaterte disken og tilslutt la jeg inn ofw.

Derfor ble jeg litt overrasket over eposten jeg i dag mottok, og lurer på hva mer de faktisk mener jeg skal gjøre her..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, selv er jeg sikret. Alle spillene mine er originaler, og er i mitt eie, så har null problem med å dra opp de i retten.. Er tross alt bare 3. Ellers, så har de rett i at brukeravtalen for psn blir brutt. Men det betyr ikke at xbslink eller xlink-kai slutter å fungere gjør det vel? Bare få folk til å forstå at det er dumt å satse på PSN og få de over på de to.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg er nok godt sikret jeg også.

Kun spilt spill jeg selv eier eller har lånt utav venner, og det er da ikke ulovlig å låne spill for en periode.

Men lurer fortsatt på hva som må gjøres for å ikke miste psn tilgangen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aah, slik.. Vel foreslår du bare prøver å jukse deg tilgang enda.. Hva er poenget med å adlyde sånne fæle idioter i sine høye hatter... NEI da er jeg heller for xlink og annet. Er ikke sjans for at jeg bøyer meg. Ta en sjanse, lev livet

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, greit nok det...

Men jeg var alt gått over på nyeste ofw før jeg mottok denne eposten, så vet ikke hvordan det da er med hensyn til xlink osv, samt alle jeg kjenner spiller på psn.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått til å innstallere multiman. Men programmet finner ikke spillet jeg har lagt inn. Har gjort slik video på youtube visste, pakket ut filene, flyttet disse over til hdd_o (eller noe slikt) laget en mappe med GAMEZ. Men finner fortsatt ikke filen.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SpecFroce
    Sony er ikke lite frekke! SJEKK!
    Viktig: Tilgang til PlayStation(R)Network og tilgang til Qriocity(TM) Services informasjon.

Uautoriserte omgåelseenheter for PlayStation (R) 3-systemet er nylig blitt utgitt av hackere på PlayStation(R)3-systemet. Disse enhetene tillater bruk av uautorisert eller piratkopiert programvare.

Bruk av slikt utstyr eller programvare bryter reglene for "System Software lisensavtalen for PlayStation(R)3 System" og "Vilkår for tjeneste- og brukeravtalen" for PlayStation(R)Network/Qriocity(TM) og dens ”Community avtalevilkår bestemmelser”.

I tillegg, kopiering eller å spille piratkopiert programvare er et brudd på internasjonale lover om opphavsrett (copyright).

En omgåelseenhet og/eller uautorisert eller piratkopiert programvare ligger i dag på ditt PlayStation(R)3-system. Aslutt straks bruk av dette, og fjern all omgåelseenheter og slett all uautorisert eller piratkopiert programvare fra ditt PlayStation (R) 3-system.

Hvis dette ikke gjøres, vil det resultere i oppsigelse av din tilgang til PlayStation(R)Network og tilgang til Qriocity (TM) tjenester via ditt PlayStation(R)3-system.

-----------
    Fikk denne mailen nå nettopp
    Og der starter banningen. Online gaming og cfw er ikke gunstig. Da er det bare og oppdatere til OFW 3.56

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At enkelte har brukt denne infoen kun til piratkopiering sier jo seg selv.

Men hva med å heller gjøre om på guiden din der du dropper delen som har med MM og PSN å gjøre, så heller fokuserer på selve Jailbreak og de medialøsningene som er der ute og som kommer underveis.

Da slipper du de som piratkopierer og laster ned spill, og du når de du er ute etter:-)

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, ja, for det er vel ikke omtrent hele tråden som har med MM eller Psn å gjøre...
    Men men, gjort er gjort.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny tråd der disse tingene fjernes helt da eventuelt:-) Nei, skal ikke legge meg bort i det, annet enn at jeg synes denne tråden har vært svært lærerik, og muligheten for å slippe å ha i platene på spillene har jeg synes har vært den største fordelen med hele jailbreaken.

Nå er jeg uansett tilbake på ofw pga psn og fordi der ikke var et bra nok mediaprogram til at det var verdt styret med å holde på slik.

Men en slik tråd vil alltid bli brukt til piratkopiering uansett, så var vel ikke noe nytt at det ble skjedde her også.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, det har du vel helt rett i. Jeg ventet i det lengste på en bra medialøsning. det hadde vært alt min ps3 trengte egentlig. da jeg spiller utrolig sjeldent.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk samme melding på epost. Jeg har ofw 3.56. Har også slettet alt på min ps3 med formatering. lurer derfor på hvorfor jeg fikk denne mailen ?

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Jo, det har du vel helt rett i. Jeg ventet i det lengste på en bra medialøsning. det hadde vært alt min ps3 trengte egentlig. da jeg spiller utrolig sjeldent.
    Er enige med deg, spiller selv sjeldent. MEN det med en enkel & god medialøsning hadde vært kjekt.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,ikke sant. Men nå ha jeg formatert disken og er på ofw 3.56 som de fleste her. Også endret navn på tråden i håp om at admin/mod sletter den.

Edit: Og sendt admin en beskjed

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I alle dager? Snakk om å snu på flisa ;-)

Synes det er tåpelig om tråden slettes, eller skifter navn, da vil det alltids dukke opp nye. Hadde vært greit å hatt alt samlet i en tråd. Er også enklere for de som kommer etter, istedenfor å opprette nye.

At folk velger å piratkopiere er vel ikke din, Geohot eller fail0werflow sin feil. Det handler kun om frihet til å gjøre hva man vil med sin egen hardware. Og det er jo kun snakk tid før det kommer masse snacks til PS3'en i form av homebrew.

Litt teit om tråden slettes eller stenges, fordi at du plutselig har "skiftet tro"? :twisted: Det er jo flere som har bidratt i denne tråden så vidt jeg kan se.

Side 22 av 26 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •