PS3 Jailbreak - Nyheter/problemer/Løsninger - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 504
    Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Jeg har heller ikke noe hast med å jailbreake før noen får laget en 100% fungerende driver til GPU(Skjermkortet) som utnytter det til det fulle...
    Det er egentlig det jeg venter mest på også. men jeg liker å leke meg litt jeg vettu,med alt det nye som kommer hele tiden. Så plukker man opp litt nyttig info her og der.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen mulighet å tak i ny ps3 konsoll som ikke har 3.42 firmware installert? Jeg hadde tenkt å kjøpe denne Komplett.no - Sony PlayStation 3 Slim 320GB . Noen som vet hvilken firmware den har installert?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony har nå klart å banne salg av ps3 jailbreak dongles i europa. Sony Bans PSJailBreak PS3 ModChip Sales in Europe - PS3 NEWS - PlayStation 3 News - PS3 Hacks En liten ubetydelig seier for sony vil jeg si. Ubetydelig av den grunn av at stadig nye enheter (tlf/ipad/etc) blir støttet. Så ballen ruller bare vidre og blir større og større.

Nå er jo ikke norge med i EU så salg er fortsatt lovlig her.
    ModNet.no Acekard DSTT R4 DS Xbox 360 Wii Softgun Nintendo Backup modchip Kristiansand m3 ds er en av de nettbukkene som selger 2 av donglene som er tilgjengelig, for de som ikke her så heldige å ha en tlf/ipad/etc som er støttet.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dentix
    Er det noen mulighet å tak i ny ps3 konsoll som ikke har 3.42 firmware installert? Jeg hadde tenkt å kjøpe denne Komplett.no - Sony PlayStation 3 Slim 320GB . Noen som vet hvilken firmware den har installert?
    Det er sikkert mulig,sikkert flere butikker som sitter på konsoller fra et parti fra før 3.42. Er vel bare å stikke innom f.eks elkjøp å spørre det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Sony har nå klart å banne salg av ps3 jailbreak dongles i europa. Sony Bans PSJailBreak PS3 ModChip Sales in Europe - PS3 NEWS - PlayStation 3 News - PS3 Hacks En liten ubetydelig seier for sony vil jeg si. Ubetydelig av den grunn av at stadig nye enheter (tlf/ipad/etc) blir støttet. Så ballen ruller bare vidre og blir større og større.

Nå er jo ikke norge med i EU så salg er fortsatt lovlig her.
    ModNet.no Acekard DSTT R4 DS Xbox 360 Wii Softgun Nintendo Backup modchip Kristiansand m3 ds er en av de nettbukkene som selger 2 av donglene som er tilgjengelig, for de som ikke her så heldige å ha en tlf/ipad/etc som er støttet.
    Modding / Jailbreaking av PS3 - Forum - Side 4 - Spillverket.no

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg renger med at med denne linken så sikter du til ps3 break med pic ship. Ja, det er riktig, et lite parti av de første ps3 break donglene hadde feil chip. Dog,så gjelder det ikke alle dongler men bare et lite parti fra den første ps3 break. Dette er PS3 break sin feil. ikke modnet. Jeg har handlet mye hos modnet i tidligere år og de er seriøse. aldri hatt noe problemer med de. hør med de om du kan sende din tilbake å få en ny som er mulig og oppdatere. Det er bare å stå på sitt det så burde det være mulig for dem og gi deg en ny evt penger tilbake.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har de kommet noen vei nå som sony har stengt denne muligheten?

Hva med å spille over nett med den versjonen de alt har ute, har de klart å få det på plass?

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dentix
    Fikk en ny 320GB fra Elkjøp i posten i dag. Rimelig fersk. Har FW 3.40. Rekner med fw på de fra komplett neppe er noe nyere...
    Husk at du også har returett/angrefris hvis du kjøper fra elkjøp.
    Bestilte på nett, men akkurat nå har de veldig godt tilbud i butikken. 250gb inkl. toy story spillet til 2.490,-. Må jo ha ett original spill i maskina får å kjøre backup spill fra disken uansett....

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genialt, endelig til PS3 også!

Dette må prøves, definitivt! Noen som veit om det går an å smelle inn Spotify enda?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Har de kommet noen vei nå som sony har stengt denne muligheten?

Hva med å spille over nett med den versjonen de alt har ute, har de klart å få det på plass?
    Nå har jeg vært på ferie en liten stund så har ikke fått med meg alt av oppdateringer. Men utifra det jeg vet er det fortsatt kun de som har fw 3.41 og tidligere som kan benytte seg av dette. Så enn så lenge no luck for de som sitter med dagens fw, dog så er det flere som jobber på saken utifra det jeg har sett rundt om kring på nett.

Man kan spille online uten risk for å bli banna ved bruk av XLink Kai,siden du ikke blir oppkoblet direkte mot PSN. For info se her: How To Play Online On Jailbroken PS3 With XLink Kai | PS3Hax Network

Nytt for meg siden jeg kom hjem er at man kan spille spill som egentlig trenger fw 3.42 eller nyere (som f.eks nye Medal Of Honor) med en liten workaround. Pluss en god del nye div backup managers og andre apps.

Også nytt for meg er at man kan laste ned updates og free stuff fra PSN uten og være tilkobla PSN. For mere info: PS3 PKG / PSN Downloader - Brewology - PSP XBOX PS3 WII - Homebrew News, Saved Games, and Downloads og [Release] PS3 Homebrew / Update Manager v2.0 » Brewology - PSP XBOX PS3 WII - Homebrew News, Saved Games, and Downloads

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Genialt, endelig til PS3 også!

Dette må prøves, definitivt! Noen som veit om det går an å smelle inn Spotify enda?
    No go for egen spotify klient enda hvertfall. Men man kan streame fra pc til ps3 om det er ønskelig. Alt må styres fra pc som er minus. Google is your friend

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Må jo ha ett original spill i maskina får å kjøre backup spill fra disken uansett....
    Man måtte ha en orginal disc på den første backup manageren ja, men det trenger man ikke lenger med de nye backup manager'ene. Dette ble egentlig tidlig fikset.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spennende nyheter

Holder på å oppdatere meg på ps3 fronten etter ferien og kom over en nyhet om at man nå kan utnytte ps3 sin GPU fullt ut på Asbestos Linux kernel. Dette er virkelig gode nyheter! Forhåpentligvis ikke så lenge til vi kansje ser et fullblods multimedia OS som kan vekke udyret i den svarte boxen.

kilde: PSGroove.com » Blog Archiv » Marcan Proves That Linux RSX 3D In PS3 Works

Newcomer Cyclops sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe en ps3break 1.2.
    Lurte på om man må kutte strømmen og ta power-eject hver eneste gang man skrur av ps3 og skal kjøre homebrew igjen eller funker det så lenge hovedstrøm og dongle står i?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Man måtte ha en orginal disc på den første backup manageren ja, men det trenger man ikke lenger med de nye backup manager'ene. Dette ble egentlig tidlig fikset.
    Fortsatt noen få spill man trenger original disc i for at de skal fungere. Bl.a. LittleBigPlanet.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cyclops
    Vurderer å kjøpe en ps3break 1.2.
    Lurte på om man må kutte strømmen og ta power-eject hver eneste gang man skrur av ps3 og skal kjøre homebrew igjen eller funker det så lenge hovedstrøm og dongle står i?
    Må nok det ved oppstart ja.
    På slim er det jo ikke strømbryter.
    Da kan noe sånt være løsningen:

Ligger på rundt 4$ fra priceangels G-Switch for GT Break PS3 ModChip $4.18 Free Shipping

... så slipper man å ødelegge kontakten på ps3'n.

Ellers så finnes det jo billige fjernkontrollerte løsninger på bl.a. Clas Ohlson.
    Clas Ohlson - fjernstyrte brytere timere/brytere elektro

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til alle gamere der ute nå kan man komme online på PSN med FW 3.41 og 3.15
    se her for mer info: PSN / ONLINE on Jailbroken consoles, supporting FW v3.15 & v3.41! Source Included - PSX PS2 PS3 Scene Hacking Modchip & Jailbreak Community

Det blir fortløpende portet til diverse JB devices. For de hardcore gamere der ute som ikke kan vente med å komme seg online vil jeg anbefale å bruke stealth manager for mindre sjanse for å bli banna: Stealth PS3 Backup Manager v1.0

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har splitta HD og kjører dual boot ubuntu 11.04 for ps3 ?
    Ubuntu 11.04 (Natty Narwhal) Daily Build

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er fersk, så dere får ha meg unnskyldt:wink:
    Kan man nå spille online, uten å bli bannet?
    Finner liksom ikke et enkelt ja/nei svar på dette noen steder.

Evt. hvor lang tid tipper dere det tar før man kan spille online?
    Jeg vurderer å selge ps3'en min, for det begynner å bli tamt å ikke kunne spille online lenger..

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av caecum
    Jeg er fersk, så dere får ha meg unnskyldt:wink:
    Kan man nå spille online, uten å bli bannet?
    Finner liksom ikke et enkelt ja/nei svar på dette noen steder.

Evt. hvor lang tid tipper dere det tar før man kan spille online?
    Jeg vurderer å selge ps3'en min, for det begynner å bli tamt å ikke kunne spille online lenger..
    Man kan spille online uten risk for å bli banna, men da ved hjelp av XBSlink eller XLink Kai, se linker i post 1.

Man kan spille online på PSN også, men da ikke helt uten risk for å bli banna. Se 3 poster opp eller evt post 1.

Så svaret på spørsmålet ditt blir da både ja og nei.

Side 2 av 26 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •