PS3 Jailbreak - Nyheter/problemer/Løsninger - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 504
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da får jeg prøve 7,9 når jeg kommer hjem fra skolen i dag siden jeg har hatt problemer med freezing. satser på at det funker

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri fått Rogero til å fungere... uansett utgave (svart skjerm ) men Multiman og Gaia virker fint hos meg.:-D

Med multiman har dei 4-5 spilla jeg har testa, fungert fint. som
    Black ops.. GT5

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som kan linke til ftp black box? jeg bruker waninkos og har ennå ikke funnet noen som har funket til det.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hobby610
    Har aldri fått Rogero til å fungere... uansett utgave (svart skjerm ) men Multiman og Gaia virker fint hos meg.:-D

Med multiman har dei 4-5 spilla jeg har testa, fungert fint. som
    Black ops.. GT5
    Snodig at du ikke får rogero til å funke da, men så lenge du har 2 bm som funker så er vel alt ok.

Sitat Opprinnelig postet av mortysol
    noen som kan linke til ftp black box? jeg bruker waninkos og har ennå ikke funnet noen som har funket til det.
    Rogero har det linket i tråden sin. Begge som står under waninkoko skal funke..

Rogero Manager v7.8 - A modification of Open Manager! - PSX-SCENE: The oldest and most trusted Playstation Scene Community

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp:-D bruker egentlig kun MM, å er fornøyd med den:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan eg spørre hvorfor du bruker Waninkos?
    Denne har veldig mange ulemper som f.eks Kmeaw ikke har.

Eg bruker Kmeaw+Geohot

Her fungerer
    Blackb0x
    Gaia / MM
    Ingen spill har hengt seg opp, verken fra disc eller fra en BM.

Vil sterkt anbefale deg å gå til denne CFW.
    Du mister ingenting av dine data om du går tilbake til OFW via recovery mode ( slik eg fryktet i starten )

Edit: For å svare på spm ditt.
    Tror ikke det skal være restriksjoner på .pkgs til waninokos, har du prøvd å legge den inn på nytt? (waninokos)

Newcomer solstice sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Finnes det noen ekstra muligheter m.t.p multimedia streaming? Dvs direkte avspillning av MKV uten å måtte streame det via PS3 Media Server først?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett dette enda.. men så snart det er mulig.. så er det ut med en ekstra boks
    hadde vært deilig å slippe den

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om det er mulig å avspille PS3 pakket ned i .ISO/.rar fil eller lignende ?

Prøvde det ps3serv programmet, men ingenting dukket opp i multiMAN, er det noe spesielt en må gjøre?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Romfrosk
    Kan eg spørre hvorfor du bruker Waninkos?
    Denne har veldig mange ulemper som f.eks Kmeaw ikke har.

Eg bruker Kmeaw+Geohot

Her fungerer
    Blackb0x
    Gaia / MM
    Ingen spill har hengt seg opp, verken fra disc eller fra en BM.

Vil sterkt anbefale deg å gå til denne CFW.
    Du mister ingenting av dine data om du går tilbake til OFW via recovery mode ( slik eg fryktet i starten )

Edit: For å svare på spm ditt.
    Tror ikke det skal være restriksjoner på .pkgs til waninokos, har du prøvd å legge den inn på nytt? (waninokos)

Hei! jeg bruker waninkos fordi jeg har hørt utrolig mange gode tilbakemeldinger fra mine kompisser som er under samme. har også lest at det skulle funke bra med min ps3. jeg har egentlig ingen problemer med waninkos utenom at bfbc2 henger seg opp og freezer når jeg spiller online og det har jeg hørt at det gjør med f.eks kmeaw sin også

men hvis du anbefaler meg til å gå over til kmeaw sin, så skal jeg heller vurdere å gjøre dette
    mvh mortysol

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    Du var på Waninkoko du var du ikke?

Ser ut til at flere med Waninkoko får error.. Den har blitt oppdatert til v2 også, prøv den eller prøv den som ligger her isteden å se om du får den til å funke, se post 23 på denne linken som også er en stealth versjon: Wipe History v1.2 - Page 3 - PSX-SCENE: The oldest and most trusted Playstation Scene Community
    unnskyld, har det kommet en oppdatering til waninkokofirmwaren ? ? dvs. v2 av 3.5 firmwaren han posta? Den er jeg spent på å prøve fordi de ENESTE appene jeg har som jeg får installert er multiman sin og en som heter last played game. Det er forbanna irriterende.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleOst
    Lurer på om det er mulig å avspille PS3 pakket ned i .ISO/.rar fil eller lignende ?

Prøvde det ps3serv programmet, men ingenting dukket opp i multiMAN, er det noe spesielt en må gjøre?
    Du må åpne port i routern din for ps3serv. Som standard er denne 11222. Også må du redigere options_default.ini som følger med i mm pakken, her må du sette inn ip adr til din pc. Når dette er gjort for du tilgang til alt du har delt igjennom filmanagern i multiman.

Litt uskikker på om den støtter iso/rar,men det er jo bare å prøve. Jeg har dessverre ingen filmer i rar eller iso format så jeg får ikke testet.

Sitat Opprinnelig postet av SpecFroce
    unnskyld, har det kommet en oppdatering til waninkokofirmwaren ? ? dvs. v2 av 3.5 firmwaren han posta? Den er jeg spent på å prøve fordi de ENESTE appene jeg har som jeg får installert er multiman sin og en som heter last played game. Det er forbanna irriterende.
    Nei, ikke så vidt jeg vet. Da hadde det nok dukket opp på de største nettstedene. Bytt cfw da vel, ikke værre enn det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har minst ti apps og jeg bruker waninkos, ingenting å utsette på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier ikke at du har en feil? Jeg sier jeg har et problem, og det som som sagt at alle programmene unntatt multiman og last played game ikke kan installeres på min. Jeg spurte også om det hadde kommer en oppdatering, hvordan kan ditt svar i det hele tatt gi meg informasjonen jeg forespurte?
    Tenk før du poster, det hever kvaliteten.

Strike:
    Ja, det stemmer at jeg sikkert burde bytte, men per nå er funksjonene jeg trenger på PS3 der, med disse, ønsker bare å vite om det finnes noe løsninger jeg ikke har tenkt på.
    Kan nevne at jeg har prøvd å signe alle appene etter flere forsøk, og heller da fungerte det ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har fått til å installere linux på Kmeaws eller Waninkos? høres spennende ut med ps3 som mediacenter og spillmaskin

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier ikke at du har en feil? Jeg sier jeg har et problem, og det som som sagt at alle programmene unntatt multiman og last played game ikke kan installeres på min. Jeg spurte også om det hadde kommer en oppdatering, hvordan kan ditt svar i det hele tatt gi meg informasjonen jeg forespurte?
    Tenk før du poster, det hever kvaliteten.

Strike:
    Ja, det stemmer at jeg sikkert burde bytte, men per nå er funksjonene jeg trenger på PS3 der, med disse, ønsker bare å vite om det finnes noe løsninger jeg ikke har tenkt på.
    Kan nevne at jeg har prøvd å signe alle appene etter flere forsøk, og heller da fungerte det ikke.
    hva skal jeg si? unnskyld, nei. det blir for dumt. er ikke vits i å ''nedlate'' meg fordi jeg skrev litt feil i en post. tror nok det er fler enn meg som må tenke før man poster. btw, tenk før du poster et så idiotisk innlegg, det hever kvaliteten.
    FERDIG MED DEN SAKEN ! 8-)

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strike:
    Merkelig problem, tror ikke jeg har sett noen med samme problem som deg.
    Du er sikker på at du har innstallert cfw riktig? At du bare har waninkokos, du har ikke lagt inn geohot eller noe annet oppå?

Eneste løsningen jeg kan foreslå er om du prøver å legge inn cfw på nytt,siden du også har prøvd å signe selv. Men da har du signet med 3.55 nøkler går jeg utifra? Noe er jo tydeligvis ikke som det skal være.. Jeg har dessverre ingen andre konstruktive forslag til deg, annet enn å prøve å legge inn wanin på nytt eller bytte til en annen cfw..

Noen som har fått til å installere linux på Kmeaws eller Waninkos? høres spennende ut med ps3 som mediacenter og spillmaskin :smile:
    Som jeg har nevnt tidligere så er det liten vits i å innstallere mediacenter igjennom linux ennå, da det ikke fins noen driver til skjermkortet enda. Eneste du oppnår er at du får innstallert det,menyer går ekstremt tregt og du får ikke spilt av så mye som en avi fil.

Itilleg så er AsbestOS (som er linux distroen som er ute nå) kun et "shell". Brukere som ikke har brukt linux før vil måtte lære seg basic linux først om det skulle være til noe nytte for dem. Basicly må du konfigurere alt fra bunn, for en uerfaren bruker vil dette se utrolig skremmende ut. Med bare en komando linje,der du ikke aner hva du skal gjøre. Men "Marcan" som har utviklet AsbestOS jobber på en "mer brukervennlig løsning" slik at brukere som ikke har særlig erfaring med linux enkelt legge det inn på sin ps3.

Men om du ønsker å legge inn linux nå så er det ikke værre enn å begynne å tråle nettsider for å lære deg basics.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som at waninkokos sin versjon 2 cfw ikke er så veldig langt unna.
    PSGroove.com - Waninkoko CFW v2 Details Revealed
    Som dere ser av linken så kan det se ut som at han har skjønt at å hardkode lv2 patch ikke var så lurt,i versjon 2 benytter han noe av metoden som allerede eksiterer på kmeaw/Flukes1.. Om den er bedre enn det som allerede fins i dag gjennstår å se.

Foresten så har MultiMAN og Gaia kvittet seg med intrigrert lv2 patch. Og har satset på en psgroove hermes payload med syscall 36 i sine nye versjoner. Om det er noen som fortsatt sliter med frysing så kan det lønne seg å prøve de nye versjonene isteden, da det skal være mer stabilt.

PSGroove.com - MultiMAN 1.14.00 - Syscall36 - No More Lv2 Patch
    PSGroove.com - Gaia Manager v2.06 Released - 8001003D and 8001003E Errors Fixed

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har Sony kommet med en ny offisiel formware 3.56

Detaljer er ikke helt klare, men vi regner med at Kmeaw og de andre gutta kommer raskt på banen for å se hva oppdateringen gjør.

Det er rykter om at oppdatering via USB ikke skal være mulig, men det tviler eg veldig på at er tilfellet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metode for å komme inn på PSN uten 3.56:

Step1: Go to network
    Step 2: Connection settings
    Step 3: Select Custom
    Step 4: Go to DNS settings
    Step 5: Put both the Primary and Secondary IP settings as 67.202.81.137
    Step 6: Save
    Step 7: Sign in
    Edit: Leser litt rundt på nettet at folk er redd for at denne metoden gjør at bruker/pass kan bli snappet opp.
    Avvent med å bruke den forløbig.

Side 15 av 26 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •