PS3 Jailbreak - Nyheter/problemer/Løsninger - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 26 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 504
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OleOst
    Hei, befinner meg på kmeaw sin 3.55.

No som en ikke trenger å oppdatere EBOOT filen lengre så er vel det forløpigt trygt å oppdatere spill?

Ja, jeg har nå gjort det her

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Nå som det er kommet backupmanagere med lv2 integrert, hvilken er da anbefalt å bruke som også har "stealth"?
    For noen timer siden var det en som "laget" en stealth Gaia Manager, som du kan finne her: Gaia Manager v2.04 - Stealth Mod

Så da har du vertfall 2 stealth bm. Gaia Manager og Rogero.
    Det er raportert at at Gaia Manager er mer kompatibel med visse spill. Gaia har lyktes der både MultiMAN og Rogero har feilet. Så jeg ville i grunn lasta ned alle 3. Gaia Manager,Rogero og MultiMAN som er de top 3. Sånn bare for å ha de om man skulle treffe på et vanskelig Spill. Og evt veksle mellom Rogero og Gaia online?
    MultiMAN er helt klart vinneren blandt brukerne, med over 3000 poster i sin tråd. Ikke så rart kansje, siden den er penest og har flest funksjoner.

Nå har også Hermes kommet på banen igjen. Hermes lagde den mest populære payloaden til de som brukte dongler tidligere. Pga av at den var mest stabil og var kompatibelt med flest spill. Han har nå sluppet en beta av sin cfw til 3.41. Han har ikke slept ut kilde koden enda, men når han gjør det, kan vi regne med at dette blir intrigrert i BM.

Noen har problemer med at ps3 fryser og må restartes pga nåværende payload. Dette vil nok hermes sin payload muligens fikse. Apropro frysing, om noen av dere får det problemet så prøv å ta ut evt disc før du starter din bm,det skal visst funke for de som har hatt problemet. Jeg har ikke hatt ett eneste problem enda.

Jeg tror det kommer til å bli ganske stor konkuranse mellom de forskjellige utviklerne fremover. Det er stor status vettu, om brukerne liker det så er det også veldig mange som donerer penger for å støtte utvikleren. (som seg egentlig hør og bør når de faktisk bruker sin dyrebare fritid for å lage gratis apps til oss) Og dette er kansje noe ps3 eiere vil ha i hvertfall ca 2 år fremover,noen kansje lenger. Men jo bedre konkuranse jo bedre for sluttbrukeren.

Jeg vil nesten tro det er noen som sitter muse stille om sitt prosjekt,bare for å smelle hele herligheten i trynet på folk når det er klart. Det dummeste de gjør er å spre pr om det,vertfall i dette gamet. Ikke bare får du en horde med "noobs" etter deg som maser i det uendlige om ting de overhodet ikke har peiling på,men du gir også potensielle ideer til dine "fiender" les:utviklere og Sony. Det var bare mine 2 øre,men nå er ikke jeg noen utvikler heller da,så hva vet jeg.. Men se bare på hermes som for noen mnd siden sa hadet for godt til ps3 scenen. Og han mente det også,han hadde ingen planer om å tilbake. vips så plopper han opp igjen.

Sorry for at jeg tok med masse unyttig info, jeg ble bare revet med, hehe. Men du fikk vertfall en stealth bm til.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper vi snart ser en form for autoupdate i de forskjellige bm. Greit å hele tiden ha en oppdatert versjon for støtte av spill.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen har problemer med at ps3 fryser og må restartes pga nåværende payload. Dette vil nok hermes sin payload muligens fikse. Apropro frysing, om noen av dere får det problemet så prøv å ta ut evt disc før du starter din bm,det skal visst funke for de som har hatt problemet. Jeg har ikke hatt ett eneste problem enda.
    Jeg har dette problemet med frys, og det er sant som du sier at den eksterne disken jeg bruker må kobles fra når BM (Multiman) startes. Da funker det som regel.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Avspilling av bluray(bdmv) nettverksdisk.

Hei, veit noen om det er mulig å monte en nettverks disk i feks multiman også spille/streame bdmv filmer?

Edit

Spm 2
    Hva er disse stealth utgavene, hva gjør dei?

Det er vel at en skjuler for sony ellet noe?

Er det noen negative sider med at det er stealth? Siden enkelte programmer kan en velge om en vil ha stealth utgave eller ei?

Edit2

Spm3

Noen som veit hva porter jeg må blokkere for å vere helt sikker på at ps3 ikke rapportere til Sony? No har jeg blokkert alle portene, men er litt kjipt ed tanke på oppdaterings muligheter..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved å bruke stealth så imiterer den at du spiller en spill fremfor å bruke ftp eller bm.

Hvorfor kobler du ikke bare hele ps3 fra nettet fremfor å blokkere alle porter? Gjør vel samme nytten?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleOst
    Hei, veit noen om det er mulig å monte en nettverks disk i feks multiman også spille/streame bdmv filmer?
    Skal ikke være noe problem det. Bare bruke ps3serv som er inkludert i MultiMAN pakken. Ny versjon ute også: PSGroove.com - multiMAN Update v1.13.03 - Clear's PS3 Activity Logs + More!!
    MultiMAM har foresten Auto Update.

For dere som er redde for å bli banna kan dette være noe også. En app som sletter all log info om hva du har gjort med din bm. Denne kjører du hver gang du starter ps3 før du går online og hver gang like før du skal slå av. På denne måten vil ps3'en din alltid se "ren og pen ut": PSGroove.com - Wipe History v2.0 - Possible Protection From Sony Banhammer

Edit: Som dere ser på linken over så har MultiMAN tatt med en aktivitets sletter i sin versjon også.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svortevik, vil fremdeles ha den i lokal nettet..

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det funker ikke å blocke porter. Ps3 vil lete etter en åpen port helt til den connecter på en. For å effektivt blocke sony servere må du blocke alle domenene i din router.. Eller du kan bare benytte den log fjerner'n jeg postet i min siste post. Om du husker å fjerne loggene før du går online ved oppstart og like før du slår den av så er det så å si ingen info som blir sendt til sony. om du likevel har lyst å blocke domenene så kommer de her:

* fus01.ps3.update.playstation.net > Upgrade
    * mercury.dl.playstation.net > new ads
    * nsx.np.dl.playstation.net > PlayStation Store
    * nsx - e.np.dl.playstation.net > Ad
    * us.np.stun.playstation.net > initiate the connection on startup
    * ena.net.playstation.net > SSLv3 connection that occurs after the previous
    * dus01.ps3.update.playstation.net > second attempt to upgrade
    * auth.np.ac.playstation.net > SSLv3 Authentication System
    * service.playstation.net > Error Reporting
    * creepo.ww.hl.playstation.net > ibid .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg skal installere wipe history som du linker til får jeg error. Er appen signed eller hva? Hmmmmm

Mvh mortysol

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da er det ikke noe behov for å bruke stealth versjoner lengre?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortysol
    Når jeg skal installere wipe history som du linker til får jeg error. Er appen signed eller hva? Hmmmmm

Mvh mortysol
    Du var på Waninkoko du var du ikke?

Ser ut til at flere med Waninkoko får error.. Den har blitt oppdatert til v2 også, prøv den eller prøv den som ligger her isteden å se om du får den til å funke, se post 23 på denne linken som også er en stealth versjon: Wipe History v1.2 - Page 3 - PSX-SCENE: The oldest and most trusted Playstation Scene Community

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da er det ikke noe behov for å bruke stealth versjoner lengre?
    Jo, om du ikke bruker det så kommer det opp at du spiller MultiMAN,Rogereo etc..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan alle bruke den wipe versjonen du la ut link til sist her, eller er slike ting avhengig av hvilken cfw en bruker?

Er vel en fordel å ha stealth på wipe saken også:-)

Ser at multiMAN ikke kommer i stealth, og at den ikke har lv2 integrert? Hva som gjør at så mange foretrekker å bruke denne da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nedgradere til Sonys siste oppdatering

Hører rykter om at sony snart skal slippe en oppdatering som vil banne alle hackere (osv). Så er det mulig å nedgradere fra Waninkokos 3.55 til sonys siste oppdatering, slette alle spor osv?

MVH Mortysol 8)

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan alle bruke den wipe versjonen du la ut link til sist her, eller er slike ting avhengig av hvilken cfw en bruker?

Er vel en fordel å ha stealth på wipe saken også

Ser at multiMAN ikke kommer i stealth, og at den ikke har lv2 integrert? Hva som gjør at så mange foretrekker å bruke denne da?
    vet ikke om den siste stealth funker på alle,men det er ikke værre enn å prøve.
    Multiman tror jeg ikke har stealth, men den har lv2 intrigrert og også en sånn wipe history sak.. (som funker automatisk). Det som gjør at mange foretrekker den, er rett og slett fordi den har flere funksjoner og du kan gjøre ganske mange innstillinger selv. Altså endre det meste slik at du får det akkurat slik du vil ha det. Som bytte ut themes etc...

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mortysol
    Hører rykter om at sony snart skal slippe en oppdatering som vil banne alle hackere (osv). Så er det mulig å nedgradere fra Waninkokos 3.55 til sonys siste oppdatering, slette alle spor osv?

MVH Mortysol 8)
    Jaja, rykter har det vært hele tiden.. Om du vil tilbake så er det bare å legge inn ofw igjennom recovery mode..

Edit: slett alle spill først om du velger å gjøre det, for å frigjøre plass. Dette får du nemmelig ikke gjort på ofw.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av strike
    vet ikke om den siste stealth funker på alle,men det er ikke værre enn å prøve.
    Multiman tror jeg ikke har stealth, men den har lv2 intrigrert og også en sånn wipe history sak.. (som funker automatisk). Det som gjør at mange foretrekker den, er rett og slett fordi den har flere funksjoner og du kan gjøre ganske mange innstillinger selv. Altså endre det meste slik at du får det akkurat slik du vil ha det. Som bytte ut themes etc...
    Jeg får ta å teste ut flere bm enn den jeg bruker nå å se hva jeg liker best utav de.

For å bruke den innebygde lv2 patcheren, må en da gjøre noe spesielt eller skjer dette automatisk?

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer automatisk når du starter bm på de som har lv2 intrigrert. Bm vil sjekke om det allerede er kjørt lv2,om det er det så kjører ikke bm den før neste restart av ps3. Om det ikke er det så kjører bm den automatisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så med andre ord så vist jeg blokkere *.playstation.net så er jeg trygg.. ?

Side 13 av 26 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •