Hvilken nettleser bruker du? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tester ut alt som kommer men havner altid ut på IE til slutt. IE9beta liker jeg veldig godt. Firefox, Opera og Chrome funker også greit men det er stadig vekk et eller anna som ikke virker der og da er det IE som gjelder. IE9 er da også blitt mye raskere. Men det her med hastigheten har jeg ikke merka så mye til. Jevner seg som regel ut etter litt bruk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt Opera i snart ti år.
    System Audio Mantra 60 - Hegel H1SE - Hegel CDP2SE - Audiolab M-DAC - Nordost Blue Heaven

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom noen ikke likte Opera før og ikke har prøvd den siste 6 mnd så bør de det. Skjedd fryktelig mye både når det gjelder Gui og alt bak, motorene ol.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tester nå IE8 og det går forferdelig mye tregere på min pc i forhold til Google Chrome. Veldig stor forskjell..

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker chrome. Syns den fungere meget bra. Spesielt syns jeg sykronisering av favoritter er gull. Har lest litt om IE9 og ser at tester viser at både kompabilitet og hastighet er på høyde med de beste.

Newcomer Xqisit sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Safari, aldri brukt annet og behovet har ikke meldt seg heller

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chrome fungerer ikke med avforum så det er merkelig at noen på avforum foretrekker denne nettleseren egentlig
    Hurtiglenker-menyen er jo den mest essensielle menyen på hele avforum!

Forøvrig synes jeg avforum burde tatt tak i dette selv om det for alt jeg vet er Chrome som er problemet. Jeg regner med at det ikke er store tilpasningen som skal til for å gjøre avforum-menyene kompatibel med Chrome.

Selv foretrekker jeg Firefox, rett og slett fordi den alltid gir meg kompatibilitet på alle nettstedene jeg er innom, noe kun IE klarer av alternativene. Men IE har i hvertfall frem til IE 8 utelukket seg selv. Nå er den faktisk helt brukbar og 9'ern blir jo enda bedre. Firefox har jo også den fordelen at jeg kan beholde samme nettleser når jeg jobber på Linux.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hades
    Bruker chrome. Syns den fungere meget bra. Spesielt syns jeg sykronisering av favoritter er gull.
    Firefox har også synkronisering via utvidelse, mens i neste versjon nå så er synk en del av grunnpakken, med ikke bare favoritter, men også passord og historie om man ønsker...
    Firefox Sync

Det mange missforstår med Firefox er nok at det du får når du installerer er bare en grunnleggende versjon, for utvidet funksjonalitet finnes det utvidelser for alt, slik at nettleseren er perfekt "tunet" mot akkurat ditt behov...

Jeg merker ikke en tøddel til at Firefox angiveligvis skal være tregt, kanskje man må bruke den noen dager så sider man bruker ligger i hurtiglagret, som på den man bruker til vanlig...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •