PS3 headset med game og chat volume

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 headset med game og chat volume

Jeg har en meget tålmodig samboer, som godtar en del bråk når jeg spiller PS3 på stua =)
    Men har vært inne på tanken med å ordne meg et headset, for å kunne bråke mer for meg selv :roll:

Er det noen som har erfaringer med headset til PS3 hvor man har egen game volume og chat volume knapper?
    Det jeg prøver å si er at det må ha mic også..

Headsett ala: Turtlebeach ville jo vært aktuell.

Hadde håpet at noen har noen anbefalinger å komme med.

Ev. noen som vet om man kan bruke et hvilken som helst USB headset med mic til konsollen?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd, lurer på det samme.

Har prøvd med et USB lydkort og headset/mic, men det ser ut som det er kun chat som kommer der, ikke all lyden...

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/konsoller-pc...foner-ps3.html

Eventuelt så kommer Logitech med sitt nye headsett beregnet for akkurat dette nå i disse dager. Det er ikke surround men det er trådløst.
    Wireless Headset F540

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nyttår!

Jeg har lenge sett etter et trådløst headset til PS3 med "ekte" surround og der alt er trådløst, også PS3 chat. Alle jeg har funnet så må du benytte USB kabel for chatfunksjonen til PS3. Hvorfor i all verden kan dem ikke integrere et bluetooth headset for chat og spill lyden via trådløs. Vet at du kan henge et bluetooth headset på kragen eller tape den på hodetelefonen, la denne være kun mikrofon og så la chat lyden styre ut til hodetelefon høyttalerne (gjøres i PS3 meny), eventuelt benytte EYE camera som mikrofon, men det blir litt dumt. Skulle ikke være noe problem å lage dette, og med potensielt marked på mange millioner PS3 spillere så skulle det kunne la seg gjøre å lage en slik spesialutgave. Er det noen som har funnet det jeg etterspør?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Logitech F540 for noen dager siden. Ikke surround, men helt trådløst og egen volum for audio og chat. Også flere innganger. God lyd, men man kan ikke mute mikrofonen i egen lyd. Dvs man hører sin egen mikrofon, noe som kan være irriterende. Men da hører man i alle fall at den er aktiv. Mikrofonen mutes når den vippes opp, som er veldig greit.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har endelig det første surround gaming hodesettet med bluetooth chat for PS3 kommet!

Video Gaming Headsets, Sound Cards, Audio Processors | Turtle Beach

Synd at dette bare er stereo med jukse surround, så det gjenstår litt enda. Siden dette er kommet så håper jeg de andre merkene slenger seg på laget, Tritton, Sharkoon, Astro osv.

Newcomer stigarve sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo bare for ordens skyld nevne at jeg kjøpte dette headsettet som jeg refererte til i første innlegg, og det fungerer bra :-P Mener lyden er god, og naturtro i spillsammenheng.
    Kan jo også nevnes at fruen i huset er veldig fornøyd med å slippe å høre på full krig over surroundanlegget når jeg spiller.
    Kjekt å kunne justere game og chat volum hver for seg.

Ellers så så det jo veldig interessant ut det MW3 headsettet, som er trådløst. Kanskje neste oppgradering? ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte det nye offisielle trådløse surround headsettet til Sony. Jeg ble meget positivt overrasket surround effekten fungerer bra og herlig med ingen kabler. ANBEFALES!

Trådløst stereohodesett*-*PlayStation 3, offisielt PS3-tilbehør

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett Logitech usb-headset som jeg tenkte jeg skulle bruke til ps3 men får kun chat og ikke annen lyd gjennom dette.. Er det mulig å få dette til å fungere eller må jeg kjøpe nytt headset som er kompatibelt med ps3?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •