PS3 eller Xbox 360? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av barezell
    haha, sårt punkt?

dumt å la avforum stå oppe på jobben, er som å be om slikt som dette
    *fnis* /ot

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borninsin
    Hva burde jeg gå for når det kommer til PS3 og XBOX 360? Skal kun brukes til sportsspill som NHL og FIFA samt noen andre spill om det skulle friste. Bruker som oftest PC når jeg spiller andre spill enn sportsspill. Har en del kompiser nå som har PS3, men jeg er litt Xbox fan må jeg innrømme(er dte jeg har hatt tidligere helt til den begynte å ripe opp spillene mine), men har litt lyst å prøve PS3. Blu ray spilleren på PS3 er vel ikke noe å juble for så vurderer å kjøpe meg en blu ray spiller utenom.

Burde jeg vente på den nye Xbox konsollen som kommer? Den kommer vel for salg rundt 15 eller 16 juli?
    Jeg hadde gått for ps3 slim. Ny blu ray spiller av ganske god kvalitet, den er passe stillegående og er egentlig bedre enn xbox på alle punkter. Eneste grunnen til at jeg selv har xbox er at jeg kan ikke fordra kontrollen til ps3. Den er helt udugelig synes jeg. I tilegg har xbox noen veldige gode exclusive titler som halo, fable osv

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mitchman
    Det er nok bare fra deg selv du lukter det, kanskje du skulle vaske deg?
    whahahah, wtf?:neutral:

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei fikk meg en XNOX 360 SLIM i går. men er knall. men når jeg skal ha lyd igjennom annleget får jeg ikke lyd men får lyd i TV om jeg skrur opp lyden på tven.og jeg har ikke audio out på TVen. men har prøvd en sånn scart veksler (litt usikker på hva den heter) men iallefal sånn som kan svitche over på input og output. men får ikke lyd med sånn kan den være ødelakt ?

så har jeg et spm ang bilde nå har jo jeg ikke akkurat den nyeste tvene men er LCD 32" og den har ikke HDMI innganger. men jeg har en sånn kabel som er HDMI på enesiden og andre siden er det DVI og funker knall med den ledningen og får lyd og alt men er det samme bilde med en komponent kabel ? med HDMI ?

takker for svar håper dere skjønner det

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •