Spørsmål angåande det å invitere andre til å snakke med over xbox live?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål angåande det å invitere andre til å snakke med over xbox live?

Heisann dere du eg har hatt problemer med det å kunne invitere ein kamerat av meg på xbox live til å snakke med i Private chat eller party det går rett å slett ikkje i det hele tatt. Men eg kan invitere kem som helst andre å snakke med å det samme kan han og. han bor rett under meg har sitt eget nett å hele pakken å eg mitt eget nett.vi har gjort alt det med portforwarding og,ingenting hjelper.dette er veldi frustrerende,han kan snakke med de andre på live og samme kan eg,men vi 2 kan ikkje snakke eller joine party til hverandre.håper virklig noen kan hjelpe oss her.

PS:NAT er åpen.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    Heisann dere du eg har hatt problemer med det å kunne invitere ein kamerat av meg på xbox live til å snakke med i Private chat eller party det går rett å slett ikkje i det hele tatt. Men eg kan invitere kem som helst andre å snakke med å det samme kan han og. han bor rett under meg har sitt eget nett å hele pakken å eg mitt eget nett.vi har gjort alt det med portforwarding og,ingenting hjelper.dette er veldi frustrerende,han kan snakke med de andre på live og samme kan eg,men vi 2 kan ikkje snakke eller joine party til hverandre.håper virklig noen kan hjelpe oss her.

PS:NAT er åpen.
    Ring kundeservice.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •