Play station 3 kommer med blue-ray - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Er vel ingenting å krangle om.

Blir jo som å krangle om hva som er best av blondiner og brunetter. Alle vet jo hva som er best. :wink:

Småsjenerte brunetter er som regel verstinger i senga.
    :wink:
    SmåDumme blondiner får man herse med i senga.

Valget er der. Bli knallet vilt eller knalle vilt selv.
    (Når det gjelder gruppeknall så sies det vel at kjangsen er størst med 2 blondiner) :wink:
    Men. ramlet litt av topic nå...

Uansett. Jeg foretrekker selv PS2 fremfor Xbåks til spill.
    Men med litt tukling så er jo Xbåks den suverene vinner. den har jo uendelig mye stæsj som kan installeres og mekkes på. suveren maskin for de som liker å holde på med slikt.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant, men de forgående konsollene deres floppet jo også, dvs. sega saturn og cd32(ellerhvadetnåvar). Jeg tror helt klart Microsoft skyter seg selv i foten ved å fjerne HD og bakoverkompabilitet. Selv regner jeg med å kjøpe PS3 ved neste korsvei, da playstation tross alt har et større utvalg i de sjangrene jeg liker. Det eneste som bekymrer meg er elendige pal-konverteringer, og manglende utgivelser av spill i Europa. Skal man ha playstation må man jo modde og importere for å få de beste spillene :roll:

edit: oi har hadde skjedd mye. Svaret er til poqwaqs kommentar.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å modde xboksen er ikke så mye styr. Tar ca 20 min å sette opp etter den er ferdig. Så trenger man ikke gjøre annet.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Polkalizer:

Akkurat det med bakoverkompatibilitet (dette har blitt bekreftet av Microsoft, Peakman) gjør Xbox2 langt mindre attraktiv for meg. Xbox akkurat nå er ikke voldsomt interessant for min del, er bare et par spill jeg liker (pluss en del som også finnes på PS2, men jeg mener nå en konsolll vurderes etter eksklusive spill, og jeg gidder uansett ikke kjøpe tre kontroller til til Xbox), så jeg hadde tenkt å vente på neste generasjon og spille dem på den. Blir det umulig gidder jeg simpelthen ikke.

Det der med HD er for å hindre piratvirksomhet. Til tider får man inntrykk av at halvparten av verdens Xboxer er moddet, og Microsoft ser svært alvorlig på det. Om PS3 får harddisk er ennå usikker, om det ikke er noe jeg har gått glipp av.

All ære til Microsoft for å behandle Europa med respekt. Hvis ikke Sony skjerper seg blir det amerikansk PS3 på meg.

Brunetter er helt klart best.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tipper kanskje 5% av XBOXene er moddet. Og det er maks.

Kan du gi meg en link hvor microsft bekrefter at xbox2 ikke blir bakoverkompatibel og hvor ms bekrefter at den ikke kommer med disk. Jeg har kun sett rykter jeg. (det finnes også rykter om det motsatt)

XBOX 2 skal jo bli en komplett mediesentral ifølge noen rykter.

Hvorfor må du kjøpe 3 kontroller til XBOX?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, jeg vet at det ikke er mange som er moddet. Men poenget er at det lar seg gjøre veldig lett, mye lettere enn på GC og PS2, fordi arkitekturen ligner mer på en PC og nettopp fordi det er en HD der.

Jeg skal se hva jeg finner av linker. Hvilke nyhetssider pleier du å lese?

Hvorfor må du kjøpe 3 kontroller til XBOX?
    Fordi spillene jeg referer til er multiplayer.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der snakket jeg om modding av PS2. P.T. kjører jeg moddet xbox, som jo er helt overlegent alt annet på markedet. Håper den neste generasjonen av konsoller klarer å plukke opp mye av det geniale som er utviklet av brukere, men det blir vel å være litt optimistisk. Å fjerne harddisk for å stoppe piratkopiering blir håpløst, det er da ikke noe problem å ha spillene liggende på brente dvd'er for de som ønsker det?

Uansett, fremtiden ønskes velkommen med åpne armer, men før jeg står (eller evt. sitter, det er ikke så veldig nøye, ligge kan jeg også om jeg må, men henge/hoppe, det gidder jeg ikke) med en maskin forann meg, tar jeg alt jeg får vite med en stor klype hornsalt.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en artikkel angående HDen. Skal grave mer etter det med bakoverkompatibilitet.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok både PS3 og XBOX2 vil ha harddisk.

Internett mulighetene vil nok kreve det.

Fremtiden får vise.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Microsoft har avvist uttalelsen fra M-Systems, og har sagt at de ikke har fattet noen beslutning om dette ennå.

Hva bakoverkompatibilitet angår, antas det at det teknisk ikke er hindringer for dette. Problemet går på at Microsoft lisensierer teknologi fra Nvidia som har utviklet grafikksystemet i Xbox 1. Dersom MS ønsker å emulere dette på Xbox 2 kan det være at de fremdeles vil måtte betale Nvidia selv om de har byttet til et chipset levert av ATI. Dermed er det en avveiing mellom hvor mye de totalt taper ved å ikke støtte Xbox 1-spill, mot hvor mye de sparer på lisenser til leverandører.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, hvis Microsoft mener M-Systems tar feil skal ikke jeg si noe mer på det.

Når det gjelder bakoverkompatibilitet, vil det ikke være et problem at CPUen er markant forskjellig fra den forrige?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AMD og Intel har rimelig forskjellige CPU uten at det er noe problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er heller det at Nvidia og ATI har helt forskjellige grafikkløsninger som kan være problemet. Men ut fra lekkede spesifikasjoner antar man at en Xbox 2 fint kan emulere en GeForce 4-chip i software.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •