Pianolakk Playstation 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pianolakk Playstation 3

Jeg har den gamle varianten mend pianolakk, den har fått en del striper etter jeg kjøpte den, så jeg lurte på om noen hadde noen forslag for å få lakken fin igjen? vil den funke med polering?

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av astonvilla
    Jeg har den gamle varianten mend pianolakk, den har fått en del striper etter jeg kjøpte den, så jeg lurte på om noen hadde noen forslag for å få lakken fin igjen? vil den funke med polering?
    finnes sikert noen lakkstifter å få kjøpt, ang polering har turtlewax en svart polering med stift..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gamle typen med sort polish fra Turtlewax er glimrende til sånt. Men vet ikke om den er å få kjøpt lengre. Hvis du polerer hardt, og mange ganger, er det utrolig hva man kan få bort av overflateriper på plast, acryl o.l. Tar gjerne en 8-10 lag før det begynner å bli bra.
    Disse stiftene som følger med fargepolish er stort sett ubrukelige, fargen forsvinner bare når du begynner å polere.
    Ellers kan du bruke vanlig høykvalitets bilpolish. Min erfaring er at det er bedre enn å bruke polish som er laget spesielt for plast/acryl.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •