Adam Audio - Offisiell Tråd - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12
Viser resultater 221 til 223 av 223
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har fått spilt høytalerene en stund. GTC88 som frontrekke.. Fantastiske høytalere, spiller høyere enn mine ører orker å høre. Flott lyd, blir aldri for skarp. Dynamikken er enorm. Rett og slett strålende fornøyd, MYE bedre enn klipschene jeg brukte før. Vel verd pengene!
    Adam Audio GTC88 Front rekke, Cerwin vega bookshelft surroung(de var gratis ), Ken Kreisel DXD12012 Quattro sub, Yamaha CX-A5000 Pre, Wyred 4 sound 7x250(8ohm), 7x500(4ohm) , DIY høytalerkabler, Dreamscreen 120", Sony HW30

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stureah Vis post
    Har fått spilt høytalerene en stund. GTC88 som frontrekke.. Fantastiske høytalere, spiller høyere enn mine ører orker å høre. Flott lyd, blir aldri for skarp. Dynamikken er enorm. Rett og slett strålende fornøyd, MYE bedre enn klipschene jeg brukte før. Vel verd pengene!
    Gøy å høre at du er fornøyd med dine Adam GTC. Jeg er også veldig, veldig fornøyd med mine. Kinoen har utviklet seg en del siden de gamle bildene jeg la på side 11 i denne tråden. Her er et par bilder av status per i dag, med åtte Dreamscreen-stoler og 7.2 Adam GTC. Paradis!
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder -adam-gtc-kino-jpg   -adam-gtc-kino-ii-jpg  

Dedikert hjemmekino: Yamaha CX-A5000 / MX-A5000, front og senter: Adam Audio GTC77, surrpund Adam Audio GTC55, sub: 2 stk Adam Audio GTC Sub 12", Sony VPL HW55ES prosjektor, Dreamscreen V5 120" lerret, Pioneer BDP-350 blu-ray, Wii U, Apple TV, Dantax Harmony 104 rack.

Stuen: Onkyo TX-NR 807, Rotel RB-1552, front: AudioVector S3 Super, senter: AudioVector K-Center, surround: AudioVector K1, sub: AudioVector K-Sub, LG 60 tommer LCD, Apple Mac Mini, Wii.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja.. jeg må få til surround i samme serie også.. nå har jeg bare noe annet skvip som er festet på veggen.. Alt til sin tid. Men jeg er veldig fornøyd fremdeles. Ingen ulyder, altid klart og fint. uansett volum som jeg er komfortabel med i det minste.. kan spille til kattene skriker en km unna.. fremdeles ingen problemer
    Adam Audio GTC88 Front rekke, Cerwin vega bookshelft surroung(de var gratis ), Ken Kreisel DXD12012 Quattro sub, Yamaha CX-A5000 Pre, Wyred 4 sound 7x250(8ohm), 7x500(4ohm) , DIY høytalerkabler, Dreamscreen 120", Sony HW30

Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •