NAD klubben - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  3
Side 9 av 38 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 747

Tråd: NAD klubben

Newcomer Rub1saxofon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har NAD c372, og er veldig fornøyd med den. den driver mine B&W 704:-D

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nad c372, og er veldig fornøyd med den. Mine B&W 704 fungerer meget bra med nad`en:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rub1saxofon
    Har nad c372, og er veldig fornøyd med den. Mine B&W 704 fungerer meget bra med nad`en:-D
    Hei Ruben og Velkommen til AvForum..

Du begynner friskt med en dobbel posting :-P

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, takker

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rub1saxofon
    Heisann, takker
    Måtte bare si det. Nad er konge:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nad T747 reciver

Hei alle nad fans,lurer på å kjøpe meg denne nad T747 reciveren som passer til mine fremtidige planer for mitt hjemmekino anlegg å lurer på om er noen av dere her i nad klubben som vet noe om denne saken???jeg skal i seiner tid kjøpe den nye Cerwin vega XLS serien som kom no nylig.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet når T175HD kommer og hvilken pris den kommer på? Vurderer å bytte ut receiveren til sommer'en og siden jeg har en kombinasjon av aktive høyttalere og effektforsterker så ser jeg for meg at det er uaktuelt å betale for effekt i en receiver.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde den var kommet? Jeg har sett den utstilt på Hi-Fi Klubben, i alle fall...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Den står ikke på hjemmesiden deres så vidt jeg har fått med meg. Bare den gamle uten HD.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en NAD T 175HD i dag. Kjøpte den inn som en midlertidig løsning siden jeg har et annet anlegg under oppføring hvor det følger med forforsterker. Skal derfor selges videre om 3-6 mnd......

Har ikke fått testet den så mye enda, men lydmessig til musikk er det ikke vanskelig å høre at den er mange hakk over min Yamaha RX-V650. Spesielt forforsterkerdelen virker til å være svært bra. DACen holder bra nivå og mye bedre enn DACen i Yamahaen, men ikke helt på høyde med mitt Lynx lydkort. Lynx kortet er riktig nok en referanse D/A som jeg opplever som bedre enn min gamle Marantz SA-11 som kostet nærmere 30k.

Har sammenlignet litt mellom å koble parabol dekoder rett i TVen og via NADen. Virker som bildet er bedre med å gå via NADen med spesielt bedre farge og kontrast, men ikke så lett å sammenligne når det går litt tid mellom skifting. Har ikke fått testet surround og romkorreksjonen enda.
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva koster T175HD'en da? Det blir i tilfellet ikke bytte før det eventuelt kommer skattepenger uansett.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Hva koster T175HD'en da? Det blir i tilfellet ikke bytte før det eventuelt kommer skattepenger uansett.
    Koster 20 høvdinger ny.
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har T743 som mitt eneste NAD produkt.
    etter ca 2,5 års bruk har volum kontrollen sluttet og fungere og om jeg bruker de innebygde slutttrinnene slår den seg av om jeg skrur volumet helt ned (funker med fjernkontrollen) eller bytter source, eller bytter lydmodus. om jeg kjører separate sluttrinn på den slipper jeg dette, men til gjengjeld for jeg et skikkelig smell i høytaleren ved tidligere nevnte scenarioer.

Har levert den inn for en forhåpentligvis reklamasjons reparasjon men da jeg ikke finner igjen kvitteringen og kjøpet behendig nok har forsvunnet fra Hifi klubbens database (selv om et par banan plugger kjøpt flere år tidligere kan spores) regner jeg med at jeg bare må be de hive den, da den låter altfor tamt til å være verdt å koste i stand om jeg selv må betale for reparasjonen, noe den har gjordt fra dag 1.

Jeg er med andre ord IKKE imponert av hva NAD har fått til av surround lyd ivertfall

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FE3T
    Har T743 som mitt eneste NAD produkt.
    etter ca 2,5 års bruk har volum kontrollen sluttet og fungere og om jeg bruker de innebygde slutttrinnene slår den seg av om jeg skrur volumet helt ned (funker med fjernkontrollen) eller bytter source, eller bytter lydmodus. om jeg kjører separate sluttrinn på den slipper jeg dette, men til gjengjeld for jeg et skikkelig smell i høytaleren ved tidligere nevnte scenarioer.

Har levert den inn for en forhåpentligvis reklamasjons reparasjon men da jeg ikke finner igjen kvitteringen og kjøpet behendig nok har forsvunnet fra Hifi klubbens database (selv om et par banan plugger kjøpt flere år tidligere kan spores) regner jeg med at jeg bare må be de hive den, da den låter altfor tamt til å være verdt å koste i stand om jeg selv må betale for reparasjonen, noe den har gjordt fra dag 1.

Jeg er med andre ord IKKE imponert av hva NAD har fått til av surround lyd ivertfall
    Hej,

Jeg mener ikke det er helt realt det du skriver, så vidt jeg ved giver Hifi-klubben 2 års Garanti (hvis du ikke har købt ekstra).

Nu skriver du at efter 2,5 års brug regner du med at de vil lave den uden beregning, og selv om de ikke kan finde den på deres database, så er perioden vel udløbet for at få den reppet på garantien.

Og alle kan være uheldig at få en NAD der på et tidspunkt går istykker, det er der også meget andet der gør.

Du skriver ikke hvad det koster at få den ordnet, få dog en pris på det og se om det ikke kan betale sig.

Hvis de i hifi-Klubben skal til at ordne ting gratis efter at garantien er udløbet, så vil det jo blive uoverskueligt for dem, for så skal alle vel have denne ordning.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Poul-erik
    Hej,

Jeg mener ikke det er helt realt det du skriver, så vidt jeg ved giver Hifi-klubben 2 års Garanti (hvis du ikke har købt ekstra).

Nu skriver du at efter 2,5 års brug regner du med at de vil lave den uden beregning, og selv om de ikke kan finde den på deres database, så er perioden vel udløbet for at få den reppet på garantien.

Og alle kan være uheldig at få en NAD der på et tidspunkt går istykker, det er der også meget andet der gør.

Du skriver ikke hvad det koster at få den ordnet, få dog en pris på det og se om det ikke kan betale sig.

Hvis de i hifi-Klubben skal til at ordne ting gratis efter at garantien er udløbet, så vil det jo blive uoverskueligt for dem, for så skal alle vel have denne ordning.
    Her i Norge så har vi 5 års reklamasjonsrett på sånt utstyr...

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Koster 20 høvdinger ny.
    Det er jo litt i grenseland, men vi får se hva skatteetaten kan bidra med.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vannvittig spennende produkt.. Men 785HD er nok mere i min klasse, siden der får man med relativt heftig effekt også .

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Her i Norge så har vi 5 års reklamasjonsrett på sånt utstyr...
    Nettopp, hadde vi kun hatt vanlig Garanti på 2 år hadde den heller ikke blitt levert inn.

Som Poul-erik skriver kan en være uheldig å få noe som ryker i fortid, men siden jeg faktisk ikke har opplevd dette med andre merker (eneste av innkjøpt hifi utstyr som har oppgitt ånden her sålangt er en Technics 5 disk cd spiller, men den hadde da mer enn 12 års daglig bruk bak seg)
    Så må jeg innrømme at jeg ikke er direkte imponert av NAD`s bygge kvalitet.

At T743`en i tillegg har hatt dårlig lyd siden dag 1,er en medvirkende årsak til at den ikke vil bli reparert om HiFi klubben ikke klarer å finne den igjen i sin data base eller om service verkstedet bedømmer feilen til å ikke være en Reklamasjons sak

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjører akkurat nå mine cerwin vega cls6 på en nad t744 og en nad c270. må si jeg er ekstremt imponert over lyden jeg får i de høytalerene med denne komboen.

Intermediate Tronna_83 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1,696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble 375, 545 og Lektor 6 på meg

Stålkontroll med 375 på Lektor 6 blir det.

Får høyttalerne i morgen. Nad er også bestilt.

Side 9 av 38 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •