NAD klubben - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  3
Side 12 av 38 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 747

Tråd: NAD klubben

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [QUOTE=Metalfreak]Jeg kjører Dali Concept 10 i front, Concept 8 bak og Dali Suite 0.8 senter

Hei!

Hva synes du om c 10erne?
    Hva driver du dem med?

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    T785 er sinnsykt kul!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Hvordan brokobler jeg en c 275? Høytalerne er på 6 ohm uten mulighet for bi-wiring..

Ny i gamet så trenger all den hjelp jeg kan få:-?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Ett spørsmål til "Fiske". Etter att du oppgraderte modulene dine i NAD T785, hva står det på skjermen når du trykker på "Disp knappen" på fjernkontrollen, når du ser på blu-ray? Jeg oppgraderte modulene på min NAD T175 i fjor høst. Til meg står det 3/2.1 48k på skjermen, det gjor det også før jeg oppgraderte. Syns ikke jeg merker noen forskjell på lyden etter jeg oppgraderte Men fikk en ny meny, pluss det står DTS-HD Master og slikt når jeg ser blu-ray ja. Pluss jeg har støy i høytalerne. Har du det, med din NAD T785? Oppgraderte på Hi-Fi Klubben Trondheim.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Metalfreak
    Hei.
    Ett spørsmål til "Fiske". Etter att du oppgraderte modulene dine i NAD T785, hva står det på skjermen når du trykker på "Disp knappen" på fjernkontrollen, når du ser på blu-ray? Jeg oppgraderte modulene på min NAD T175 i fjor høst. Til meg står det 3/2.1 48k på skjermen, det gjor det også før jeg oppgraderte. Syns ikke jeg merker noen forskjell på lyden etter jeg oppgraderte Men fikk en ny meny, pluss det står DTS-HD Master og slikt når jeg ser blu-ray ja. Pluss jeg har støy i høytalerne. Har du det, med din NAD T785? Oppgraderte på Hi-Fi Klubben Trondheim.
    Hei,
    jeg prøvde både med Bitstream og PCM på BluRay. Jeg får samme informasjon som deg når jeg trykker på "Disp Knappen".
    Det står 3/2.1 48k. Dette var når jeg brukte dts-HD Master sporet.
    Jeg syns selv at lyden er meget god. Jeg tror jeg hører forskjell mellom vanlig dts og dts-HD master. :-)

Jeg har derimot ingen støy i høytalerne.
    Jeg vil foreslå at du snakker med Hi-Fi Klubben om støyen i høytalerne. Det må jo være et eller annet som er feil.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal være sikkert, men har vært inn med forsterkeren 2 ganger til service å får samme beskjed "finner ingen feil". Skal til hi-fi klubben neste uke å snakke med de, begynner å bli lei no Men ellers er jeg kjempefornøyd med NAD T175 sammens med NAD T975, bortsett fra støyen da. Kan være problem med strømnettet mitt angående støyen, skal sjekk det nærmere.

Da går jeg ut for att modulene mine er skiftet, ettersom det står det samme til deg. Hadde en liten mistanke om att de hadde lurt meg skjønner du, jeg merket platene som er festet til modulene med en tusjprikk før jeg leverte forsterkeren inn. Når jeg fikk den igjen så var tusjprikkene forsatt dær, de bruker sikkert opp igjen platene. Modulene kommer nok uten de platene vil jeg tro. Er skeptisk av natur hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    spørsmål angående nadt765 og lyngdorf.

Ser inne på setupen på Nad T765 at der står amplifier så når jeg går inn der får jeg spørsmål om den skal stå på front (bi-amping) eller main back hvor skal den stå eller er det samme?

Har Nadt765 med Lyndgorf effektforsterker på front

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal være sikkert, men har vært inn med forsterkeren 2 ganger til service å får samme beskjed "finner ingen feil". Skal til hi-fi klubben neste uke å snakke med de, begynner å bli lei no Men ellers er jeg kjempefornøyd med NAD T175 sammens med NAD T975, bortsett fra støyen da. Kan være problem med strømnettet mitt angående støyen, skal sjekk det nærmere.

Da går jeg ut for att modulene mine er skiftet, ettersom det står det samme til deg. Hadde en liten mistanke om att de hadde lurt meg skjønner du, jeg merket platene som er festet til modulene med en tusjprikk før jeg leverte forsterkeren inn. Når jeg fikk den igjen så var tusjprikkene forsatt dær, de bruker sikkert opp igjen platene. Modulene kommer nok uten de platene vil jeg tro. Er skeptisk av natur hehe
    Hvordan har du koblet din CD, DVD eller BluRay spiller til T175? Jeg hadde problemer med min Denon 3930 når jeg koblet den med 6xAnaloge kabler+HDMI og 2xAnaloge for 2 kanal (CD).
    Med dette oppsettet fikk jeg humming i høytalerne.
    Eneste måten å få bort hummingen var å koble vekk de 6xanaloge kablene.
    Hi-Fi klubben fant aldri noen feil.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg Kjører bare NAD T577 Blu-ray spiller med hdmikabel inn på T175. Bruker T577 både som cd,dvd og blu-ray spiller. Men har prøvd med analoge kabler også, støyen kommer bort når jeg slår av alt og setter den på analog bypass.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg kjøpte meg en NAD C272 idag Ristet liv i frontene Men hva er normal pris på noe sånt på "brukten" ? Tester den nå på noen Dali Concept 2... å dem låter veldig bra... Men lurer rett å slett om jeg gjort eet godt kjøp

Newcomer Georgk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Hei!

Jeg kjøpte meg en NAD C272 idag Ristet liv i frontene Men hva er normal pris på noe sånt på "brukten" ? Tester den nå på noen Dali Concept 2... å dem låter veldig bra... Men lurer rett å slett om jeg gjort eet godt kjøp
    det ligger én c372 til 5000,- og én til 4000,- på bruktmarkedet her inne. vil tro at alt opp til 3500,- for en c272 vil være en grei pris.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal gå til innkjøp av B&W dm683, og har ett lite spørsmål angående NAD til disse...
    er det stor forskjell på lyden fra NAD 272 og 275? lurte på å gå for brukt, men er ikke helt sikker her... har testet med NAD 275 på min H/K avr-355, å den eneste store forskjellen jeg kunne legge merke til, med og uten NADén, var trykket i bassen, ellers syntes jeg ikke 275én "farget" lyden noen. ville det da kanskje fungere like bra med 272?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Georgk
    det ligger én c372 til 5000,- og én til 4000,- på bruktmarkedet her inne. vil tro at alt opp til 3500,- for en c272 vil være en grei pris.
    Hehe, DA gjorde jeg et meget bra kjøp Men enda er jeg usikker på om jeg skal ha en videre, mye vil ha mer å fan vil ha fler:twisted: Hadde jo gjort seg med effekt forsterker på alle 5 kanalene.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Om du kan bevise feilen der.. og det suser.. så er det noe HFK må fikse, uansett om de ikke finner noe "feil". Da må dem sjekke med sitt servicecenter! Sus på noe så dyrt skal det ikke væra.. litt er det jo. Men be de sette det opp i butikk, og hør om du får samme problem der!!

HIFIklubben vil nok IKKE lure deg . hehe.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Georgk
    Ser jo nå at C372 er en stereo forsterker. C272 er jo en effektforsterker. Så kanskje ikke det du sier her stemmer helt?

Noen som vet ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal til Hi-Fi Klubben i morgen å snakke med dem. Når enn bruker så mye penger så bør det være støyfritt. Hvertfall plagsomt sånn som det er. Blir tredje gangen den er inn for det samme problemet, så det er nok best å teste annlegget mitt dær, men det kan også være støy på strømmnettet mitt.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Ser jo nå at C372 er en stereo forsterker. C272 er jo en effektforsterker. Så kanskje ikke det du sier her stemmer helt?

Noen som vet ?
    c372 har akkurat samme effekt delen som c272. derfor går jeg bare ut i fra at siden c372 ligger på 4-5000,- brukt, så ville det vell være akseptabelt å ta opptil 3500,- for en brukt 272. det er det absolutte maksimale jeg ser for meg at de kan ligge på i pris, brukt. har også i baktankene det at c275 koster 7000,- ny. vet ikke helt hva 272 har kostet ny dog...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nad T535

Jeg har en Nad T535 dvd spiller, jeg har litt problem med coax-utgangen, når jeg spiller av dvd i dolby digital eller DTS og bytter spor, og akkurat de første sekundene så hakker det et par ganger i lyden, til den "liksom" har oppdatert seg, og resten av tittelen/sporet så er det ikke hakk, er dette noe jeg må leve med? eller må jeg få HFK til å se på saken? Er det bare treghet i prosessor-jobbinga liksom? Har ikke hatt sånne problemer med andre spillere jeg har hatt, og det har vært pioneer

Intermediate Mjusiker'n sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    671
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hello NAD freaks

Hva er riktig pris på en S200 i dag? 9/10 i tilstand.

Newcomer K.S sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg inn i NAD klubben. Gått over fra surround til stereo - og gir Nad Master serien en sjanse. M3 ankommer tirsdag.

Side 12 av 38 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •