Monitor Audios venner - Bilder, erfaringer, spørsmål, svar... - Side 65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 65 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste
Viser resultater 1,281 til 1,300 av 1682
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nopita
    da har jeg bestemt meg! jeg bytter inn i GX200, og da leveres GX100 tilbake, gleder meg som en unge til lønninga om 5 dager

detta blir bra
    Grattis med nye høyttalere igjen. Jeg så du var innom B&W klubben og spurte etter CM9. En grisegod høyttaler jeg nettopp har sett film på, men tror og håper GX200 blir enda bedre for deg.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,662
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp det er fargen kona vil ha, så får vel gå med på det :P, men nå er det jo slik at jeg liker de i hvitt også da skal laste opp bilder på profilen og her inne på tråden etterhvert som jeg får de i hus, lønning den 20ende da blir det tomt på konto heheh
    Det blir spennende da ja:-D

Tipper det blir bra - synes GX200 spilte med en virkelig snert når jeg hørte på dem!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om gx 200 eller 300 kommer til å bli testet i Hjemmekino eller Lyd og Bilde?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Senteren ankom på Torsdag. Virker aldeles strålende til nå. Nå haster den nesten med bedre bakkanaler. Men jeg synes PLC350 var veeeel stor i en vanlig stue. Her er hvertfall noen bilder av monsteret. PL200 er små sammen med denne.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,662
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Senteren ankom på Torsdag. Virker aldeles strålende til nå. Nå haster den nesten med bedre bakkanaler. Men jeg synes PLC350 var veeeel stor i en vanlig stue. Her er hvertfall noen bilder av monsteret. PL200 er små sammen med denne.
    Gratulerer med grom senter:-D

Regner med den gjør jobben ja - men som du sier - den er STOR:-D

Hva slags alternativer vurderer du som bak høyttalere da?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Gratulerer med grom senter:-D

Regner med den gjør jobben ja - men som du sier - den er STOR:-D

Hva slags alternativer vurderer du som bak høyttalere da?
    Mest sannsynlig GS10 eller GS20. De ligger ofte til 5000 og 8500 for tida.
    GX blir for dyrt tror jeg. Må bremse litt en stund.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nye høyttalere igjen. Jeg så du var innom B&W klubben og spurte etter CM9. En grisegod høyttaler jeg nettopp har sett film på, men tror og håper GX200 blir enda bedre for deg.

har vært i et litt dilemma om jeg skal fortsette med monitoraudio eller bytte merke, jeg har jo byttet ut abrahamsen med hegel. men har jo nå GX100 og syntes det er bra sammen med hegelen jeg har. Var innom hifiklubben og testet hegelen på CM9, og syntes ikke det var helt tilfredstillende. har fått tilbud om å bytte inn hegelen, i audio analouge. var det oppsettet jeg fikk demonstrert på hifihuset.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av power_metal
    Noen som vet om gx 200 eller 300 kommer til å bli testet i Hjemmekino eller Lyd og Bilde?

ikke helt relevant svar, men vet at det er testet en monitor audio GX100 i hifi og musikk. (svensk magasin)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke helt relevant svar, men vet at det er testet en monitor audio GX100 i hifi og musikk. (svensk magasin)
    Det virket som om Geir Nordby fra LydogBilde var entusiatisk for å teste GX 200 & 300, men han visste ikke når de kom til å teste den/dem.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med monster-sub:-D

Kan du skrive noen betraktninger på hvordan den er i forhold til GS-centeren?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er ettermiddagen benyttet til å pakke ned gs20 og gslcr, så fraktet og pakket ut med andakt mine nye gx300 og en midl Gxc150 venter da på at Gxc 350 skal komme i løpet av kort tid. Førsteintrykket er over all forventning så får de virkelige intrykkene komme etterhvert

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,662
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Da er ettermiddagen benyttet til å pakke ned gs20 og gslcr, så fraktet og pakket ut med andakt mine nye gx300 og en midl Gxc150 venter da på at Gxc 350 skal komme i løpet av kort tid. Førsteintrykket er over all forventning så får de virkelige intrykkene komme etterhvert
    Gratulerer så mye:-D

Var samme opplevelsen som jeg hadde - bedre enn jeg hadde forventet:-D

Du får komme med mer inntrykk etterhvert!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye:-D

Var samme opplevelsen som jeg hadde - bedre enn jeg hadde forventet:-D

Du får komme med mer inntrykk etterhvert!
    Ja ble jo rimelig sent i går kveld. For det første GX 300 er en svæær høytaler i forhold til GS 20 den ruver godt. Bassen er helt enorm i forhold til alt annet jeg har hatt og det spiller med meget godt fundament. Har intrykk av at mellomtonen må mykes litt opp før de løsner skikkelig men allerede ut av boksen virker de veldig godt samensatt i diskant og mellomtone, jeg regner med at dette skyldes båndiskanten som er mye mindre spiss en domediskanten i GS 20 og at vi har en fantastisk høytaler når alt løsner etterhver. Men som Torolan tidligere har sagt allerede grisebanker GS 20 på alle parametere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et veldig dårlig bilde tatt med mobil i dagmorges.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,662
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Ja ble jo rimelig sent i går kveld. For det første GX 300 er en svæær høytaler i forhold til GS 20 den ruver godt. Bassen er helt enorm i forhold til alt annet jeg har hatt og det spiller med meget godt fundament. Har intrykk av at mellomtonen må mykes litt opp før de løsner skikkelig men allerede ut av boksen virker de veldig godt samensatt i diskant og mellomtone, jeg regner med at dette skyldes båndiskanten som er mye mindre spiss en domediskanten i GS 20 og at vi har en fantastisk høytaler når alt løsner etterhver. Men som Torolan tidligere har sagt allerede grisebanker GS 20 på alle parametere.
    Godt og høre at du sitter med mye samme oppfatning som meg:-D

Virker som dem har løsnet litt opp her hos meg,og at dem er blitt litt mer "lettspilte" etterhvert!

Virket i starten som at jeg mått høyere opp på volum skalaen for å få samme db nivå i forhold til GS 20! men nå etter å ha spilt på dem en stund,så har dette jevnet seg ut virker det som!

Er det Para Halo A 21 du driver dem med - så sånn ut på bildet?

Hvordan synes du det passer sammen da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt og høre at du sitter med mye samme oppfatning som meg:-D

Virker som dem har løsnet litt opp her hos meg,og at dem er blitt litt mer "lettspilte" etterhvert!

Virket i starten som at jeg mått høyere opp på volum skalaen for å få samme db nivå i forhold til GS 20! men nå etter å ha spilt på dem en stund,så har dette jevnet seg ut virker det som!

Er det Para Halo A 21 du driver dem med - så sånn ut på bildet?

Hvordan synes du det passer sammen da?
    Nei det er A51 og JC 2 BP funker som hånd i hanske med MA synes jeg. Parasound er jo litt mørk og american sounding med de dyrere Halo produktene er ganske nøytrale og transparente så det fungerer meget bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det bare å glede seg til GXC350 kommer den er jo enorm.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte et par MA PL200 i sort pianolakk brukt..
    Er sannelig ikke lett å få fatt i tilhørende PL senterhøyttaler i samme finish.
    Hifihuset hadde bare PLC350 i hvit pianolakk.. De visste heller ikke når/om de kom til å få inn en ny sending fra MA.

Heller ingen respons på min Ø.K annonse på avtorget :-( :-(

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vimes
    Kjøpte et par MA PL200 i sort pianolakk brukt..
    Er sannelig ikke lett å få fatt i tilhørende PL senterhøyttaler i samme finish.
    Hifihuset hadde bare PLC350 i hvit pianolakk.. De visste heller ikke når/om de kom til å få inn en ny sending fra MA.

Heller ingen respons på min Ø.K annonse på avtorget :-( :-(
    Trist hva med utlandet Sveriege kanskje

Side 65 av 85 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 61 62 63 64 65 66 67 68 69 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •