Monitor Audios venner - Bilder, erfaringer, spørsmål, svar... - Side 64

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 64 av 85 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 ... SisteSiste
Viser resultater 1,261 til 1,280 av 1682
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Byttet ut i dag

Da har jeg vært en tur å fikset meg nye høytalere

Jeg byttet ut mine sorte GS10 med et par nyyydelige GX100, fikk beskjed om at det var de første GX100 som var pakket opp. Andre har ikke hørt de spille selv en gang. For det første er de helt fantastiske å se på men de låter også fantastisk rett ut av esken, og det sier sitt siden jeg ikke har det helt optimale oppsettet for tiden. Alt fra abrahamsen er byttet ut og innkjøpt er Hegel (H1MK4) venter på HD10 DAC i posten, så desverre spiller jeg fra en forferdelig gammel dvd spiller. Selv med denne kilden så spiller faktisk disse med en helt annen autoritet og klarhet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B-e-a-utiful Gratulerer så meget!

Du får poste noen lytteinntrykk etterhvert!

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nopita
    Da har jeg vært en tur å fikset meg nye høytalere

Jeg byttet ut mine sorte GS10 med et par nyyydelige GX100, fikk beskjed om at det var de første GX100 som var pakket opp. Andre har ikke hørt de spille selv en gang. For det første er de helt fantastiske å se på men de låter også fantastisk rett ut av esken, og det sier sitt siden jeg ikke har det helt optimale oppsettet for tiden. Alt fra abrahamsen er byttet ut og innkjøpt er Hegel (H1MK4) venter på HD10 DAC i posten, så desverre spiller jeg fra en forferdelig gammel dvd spiller. Selv med denne kilden så spiller faktisk disse med en helt annen autoritet og klarhet.
    Gratulerer så mye,og velkommen i GX - klubben

Godt å høre at du også opplever stor forbedring fra GS til GX serien:-D
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant en test av GX serien!

GX 50 i 5.1 opsett!

Får god score her også:-D

Monitor Audio Gold GX50 Speaker System | Home Theater
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer countryroad sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen som har fått GX 200 -300 i Dark Walnut ?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tester

er det noen som vet om noen tester av gx 100 og 200??

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen som vet om noen tester av gx 100 og 200??
    Mener å huske at noen la ut en test av GX 200 i denne tråden.
    Kan du ta bilder av høyttalerene dine med deksler ? Er dekslene sorte eller hvite ? Hva koster disse..14.000 ?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble innkjøp av dette lille nurket i dag. Håper det blir en stor oppgradering fra min forrige senter GS LCR :

PLC350 | Platinum | Monitor Audio

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Mener å huske at noen la ut en test av GX 200 i denne tråden.
    Kan du ta bilder av høyttalerene dine med deksler ? Er dekslene sorte eller hvite ? Hva koster disse..14.000 ?

De kommer med hvite metall deksler og det ser etter min mening helt forferdelige ut sven. men jeg skal hente dem i kjelleren og sette de på så får dere dømme selv

har byttet stativ til ma sine egne, ja disse ligger på 14000.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

her kommer bildene sven1978

bilder

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble innkjøp av dette lille nurket i dag. Håper det blir en stor oppgradering fra min forrige senter GS LCR :

PLC350 | Platinum | Monitor Audio
    Heftig:-D

Den burde vel gjøre vei i vellinga skulle en tro - med to 8 tommere,så burde den vel ha litt å rutte med,og LETT overgå GS LCR:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Heftig:-D

Den burde vel gjøre vei i vellinga skulle en tro - med to 8 tommere,så burde den vel ha litt å rutte med,og LETT overgå GS LCR:-D
    Jeg bor i 2 manns bolig og naboen er en skikkelig sofagris, så ser ofte film uten sub så jeg ikke plager ho for mye. GS LCR ruller av ved ca 100 og blir derfor litt tam til tider. Denne vil nok gjøre en god jobb med de 3 front i large.

Bruker noen Dynavoice F6 som bakkanaler nå, men må finne bakkanaler om en stund.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kommer med hvite metall deksler og det ser etter min mening helt forferdelige ut sven. men jeg skal hente dem i kjelleren og sette de på så får dere dømme selv

har byttet stativ til ma sine egne, ja disse ligger på 14000.
    Synes ikke dekslene var stygge i det hele tatt. Temmelig diskrete og pene høyttalere.
    Mener ikke å mase, men hva koster stativene og hvor høye de blir på stativene ?
    Kan de skrues fast i stativet ?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor i 2 manns bolig og naboen er en skikkelig sofagris, så ser ofte film uten sub så jeg ikke plager ho for mye. GS LCR ruller av ved ca 100 og blir derfor litt tam til tider. Denne vil nok gjøre en god jobb med de 3 front i large.

Bruker noen Dynavoice F6 som bakkanaler nå, men må finne bakkanaler om en stund.
    Du får komme med en tilbakemelding når du får prøvd den litt da:-D

Blir vel MA bak også etterhvert da eller?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Du får komme med en tilbakemelding når du får prøvd den litt da:-D

Blir vel MA bak også etterhvert da eller?
    Kommer hjem neste Torsdag og får komme med tilbakemeldinger da.
    Har ikke plass eller mulighet som ser normal ut til å ha bakhøyttalere på sideveggene.
    Ikke lyst til å legge for mye i det heller, men bakerst i stua på den hvite veggen så ser jo GX 100-ene til Nopita ganske fristende ut. Det beste hadde vært om han ville bytte de ut om 1 måned eller 2 :-)

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer hjem neste Torsdag og får komme med tilbakemeldinger da.
    Har ikke plass eller mulighet som ser normal ut til å ha bakhøyttalere på sideveggene.
    Ikke lyst til å legge for mye i det heller, men bakerst i stua på den hvite veggen så ser jo GX 100-ene til Nopita ganske fristende ut. Det beste hadde vært om han ville bytte de ut om 1 måned eller 2 :-)
    Ok skjønner!

Skal vel mye til om han vil bytte GX'ene om en mnd eller to - det kommer hvertfall ikke til å skje her

Siden du ikke vil legge all verden i det - du har ikke vurdert Apex serien da?

En liten "Gold" i miniatyr sies det - fåes i svart og hvitt!

Bruker disse selv som senter og bak,og de spiller utrolig etter størrelsen

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke dekslene var stygge i det hele tatt. Temmelig diskrete og pene høyttalere.
    Mener ikke å mase, men hva koster stativene og hvor høye de blir på stativene ?
    Kan de skrues fast i stativet ?
    de kan ikke skrus fast i stativene, stativet er 60cm høyt og høytalerene blir totalt 98cm høye. stativene ligger på 3000.

hehe har nok ikke tenkt å bytte de ut på brukten men vurderer sterkt å bytte de inn i hvite GX200. er i et lite dilemma der.!! hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de kan ikke skrus fast i stativene, stativet er 60cm høyt og høytalerene blir totalt 98cm høye. stativene ligger på 3000.

hehe har nok ikke tenkt å bytte de ut på brukten men vurderer sterkt å bytte de inn i hvite GX200. er i et lite dilemma der.!! hehe

da har jeg bestemt meg! jeg bytter inn i GX200, og da leveres GX100 tilbake, gleder meg som en unge til lønninga om 5 dager

detta blir bra

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg bestemt meg! jeg bytter inn i GX200, og da leveres GX100 tilbake, gleder meg som en unge til lønninga om 5 dager

detta blir bra
    Gratulerer, du får komme med bilder og lytteintrykk når godsakene er i hus.
    Ble det hvit på disse også?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Gratulerer, du får komme med bilder og lytteintrykk når godsakene er i hus.
    Ble det hvit på disse også?

jepp det er fargen kona vil ha, så får vel gå med på det :P, men nå er det jo slik at jeg liker de i hvitt også da skal laste opp bilder på profilen og her inne på tråden etterhvert som jeg får de i hus, lønning den 20ende da blir det tomt på konto heheh

Side 64 av 85 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 60 61 62 63 64 65 66 67 68 74 84 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •