Monitor Audios venner - Bilder, erfaringer, spørsmål, svar... - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 51 av 85 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 1682
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andersj
    Kan med sikkerhet si at GS20 spiller fletta av RX8. GS elementene har lengre slaglengde og er generelt dyrere enn rx8 elementene. de har likheter i designet men der slutter sammenlikningen.

kan si meg litt uenig der, jeg solgte akkuratt mine RX8 og fikk mine GS20 i dag, riktignok ikke innspillt men det var mer trykk i RX8ene. men GS er en mer detaljert høytaler.

Newcomer Thoros sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nopita
    jeg bruker en Vincent SV-233 integrert forsterker som yter 200 x 2 i 8 ohm sammen med en dac fra cambridge (dac magic)
    og som cd/bd spiller PS3 kjører denne igjennom dac'en

vincenten er litt krass i toppen så jeg ekspremiterer litt med kabler om dagen:P blider legger jeg ut når jeg kommer hjem fra jobb
    Har en vincent 234 som jeg brukte til MA RS6 Og Abrahamsen sin dac. Syns dette spilte meget bra sammen. kanskje du bare trenger å skifte Dacen.

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan si meg litt uenig der, jeg solgte akkuratt mine RX8 og fikk mine GS20 i dag, riktignok ikke innspillt men det var mer trykk i RX8ene. men GS er en mer detaljert høytaler.
    Jeg har GS20 selv. Innspilt. (noe som forøvrig tar lang tid). Men når de er det så kliner de til.

prøv infected mushroom classical mushroom skiva. Da får du høre de i sitt ess. spill spesielt The Shen. utrolig fet bassrespons.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andersj
    Jeg har GS20 selv. Innspilt. (noe som forøvrig tar lang tid). Men når de er det så kliner de til.

prøv infected mushroom classical mushroom skiva. Da får du høre de i sitt ess. spill spesielt The Shen. utrolig fet bassrespons.

det er notert skal sjekkes ut etter gode 120 timer

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og når det kommer til dybde i bassen og virkelig føle "litt" av hva GS20 kan gjøre... så vil jeg anbefale sangen James Blake - Limit To Your Love.

Siste minuttet av sangen er hvor man merker dybden Er bare å kose seg! Gjerne skru opp volumet så smilet blir ennå bredere!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PL300 til salgs på torget nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av åttitre
    Og når det kommer til dybde i bassen og virkelig føle "litt" av hva GS20 kan gjøre... så vil jeg anbefale sangen James Blake - Limit To Your Love.

Siste minuttet av sangen er hvor man merker dybden Er bare å kose seg! Gjerne skru opp volumet så smilet blir ennå bredere!

ser du kjører cambridge!! er du fornøyd med den forterkeren på gs 20? lenge vurdert den, greit med litt info fra en som har det i dag.

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forhandlere av Monitor Audio : Kun Hi-Fi Huset?

Hei

Er det slik at det kun er Hi-Fi Huset i Bærum som selger Monitor Audio her i Norge? Er jo umulig å få noe svar derfra når man kommer med en henvendelse! Dette er jo bare tragisk, har nummeret til André, men orker ikke å ringe han på privaten, synes det blir helt feil. Må da kunne ringe butikk nummeret eller bruke Mail og få svar på det man lurer på. Skjønner ikke at dette skal være så vansklig, her sitter de på et fantastisk merke/høyttaler og virker ikke akkurat interessert i å selge, går ikke å drive butikk på den måten.
    Så er det noen andre som selger Monitor Audio her til lands?
    Blir nesten fristet til å sende klagemail direkte til Monitor Audio!
    Hadde egentlig bestemt meg for å gi opp hele Monitor Audio, men det er jo en fantastisk høyttaler, også er den nye GX-serien meget spennende.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Hei

Er det slik at det kun er Hi-Fi Huset i Bærum som selger Monitor Audio her i Norge? Er jo umulig å få noe svar derfra når man kommer med en henvendelse! Dette er jo bare tragisk, har nummeret til André, men orker ikke å ringe han på privaten, synes det blir helt feil. Må da kunne ringe butikk nummeret eller bruke Mail og få svar på det man lurer på. Skjønner ikke at dette skal være så vansklig, her sitter de på et fantastisk merke/høyttaler og virker ikke akkurat interessert i å selge, går ikke å drive butikk på den måten.
    Hadde egentlig bestemt meg for å gi opp hele Monitor Audio, men det er jo en fantastisk høyttaler, også er den nye GX-serien meget spennende.
    Kun de som selger ja, såvidt meg bekjent ihvertfall.

Du er jo ikke akkurat den første som kommer med en slik tilbakemelding, så en mail til Monitor Audio tror jeg ikke skader for å si det slik.

Jeg har vært heldig. De gangene jeg har skrevet mail til sales@hifihuset.no så har det gått forholdsvis fort før jeg har fått svar.
    At de er trege å svare på telefon (eller at en person med kunnskap ikke er tilgjengelig) er jeg helt enig i.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

ta kontakt med meg så skal jeg kunne fikse priser til dere!!! og hvis du lurer på noe kan jeg være behjelpelig, siden jeg ikke bor så langt unna. så er det nytt hifi du skal ha, så kan jeg hjelpe

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ta kontakt med meg så skal jeg kunne fikse priser til dere!!! og hvis du lurer på noe kan jeg være behjelpelig, siden jeg ikke bor så langt unna. så er det nytt hifi du skal ha, så kan jeg hjelpe
    Hei

Hvordan kan DU FIKSE priser? Skjønner du ønsker å være behjelpelig, og takker for det! Men ønsker som sagt å kunne forholde meg til forhandler og ikke en haug med mellomledd ved en handel om du forstår.
    Sånn det er med Hi-Fi Huset nå, er rett og slett ikke holdbart, de stenger jo ute et enormt stort marked, alle som ikke har annledning til å selv møte fysisk opp i butikken. Det vil faktisk si hele Vestlandet, Midt-Norge og Nord Norge.
    De må jo tape enormt med penger på dette, veldig synd....
    Har som sagt veldig lyst å sende Mail direkte til Monitor Audio og forklare problemet, men har heller ikke lyst å ødelegge for André, så blir vell til at jeg dropper hele Monitor Audio......
    Selv om jeg aldri så mye har lyst på nye høyttalere fra MA!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som sagt veldig lyst å sende Mail direkte til Monitor Audio og forklare problemet, men har heller ikke lyst å ødelegge for André, så blir vell til at jeg dropper hele Monitor Audio......
    Selv om jeg aldri så mye har lyst på nye høyttalere fra MA!
    Synes du skal skrive mail til de jeg. Er jo ikke bra for MA sentralt at de mister omsetning og salg av deres produkter, fordi en av deres leverandører er dårlige på å følge opp kunder. Så synes jeg ikke du skal droppe MA for din egen del:-D

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje derfor de mistet focal også?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beiver
    Kanskje derfor de mistet focal også?
    de mistet ikke focal! det ble for mye å ha to store merker og ma er bedre enn focal så andre valgte å satse på ma i steden

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Synes du skal skrive mail til de jeg. Er jo ikke bra for MA sentralt at de mister omsetning og salg av deres produkter, fordi en av deres leverandører er dårlige på å følge opp kunder. Så synes jeg ikke du skal droppe MA for din egen del:-D
    Hei

Man burde kansje gjøre det ja, men man føler det er så utrolig dårlig gjort.
    Får meg ikke til å gjøre det, er som når man må ringe på privaten, man føler regelrett man er til bry! Har forståelse for at dem kan ha masse å gjøre og at dem kan bli lei henvendelser som ikke fører til handel, men det har ikke vært tilfelle med meg. Også er det lovnadene om at de ringer deg tilbake når du først er så heldig å få tak i dem, noe som heller aldri skjer!
    Det å få noen ord med André, som forøvrig er meget hyggelig å prate med er som å vinne i Lotto, bare så synd at premien uteblir!
    Får vell bare putre videre med mine RX enn så lenge.....
    Utrolig fustrerendes!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bilder av nye god biter;)

Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Gratulerer

Bilder fort:-D
    Da var bildene tatt og lastet opp på min profil

LINK: http://avforum.no/minhifi/show.php/nopita

vet ikke om disse bildene kommer opp:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    shit de bildene ble veldig store!

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser du kjører cambridge!! er du fornøyd med den forterkeren på gs 20? lenge vurdert den, greit med litt info fra en som har det i dag.
    Jeg er veldig fornøyd med den! Nå begynner det å bli lenge siden den kom i hus, men jeg husker at den ble brukt på CM9 hos HiFi Klubben da jeg fikk høre demo. Den spilte utrolig bra i mine ører med CM9. Slik lyd var det jeg ønsket meg!

Etter at jeg fikk kjøpt GS20 så fikk jeg låne forsterkeren hjem, og lyden ga meg frysninger! Da var det gjort Veldig kort forklaring, men du skjønner tegninga?

Frysninger er min indikator på at dette liker jeg, dette vil jeg ha :roll:
    Anbefaler sort farge!

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de mistet ikke focal! det ble for mye å ha to store merker og ma er bedre enn focal så andre valgte å satse på ma i steden

Dette er vel veldig individuelt? syntes å si at MA er bedre en focal er et litt spesielt utsagn..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mye mulig det, men refererer kun til hva andre fra hifihuset så til meg når jeg spurte! ser du har focal med andre ord, så liker nok du den lyden. Jeg var kansje bastant, men jeg har ma og da blir det fort til st man favoriserer

Side 51 av 85 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •