Ren McIntosh tråd... - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 39 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 763
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    De størst og dyreste er ikke aktuelle.
    Jeg ser på
    Hifisentralen
    AvTorget
    Finn
    Lyd & Bilde
    Hifimagasinet
    Audiogon (mye snacks der da men)

Det ligger en MA6500 (integrert 2x200) på Hifimagasinet,ellers er det vel MC501 til 95.000 sek.

MC275 gir meg ikke "Må ha" og er tungvint med koblingene på siden av denne.

Fått en grei pris på MC302 hos Soundgarden selv.Men det er fremdeles mye penger.Må kvitte meg med en av subbene også for å ta meg råd til en slik.
    En brukt MC252/302 hadde vært midt i blinken.Fikk en fin pris hos Soundgarden på en ny MC252,hadde tenkt å slå til på den.Dessverre måtte tilbudet trekkes tilbake dagen etter siden det er tomt hos importøren (Neby) og den blir ikke tatt inn mer.

Den som f.eks du har,Jokris,er sikkert utrolig bra,men blir altfor dyr.
    ja, den er god, snakket litt med ken kessler via fb og han bekreftet at den var topp 5 av alle røreffekter han har testet, og det er ikke få

is i magen så finner du det du leter etter snart, markedet er tregt og det er gode tider for kjøperne

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HiFi huset i Bærum

Ring HiFihuset i Bærum og sett deg på "ventelisten" det funket for meg :-)
    Det hender de får noen av disse i innbytte..
    Jeg har bare pratet med Freddy og ut ifra forumet er nok det bedre enn Andree..

Newcomer Saeten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var prisantakelsen på den brukte 402-en hvis noen husker det ?

Den på finn.no lå til 24k.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Ring HiFihuset i Bærum og sett deg på "ventelisten" det funket for meg :-)
    Det hender de får noen av disse i innbytte..
    Jeg har bare pratet med Freddy og ut ifra forumet er nok det bedre enn Andree..
    Hehe,takk for tipset,men av 128 grunner vil jeg ikke handle der mer.Det kan koste deg som forbruker/kjøper meget dyrt.Say no more her :-) OBS OBS OBS folkens

Intermediate Kalle Klovn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tråd uten bilder blir fort kjedelig

legger derfor inn et lite innslag fra stue-anlegget mitt. Som dere ser er oppsettet work-in-progress. Jeg liker at det er visuelt ryddig og symmetrisk, så jeg må nok skaffe meg en annen benk for å få tv'en lavere og få plass til et par komponenter til.-kef-reference-oversikt-jpg

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe,takk for tipset,men av 128 grunner vil jeg ikke handle der mer.Det kan koste deg som forbruker/kjøper meget dyrt.Say no more her :-) OBS OBS OBS folkens
    Kan du utdype??
    Vet de er dårlige på telefon, men for oss som bor i nærheten funker det veldig bra. Masse bra produkter og en pris har vi alltid blitt enige om..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Kan du utdype??
    Vet de er dårlige på telefon, men for oss som bor i nærheten funker det veldig bra. Masse bra produkter og en pris har vi alltid blitt enige om..
    Det er ikke prisen det står på.Hvis man først får tak i han.Godtar man et tilbud og er utrolig glad for den prisen og takker ja,kan han finne på å ringe deg tilbake og prute på sin egen pris.
    Men det blir litt som uttrykket : "Å spare seg til fant".

Det er når noe går galt med et produkt og leverer det inn til reperasjon at du er f.....
    7 år ventetid,sikkert 12 forskjellige forklaringer-mange utrolig morsomme og oppfinnsomme,56.000 rett ut av vinduet.
    Denne fyren kan finne på å fake sin egen begravelse for å slippe unna med ting :-)

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kalle Klovn
    legger derfor inn et lite innslag fra stue-anlegget mitt. Som dere ser er oppsettet work-in-progress. Jeg liker at det er visuelt ryddig og symmetrisk, så jeg må nok skaffe meg en annen benk for å få tv'en lavere og få plass til et par komponenter til.-kef-reference-oversikt-jpg
    Lekkert :=) Er det C48, MCD500 og MC501 du har?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godstemning i stua her og..

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    he, he, bigger is better! jeg har MCD301/C48/MC501. Imidlertid bruker jeg i hovedsak Naim UnitiServe som kilde. Koblet til C48 via optisk kabel. Har lurt litt på å bytte ut MCD301 med MCD1100, men ville likt å prøve den hjemme før jeg legger så mye penger i det som, for meg, blir en DAC. Dessuten så skjer det så mye på DAC siden at det kanskje er greit å la det gå ett år og to?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kalle Klovn
    Sinnsykt flott oppsett.En McIntosh pakke to die for :-)
    Likte til og med gulvet ditt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang McIntosh på brukten, så kom det ut 1 stk 602 og 2stk 501 idag på hifisentralen. fikk veldig lyst på 50 000kr nå:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kikker på begge de to på brukten jeg, prøve å finne argument for å ha de i oppsett 2 hadde vært gøy, sokler på mcd1100 som hovedkilde her men sliter med å forsvare prisen til den

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisantakelsen på MC 602 er 45.000.
    Trenger man noen gang sååå mye effekt på mine små høyttalere,mon tro ?
    Har ikke nok før månedskiftet,men kanskje jeg skulle solgt perserkatta og bikkja til naboen også for å få fortgang på sakene:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke nok før månedskiftet,men kanskje jeg skulle solgt perserkatta og bikkja til naboen også for å få fortgang på sakene:-)
    hørtes ut som en plan, kan få skogkatten min med det samme, tar med seg fuglelopper i sofaen min hver dag:evil:

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke naboen din lest forskningen som viser at det er mer miljøfientlig å eie en stor hund enn å kjøre SUV? Jeg synes du burde ta ansvar for miljøet - selge bikkja og investere i en mac som går på ren vannkraft!

Med hensyn på effektspørsmålet så er det en god leveregel for hi-fi nerder: Du kan aldri få for mye overkill! spøk til side, det er herrlig å ha litt headroom - peise på, men likevel ha mer krutt på lager. Eh, men jeg fraskriver meg alt ansvar for privatøkonomien din...

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ligger den nok litt høyt i pris. 35-40k er hva disse har gått for i den siste tiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    Da ligger den nok litt høyt i pris. 35-40k er hva disse har gått for i den siste tiden.
    Ser man det ja.Denne er jo 5 år gammel også.45 K er ikke så langt unna en splitter ny MC302 med 5 års reklamasjon.På den brukte MC602-en har jo den tida også gått ut.
    På en annen måte ville jeg tapt mindre på et evt videresalg av en brukt forsterker kontra en ny forsterker hvis jeg ønsker det en gang.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser man det ja.Denne er jo 5 år gammel også.45 K er ikke så langt unna en splitter ny MC302 med 5 års reklamasjon.På den brukte MC602-en har jo den tida også gått ut.
    På en annen måte ville jeg tapt mindre på et evt videresalg av en brukt forsterker kontra en ny forsterker hvis jeg ønsker det en gang.
    MC602 er en råtass av en forsterker og er langt mer aggressiv i sin spillestil enn mange andre fra samme produsent. Nå tror jeg ikke alder spiller så stor rolle siden dette er forsterkere som er bygget for å vare, lenge.

MC602 er 2 generasjoner gammel og bruker derfor lyspærer for å belyse fronten og vu meterne. Disse må du garantert bytte fra tid til annen, hvis det spiller noen rolle for deg at det er lys i fronten.

By 35k eller vent på noe annet et mitt tips.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bamse
    MC602 er en råtass av en forsterker og er langt mer aggressiv i sin spillestil enn mange andre fra samme produsent. Nå tror jeg ikke alder spiller så stor rolle siden dette er forsterkere som er bygget for å vare, lenge.

MC602 er 2 generasjoner gammel og bruker derfor lyspærer for å belyse fronten og vu meterne. Disse må du garantert bytte fra tid til annen, hvis det spiller noen rolle for deg at det er lys i fronten.

By 35k eller vent på noe annet et mitt tips.
    Aggresiv spillestil er ikke så veldig ønsket.Monitor Audio er ikke akkurat kjedelige i spillestilen.
    Lysa og VU meterene er viktig ja..mye av gleden og ønsket om McIntosh.Finnes ikke råere forsterkere utseendemessig.
    35 K synes jeg blir for frekt å by.Hadde jeg fått den for det,så hadde jeg nok kjøpt den.
    Lurer på om jeg skal smøre meg med tålmodighet og prøve ting hjemme før handel.Samtidig har jeg lyst at en forsterker ligger klar når jeg kommer hjem.

Side 27 av 39 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •