Klipsch klubben - Side 980

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 980 av 1033 FørsteFørste ... 480 840 850 860 870 880 890 900 910 920 930 940 950 960 970 976 977 978 979 980 981 982 983 984 990 1000 1010 1020 1030 ... SisteSiste
Viser resultater 19,581 til 19,600 av 20659
    Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    De er relativt vanskelig å få tak i om dagen. Jeg hadde 2 uker hvor jeg prøvde mail, tlf og facebook ved flere anledninger. 14 dager etter den første mailen fikk jeg endelig svar. Så her må man bare stå på og da helst på tlf; lykkes gjør den som gir seg ei

Da har jeg sendt avgårde enda en mail vedr RF82.

Satser på at det ordner seg ? :???:
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer wabble sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Til musikk vil jeg tro den er meget rå. Til film finnes det andre alternativer som spiller dypere, men om det helst er trykk fromfor avgrunnsdyp rumling er klipssch sine subber tingen!
    Ja.. jeg har spurt litt på Lsound, og de snakket om SVS SB13, men den ligger en del over det jeg hadde sett for meg å bruke nå.. prøver å kikke inn i glasskula hvordan/om jeg skal ta meg råd til slikt
    --
    Audio Physic Tempo 25 | Bel Canto DAC2.5 | Bel Canto REF500M | Panasonic 50" VT50 | Apple TV 3.gen | Playstation 3 | Nordost Frey ht og bal ic | Supra LoRad 2.5 pc | Supra LoRad MD06-EU/SP nf/v

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    De er relativt vanskelig å få tak i om dagen. Jeg hadde 2 uker hvor jeg prøvde mail, tlf og facebook ved flere anledninger. 14 dager etter den første mailen fikk jeg endelig svar. Så her må man bare stå på og da helst på tlf; lykkes gjør den som gir seg ei
    Kanskje ikke så rart at de mistet Klipsch :roll:

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan fort være en sterkt medvirkende årsak ja. Men det kan umulig være moro å hatt agenturet for et av landets mest populære merker og så miste det, spesielt ikke hvis det er selvforskyldt...
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wabble
    Ja.. jeg har spurt litt på Lsound, og de snakket om SVS SB13, men den ligger en del over det jeg hadde sett for meg å bruke nå.. prøver å kikke inn i glasskula hvordan/om jeg skal ta meg råd til slikt
    Lsound vil jo selvfølgelig selge sine egne merker

Hehe, hatt mange subber fra klipsch og ingen har skuffet. Selv om man får mye bang for bucks i f. eks svs pb1000..

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lsound vil jo selvfølgelig selge sine egne merker

Hehe, hatt mange subber fra klipsch og ingen har skuffet. Selv om man får mye bang for bucks i f. eks svs pb1000..
    Det er helt klart, er eget merke de lever av Jeg tok kontakt fordi mange Klipsch-eiere her på forumet har snakket varmt om SVS.

Frekvensmessig syntes jeg ikke Klipsch virker å gå dypest.
    --
    Audio Physic Tempo 25 | Bel Canto DAC2.5 | Bel Canto REF500M | Panasonic 50" VT50 | Apple TV 3.gen | Playstation 3 | Nordost Frey ht og bal ic | Supra LoRad 2.5 pc | Supra LoRad MD06-EU/SP nf/v

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er helt klart, er eget merke de lever av Jeg tok kontakt fordi mange Klipsch-eiere her på forumet har snakket varmt om SVS.

Frekvensmessig syntes jeg ikke Klipsch virker å gå dypest.
    De går ikke dypest - så om dette er det viktigste finnes bedre valg.
    Klipsch sinnene har dog litt andre egenskaper som dypbassmonstrene gjerne mangler litt av; punch og mer output lenger oppover.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    De går ikke dypest - så om dette er det viktigste finnes bedre valg.
    Klipsch sinnene har dog litt andre egenskaper som dypbassmonstrene gjerne mangler litt av; punch og mer output lenger oppover.
    Ja, jeg vil gjerne ha noe som går helt ned i kjellern nå med masse autoritet til de nye gulvstående dynamikkbombene mine, etter flere år med PV1 og satellitter

Noen som selv har erfaring med SVS SB13-Ultra til Klipsch RF-62/82 II, speak up! :-D
    --

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg vil gjerne ha noe som går helt ned i kjellern nå med masse autoritet til de nye gulvstående dynamikkbombene mine, etter flere år med PV1 og satellitter

Noen som selv har erfaring med SVS SB13-Ultra til Klipsch RF-62/82 II, speak up! :-D
    SB kassene går ikke særlig dypt.. Da tror jeg nok like greit du kunne godt for den klipsch subben du nevnte.

Edit: Har prøvd sunfire til RF 62mk2. Det spilte sjef!

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=95955&cat=12

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt fornøyd medlem her! (se signatur)

Fikk satt opp alt i dag, å spiller så bare det

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SB kassene går ikke særlig dypt.. Da tror jeg nok like greit du kunne godt for den klipsch subben du nevnte.

Edit: Har prøvd sunfire til RF 62mk2. Det spilte sjef!

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=95955&cat=12
    Ser ut til til at den går ganske dypt altså, også skal den spille veldig bra også ved lavere volum Jeg har satt meg selv i sparemodus nå. Bare finne noen pent brukte MK2 varianter for senter og bak først! :-D
    --

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akise
    Nytt fornøyd medlem her! (se signatur)

Fikk satt opp alt i dag, å spiller så bare det
    Spiller bedre i morgen, diskanten er et ******* de første timene om du gir på litt! Velkommen og gratulerer! :-D
    --

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikler litt på en Klipsch sub til rf-82'ene mine jeg og....Må nok enten bli en sw-110 eller 112 på mitt budsjett. Noen erfaringer der ? Store forskjeller på de to ?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SB13 passer perfekt, og er nok det beste kjøpet i klassen (typisk SVS ?! ). Men selv har jeg benyttet Definitive Technology reference sub til mine RF82mk1, og den fulgte dem til døra og lenge etterpå. Er den råeste komboen jeg har hatt (hatt, siden subben selges idag ).

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, lurer på om det er normalt med hull i min RC-62? Var å kjøpte Klipsch RF-62 og RC-62 MKII utgaven her om dagen men merket at det var noen skruehull lignende saker i RC-62. Dette virket dog altfor profft tilgjort til at vedkommende hadde gjort det selv tror jeg. Han mente det var tiltehull for å tilte centeren opp eller ned. Skulle eventuelt tilteføttene fulgt med?

7 lapper for RF-62 MKII og RC-62 MKII var grei pris det? Pene eksemplarer...

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Heisann, lurer på om det er normalt med hull i min RC-62? Var å kjøpte Klipsch RF-62 og RC-62 MKII utgaven her om dagen men merket at det var noen skruehull lignende saker i RC-62. Dette virket dog altfor profft tilgjort til at vedkommende hadde gjort det selv tror jeg. Han mente det var tiltehull for å tilte centeren opp eller ned. Skulle eventuelt tilteføttene fulgt med?

Regner med at selger kjøpte de på kampanje for 7300,- totalt, men fortsatt et OK kjøp. Fot er ikke med på center så vidt jeg vet.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er det under så er det normalt ja... skal egentlig være med en tilt skrue der . Men kjøper man brukt kan sånne småting være utenom .

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at selger kjøpte de på kampanje for 7300,- totalt, men fortsatt et OK kjøp. Fot er ikke med på center så vidt jeg vet.
    Det får så være, husker at disse var på kampanje en gang i tiden, men blir jo meningsløst sitte vente på en eventuell ny kampanje :P Ble vel totalt 5lapper i rabatt fra nypris burde vel være greit :P

Er det under så er det normalt ja... skal egentlig være med en tilt skrue der . Men kjøper man brukt kan sånne småting være utenom .
    Ok, greit vite at dette er normalt Bare husker at det ikke var på mine gamle MKI serie

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får så være, husker at disse var på kampanje en gang i tiden, men blir jo meningsløst sitte vente på en eventuell ny kampanje :P Ble vel totalt 5lapper i rabatt fra nypris burde vel være greit :P
    De har faktisk kampanje enda på det som ikke er utsolgt :P

Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    De har faktisk kampanje enda på det som ikke er utsolgt :P
    Haha, seff har de det :P Hvor da? Har du link?

Side 980 av 1033 FørsteFørste ... 480 840 850 860 870 880 890 900 910 920 930 940 950 960 970 976 977 978 979 980 981 982 983 984 990 1000 1010 1020 1030 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •