Klipsch klubben - Side 962

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 962 av 1034 FørsteFørste ... 462 822 832 842 852 862 872 882 892 902 912 922 932 942 952 958 959 960 961 962 963 964 965 966 972 982 992 1002 1012 1022 1032 ... SisteSiste
Viser resultater 19,221 til 19,240 av 20677
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av k.p
    Hei
    Jeg har nå pusset opp stua og har tenkt å kjøpe klipsch gulvhøyttaler. Stua er ganske stor,ca 40 kvadratmeter.

Jeg var på Elkjøp å hørte på Rf62-Mk1. Ble overrasket over lyden. Men hadde det travelt så fikk ikke hørt på Rf82-Mk2 som jeg la merke til stod der.
    Noen som har erfaringer å dele?

Hvilken Yamaha receiver er bra for Rf-82 og for Rf62-mk1? I utgangspunktet er planen å bruke maks 15000 kr i første omgang.

Di hadde ikke inne Rf-62 Mk2. Men er det alvorlig stor forskjell iforhold til Mk1?
    Jeg er ikke noe finlytter på felemusikk,men ser film og hører på rock/hiphop og pop.

Takker for svar
    Hei vet ikke om audiocompaniet har flere par rf82 mkll til 6000.-

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei vet ikke om audiocompaniet har flere par rf82 mkll til 6000.-
    Rf82 mkII til 6000 kr stk?

Di kostet 10000 for ett par på elkjøp

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiocompaniet selger ut restlageret sitt, så då er prisen 6000 for paret (billig!).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Audiocompaniet selger ut restlageret sitt, så då er prisen 6000 for paret (billig!).
    Ja det var utrolig billig! Noen som vet om di sender i posten? Til nord norge?

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var utrolig billig! Noen som vet om di sender i posten? Til nord norge?
    Bor du på Bjørnøya som Komlo virker til å gjøre kan det vel bli et problem.Nordland,Troms og Finnmark må da gå
    Det er forresten utrolig mye(og bra) lyd for penga!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Bor du på Bjørnøya som Komlo virker til å gjøre kan det vel bli et problem.Nordland,Troms og Finnmark må da gå
    Haha ja bor i Troms prøvde å ringe Audiocompaniet ,men ingen svar å få. Får prøve igjen imorgen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte nettopp og det var svar og få. Di har inne Rf82-mk2 til 6000 kr paret. Noen som har bestilt derfra før?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte nettopp og det var svar og få. Di har inne Rf82-mk2 til 6000 kr paret. Noen som har bestilt derfra før?
    Kjøpte RS 52II å SW 115 av dem. Men jeg dro å henta det i Oslo. Men er flere her inne som har bestilt derifra. Spørsmålet er jo bare hvor mye det koster å sende

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av civic667
    Kjøpte RS 52II å SW 115 av dem. Men jeg dro å henta det i Oslo. Men er flere her inne som har bestilt derifra. Spørsmålet er jo bare hvor mye det koster å sende
    Har du prøvd sw115 noe videre Civic?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Har du prøvd sw115 noe videre Civic?

Testa den litt bare :lol: Er på flyttefot så har alt av klipsch i kjellern hos en kamerat av meg. Men tok den ut av esken for å se om den funka... Å det kan jeg love deg at den gjorde Blir nok å spare opp noen kroner å eventuellt kjøpe 1 til :-D

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte et par RB-61mk2 på fredag og de kom igår Så du kan trykt bestille
    der fra.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Hehe, Komlo bur ikkje på Bjørnøya, men i austfinnmark Det er ingen problem å få sendt nye varer her, men hakket verre å kjøpa brukte ting på over 35kg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av civic667
    Testa den litt bare :lol: Er på flyttefot så har alt av klipsch i kjellern hos en kamerat av meg. Men tok den ut av esken for å se om den funka... Å det kan jeg love deg at den gjorde Blir nok å spare opp noen kroner å eventuellt kjøpe 1 til :-D
    Det hørtes bra ut! Har bare mine stående utilkoblet her nå

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Det hørtes bra ut! Har bare mine stående utilkoblet her nå

Jeg tok bare en sånn 5 minutters test. Men jeg gleder meg til jeg får tak i leilighet/hus i Norge igjen så jeg får koblet opp alt sammen. Skulle bare forsikre meg om at den funka :-D Etter mye surr med bestilling av RC 64II så har jeg fått tak i en i Drammen som kan skaffe den litt kjappere Så når jeg får den så får jeg nok roe ned shoppinga en liten periode tenker jeg :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg bestilte følgende fra Audiocompaniet den 10 oktober:

KLIPSCH SW-310
    RS-52 II
    RC-62 II
    SYNERGY F-10
    SYNERGY C-10
    SYNERGY S-10
    KLIPSCH SW-350 SUB 230V

Den 12 oktober fikk jeg beskjed om at de var tomme for RS-52.
    Den 14 oktober overførte jeg beløpet til Audiocompaniet for de resterende høyttalerne.
    den 17 oktober fikk jeg beskjed om at varene var klare til henting
    Få dager senere fikk jeg beskjed om at varene ikke var klare til henting likevel. De hadde ikke den minste Sub'en inne. Jeg valgte da en som var litt større.
    I slutten av oktober fikk jeg beskjed om at de hadde den ny-valgte suben på et fjernlager på Gardermoen.
    02. november fikk jeg beskjed om at de skulle ha alle varene klar til henting til 5 november.

Det hører til historien at jeg bor i Longyearbyen og at jeg bruker Jetpak som min transportør. De er også oppgitt over kontrabeskjedene om dato for henting av høyttalerne fra Oslo.
    4 november, 24 dager etter opprinnelg bestilling, venter jeg fortsatt på høyttalerne. Eneste som kan redde denne farsen av en handel, er hvis jeg får beskjed om at han har funnet et par RS-52 og at alle høyttalerne er klare til i morgen tidlig.

Fortsettelse følger...

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er rb-51 ii rigget opp på tv-bordet i stuen og er godt fornøyd. Har kun hørt Klipsch tidligere på messe, så var veldig nysgjerrig.

Så ett kjapt spørsmål om innspillingstid. Er jo veldig fokus på dette når det gjelder Klipsch. Noen som har utført blindtest mellom to par Klipsch hvor av det ene er innspilt?

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hektor
    Da er rb-51 ii rigget opp på tv-bordet i stuen og er godt fornøyd. Har kun hørt Klipsch tidligere på messe, så var veldig nysgjerrig.

Så ett kjapt spørsmål om innspillingstid. Er jo veldig fokus på dette når det gjelder Klipsch. Noen som har utført blindtest mellom to par Klipsch hvor av det ene er innspilt?
    Husker mitt første nyinnkjøpte Klipschpar, de låt så forferdelig at jeg ville levere de tilbake. Etter 10 timer løsnet de opp og lyden var helt annerledes. Kjøpte selv Rb-51 II som jeg synes låter bedre ut av esken enn gamleserien. Disse bruker jeg på PC'n med 2x30W klasse A rør. Disse låter bare bedre og bedre også. En blindtest ville lett avslørt uinnspillte Klipsch

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kullgutten

Jeg bestilte følgende fra Audiocompaniet den 10 oktober:

KLIPSCH SW-310
    RS-52 II
    RC-62 II
    SYNERGY F-10
    SYNERGY C-10
    SYNERGY S-10
    KLIPSCH SW-350 SUB 230V

Den 12 oktober fikk jeg beskjed om at de var tomme for RS-52.
    Den 14 oktober overførte jeg beløpet til Audiocompaniet for de resterende høyttalerne.
    den 17 oktober fikk jeg beskjed om at varene var klare til henting
    Få dager senere fikk jeg beskjed om at varene ikke var klare til henting likevel. De hadde ikke den minste Sub'en inne. Jeg valgte da en som var litt større.
    I slutten av oktober fikk jeg beskjed om at de hadde den ny-valgte suben på et fjernlager på Gardermoen.
    02. november fikk jeg beskjed om at de skulle ha alle varene klar til henting til 5 november.

Det hører til historien at jeg bor i Longyearbyen og at jeg bruker Jetpak som min transportør. De er også oppgitt over kontrabeskjedene om dato for henting av høyttalerne fra Oslo.
    4 november, 24 dager etter opprinnelg bestilling, venter jeg fortsatt på høyttalerne. Eneste som kan redde denne farsen av en handel, er hvis jeg får beskjed om at han har funnet et par RS-52 og at alle høyttalerne er klare til i morgen tidlig.

Fortsettelse følger...

det var mye styr ja. du får skrive inn her så snart det er framgang i saken

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny bestilling

Kjøpte meg et par høyttalerstativer, Musical Fidelity M1-DAC og noe annet tjafs med Audiocompaniet i dag. Gleder meg veldig til å få koblet DAC sammen med mine P-17B, samt å få et løft i lyden med stativplassering

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger øyeblikkelig hjelp!

Jeg må (kanskje) ta en plutselig avgjøresle på kjøp av surrond høyttalere i dag. Jeg har allerede RF-82 (mk-1), RC 62 (mk-2), SW-310 sub men trenger surroundhøyttalere. RS serien er uakstuell da Audioocompaniet er utsolgt for disse. MEN de har kanskje KS-525-THX Surround Speakers, eller Synergy S-20 Surround Speakers. Det er en forferdelig prisforskjell på disse (har litt betydning for meg akkurat nå). I og med at jeg ikke får kjøpt RS serien nå, så vil jeg nok prøve å oppgradere i fremtiden hvis jeg går for S-20 nå. Eventuelt kan jeg gå for KS-525 og heller oppgradere hele frontrekka en gang i fremtiden

Hvilke av de to ovennevnte valgene spiller best sammen med mitt oppsett? Jeg har en Onkyo 808 til å drive alt nå.

Side 962 av 1034 FørsteFørste ... 462 822 832 842 852 862 872 882 892 902 912 922 932 942 952 958 959 960 961 962 963 964 965 966 972 982 992 1002 1012 1022 1032 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •