Klipsch klubben - Side 959

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 959 av 1034 FørsteFørste ... 459 819 829 839 849 859 869 879 889 899 909 919 929 939 949 955 956 957 958 959 960 961 962 963 969 979 989 999 1009 1019 1029 ... SisteSiste
Viser resultater 19,161 til 19,180 av 20677
    Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,488
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg lurte på den Adcomen lenge, men fekk fortalt at det ikkje var soft start på den... Aaaaaahh!
    For meg spiller det ingen rolle om det ikke er softstart på den. Det skal vist nemlig ligge 3 x 40ampere linjer inn til garasjen der kinoen skal bygges, og forsterkeren blir stående på hele tiden.

Men det må da være et skikkelig monster dette? Pakken veier jo 63 kilo:shock:

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er Heresy lll i forhold til Cornwall lll?
    Og hvordan er de i stereo i forhold til RF63?

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    For meg spiller det ingen rolle om det ikke er softstart på den. Det skal vist nemlig ligge 3 x 40ampere linjer inn til garasjen der kinoen skal bygges, og forsterkeren blir stående på hele tiden.

Følger vel med en L-sound ansatt på kjøpet kanskje!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg lurte på den Adcomen lenge, men fekk fortalt at det ikkje var soft start på den... Aaaaaahh!
    Du får trøste deg med at du hadde betalt 14K for den :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    De spiller bedre enn RF-7II på "rimelig" elektronikk også synes jeg, og har i tillegg mye større potensiale.. Men tilbudet kom litt seint. Men irriterende å blåse nesten 30k for så å kunne kjøpt palladium p37 for en liten ekstra sum :-/

Palladium er rett og slett i en annen klasse ift RF-7II
    I en annen klasse ja !
    Låter sykt mye bedre? Nei,om du skal ha palladium til og spille sykt mye bedre enn RF må du legge sykt mye i utstyret,jeg har prøvd og ble skuffet.
    Hadde da forsterker sett til 65000,- og ikke det en gang var nok,med en gang låt det bra,satte RF 3 MKII og P17 ved siden av verandre og trodde ikke det jeg hørte RF 3 låt litt mindre åpen i mellomtonen men ikke værdt 20000,- på langt nær.

O

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    I en annen klasse ja !
    Låter sykt mye bedre? Nei,om du skal ha palladium til og spille sykt mye bedre enn RF må du legge sykt mye i utstyret,jeg har prøvd og ble skuffet.
    Hadde da forsterker sett til 65000,- og ikke det en gang var nok,med en gang låt det bra,satte RF 3 MKII og P17 ved siden av verandre og trodde ikke det jeg hørte RF 3 låt litt mindre åpen i mellomtonen men ikke værdt 20000,- på langt nær.

O
    +1

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dottidott
    Hvordan er Heresy lll i forhold til Cornwall lll?
    Og hvordan er de i stereo i forhold til RF63?
    Råere mellomtone samt langt mer trykk og tyngde i bassen, har du råd og plass kjøp cw eller det beste i forhold til pris så kjøp et sett brukte forte ll

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle

Med 3 x 40A kan du jo bruka kva du vil av forsterkeri, subbar, ovnar, elektrisk verktøy samstundes som du ladar elbilen Men vil tru det er litt av ein rugg ja. Då eg snakka (skreiv) med dei, anbefala dei meg ikkje Adcomen på Klipsch, men at eg heller skulle gå for Sherbourn. Sjølvsagt til over doble prisen...

Dolbytor: Ja, det er ei mager trøst. Prøvde meg nemleg med at eg tok den for 10k, men det var dei ikkje interessert i.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med 3 x 40A kan du jo bruka kva du vil av forsterkeri, subbar, ovnar, elektrisk verktøy samstundes som du ladar elbilen Men vil tru det er litt av ein rugg ja. Då eg snakka (skreiv) med dei, anbefala dei meg ikkje Adcomen på Klipsch, men at eg heller skulle gå for Sherbourn. Sjølvsagt til over doble prisen...

Dolbytor: Ja, det er ei mager trøst. Prøvde meg nemleg med at eg tok den for 10k, men det var dei ikkje interessert i.
    Hehe, selv lsound som er en såpass profesjonell sjappe må da få lov å prøve seg på litt salgstriks de også :grin:
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RF63 black. Strøkene.

Merkverdig lite respons på mine RF63(black) her på Østlandet, mange i nord og vest som vil ha... men det blir for lang avstand..

Selges til 7000kr denne helga! Så om noen bor i nærheten av Brumunddal, så har dere sjansen nå . Kan testes her hos meg, har original emballasje.

PM

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Merkverdig lite respons på mine RF63(black) her på Østlandet, mange i nord og vest som vil ha... men det blir for lang avstand..

Selges til 7000kr denne helga! Så om noen bor i nærheten av Brumunddal, så har dere sjansen nå . Kan testes her hos meg, har original emballasje.

PM
    Har sett de ligge der en stund og har virkelig vurdert å ta turen fra vællers. Prisen er jo god i utgangspunktet den, hadde det enda ikke vært for at jeg skal flytte inn i liten kåk ved nyttår :evil: Går de ikke får 7k skjønner ikke jeg noe som helst.

Hvorfor selge egentlig?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,488
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg og ble anbefalt Sherbourn, men jeg har sett såpass mange anbefalinger om Adcom på klipsch at jeg tar sjangsen.

Jeg ser forresten at pakken har slanket seg. 49 kilo veier den nå. Er vel mer realistisk det.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Har sett de ligge der en stund og har virkelig vurdert å ta turen fra vællers. Prisen er jo god i utgangspunktet den, hadde det enda ikke vært for at jeg skal flytte inn i liten kåk ved nyttår :evil: Går de ikke får 7k skjønner ikke jeg noe som helst.

Hvorfor selge egentlig?
    Over til B&W ser det ut til. Har allerede et klipsch anlegg i hovedstua .

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Over til B&W ser det ut til. Har allerede et klipsch anlegg i hovedstua .
    Blir ikke det en nedtur ?
    Hørt mye B&W låter pent men kjedelig,litt som Dali.

O

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

O
    Merkelig for oss men smaken er som baken! Jeg har selv kastet ut div høytalere opp mot 100000.- til fordel klipsch til rundt 5 lapper brukt... smaksak eller kvakksalveri? Vet ikke men det er opp til enn selv og bestemme

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå tilbakelagt ca. 100 timer med mine P-17B. Utrolig stor forskjell fra når de ble pakket ut. Særdeles imponerende og stor lyd i forhold til størrelse, helt utrolig. Savner dog råskapen i RF-7 :/

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

O
    Grunnen er at jeg allrede har et bra Klipsch anlegg . Begge står veldig godt oppstilt o.l. Så da vil jeg ha noe annerledes på rommet mitt. B&W er iallefall de som har dratt det lengste strået til nå, av hva jeg vil teste.

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PM
    For meg var det motsatt når jeg var på utkikk etter RF-63, de som var til salgs var enten på vestlandet eller langt nordover. Kjørte 25 mil tilslutt for å å få fatt i et par - for et par mnd siden. Jeg bor rett på andre siden av Mjøsa så hadde du vært litt før ute...........

7000.- er røverkjøp spør du meg!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har såtte i Finnmark og kika etter Klipsch i halvanna år no. Har vurdert RF-63, RF-83, RF-7 (I og II) og RF-82. Men alt har vert sør i landet. Det har selfølgeler dukka opp mykje anlegg og forsterkeri eg har hatt lyst på rundt der eg er i frå no nr eg ikkje bur der lenger.

Til slutt vart det for mykje, og eg lurte ein kompis frå vestlandet til å henta komplett RF-7II sett på østlandet. Eg bur fortsatt i Finnmark, og høgtalarane mine bur fortsatt på vestlandet

Hadde Skorob sine ståt i austfinnmark, hadde eg henta dei med ei gong

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen er at jeg allrede har et bra Klipsch anlegg . Begge står veldig godt oppstilt o.l. Så da vil jeg ha noe annerledes på rommet mitt. B&W er iallefall de som har dratt det lengste strået til nå, av hva jeg vil teste.
    Ja som eddie sier smaken er som baken

O

Side 959 av 1034 FørsteFørste ... 459 819 829 839 849 859 869 879 889 899 909 919 929 939 949 955 956 957 958 959 960 961 962 963 969 979 989 999 1009 1019 1029 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •