Klipsch klubben - Side 946

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 946 av 1033 FørsteFørste ... 446 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 906 916 926 936 942 943 944 945 946 947 948 949 950 956 966 976 986 996 1006 1016 1026 ... SisteSiste
Viser resultater 18,901 til 18,920 av 20659
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heresy : 12000,- ( 15000,- siste listepris )
    La Scala : 42500,- ( 59900,- siste listepris )
    Cornwall : 26500,- ( 29995,- siste listepris )
    Klipschorn: 89900,- (ca 135000,- original / 169000,- 60 års utgave )

Prisene ble helt riktig satt ned da vi begyndte å selge Heritage-serien direkte fra Akustisk Bureau. Dette skjedde nok i finanskrisen ja 8)
    Grunnen var også litt fordi Heritage ikke ble solgt så mye gjennom forhandlere og vi mente de gjorde seg godt sammen med Copland, Audionote Uk osv som vi selger direkte.

Løgn.. Ok.. Trist og leit å høre at vi driver med det.. Beklager Eddie. Du vet alt. Vi beklager igjen. Håper du kan tilgi oss. Absolutt ikke meningen.

60-års har vi hatt på tilbud til 89900,- i ca to år nå.

Akustisk Bureau selger ut restlageret til Audiocompaniet som ikke lenger
    distribuerer Klipsch. Ny importør i Norge på Klipsch er ikke klart ennå, oss bekjent. Audiocompaniet jobber nå med mange andre spennende merker. Se gjerne vår nettside eller bli venn med oss på facebook 8)

Akustisk Bureau er søsterfirmaet til Audiocompaniet. Akustisk Bureau selger direkte til sluttbruker merker importert av Audiocompaniet som IKKE distribueres.
    ( Copland, Audionote UK, Helius, Musical Fidelity AMS-serie, Alphacore )

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akustisk Bureau

Prisene ble helt riktig satt ned da vi begyndte å selge Heritage-serien direkte fra Akustisk Bureau. Dette skjedde nok i finanskrisen ja 8)
    Grunnen var også litt fordi Heritage ikke ble solgt så mye gjennom forhandlere og vi mente de gjorde seg godt sammen med Copland, Audionote Uk osv som vi selger direkte.

Løgn.. Ok.. Trist og leit å høre at vi driver med det.. Beklager Eddie. Du vet alt. Vi beklager igjen. Håper du kan tilgi oss. Absolutt ikke meningen.

distribuerer Klipsch. Ny importør i Norge på Klipsch er ikke klart ennå, oss bekjent. Audiocompaniet jobber nå med mange andre spennende merker. Se gjerne vår nettside eller bli venn med oss på facebook 8)

Akustisk Bureau er søsterfirmaet til Audiocompaniet. Akustisk Bureau selger direkte til sluttbruker merker importert av Audiocompaniet som IKKE distribueres.
    +1 for informasjon til uvitende (i hvertfall meg)

Newcomer PeGG sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva skal dem ha for rc64 cherry? den fargen jeg skal ha

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PeGG
    hva skal dem ha for rc64 cherry? den fargen jeg skal ha
    6k

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

P-17B Espresso + RB-51 II bestilt.

Nå er det bestilt, og jeg gleder meg som et lite barn.

Trenger tips til kompakt forsterker til RB-51 II, da de skal på PC-bordet og tips til stativ til P-17.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akustisk Bureau

jeg som skal beklage! fikk beskjed om at det var snakk om 40-50% rabbat så derfor kom jeg med de prisene...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen sende meg prislisten ?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rawnd
    Vel, de fortalte meg at de var tomme for RF-7 blant annet, så vi snakker ikke pallevis av hver modell.
    Hver RF-7 i pappesken tar jo ca en pall, så pallevis kan bety ett par

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha...

Har ca 20 timer (vet det er lite) på RF-82 MK II siden jeg kjøpte dem nå, men begynner å like de mer og mer. Skjønner ikke de som snakker negativt om disse høyttalerne med tanke på musikk i forhold til film, det tar av med alt fra dubstep til black metal og jeg får mer enn nok bass på rommet her (18 kvadrat). Prøvd meg på litt Johnny Cash (særlig ain't no grave anbefales, rå vokal) og Nils Lofgrens Keith Don't Go, veldig bra stereo imaging.

Har foreløpig bare testa dem med A3010'en, blir effektforsterker etterhvert. Lurer på hvor mye bedre en effektforsterker kan få det til å låte? Er det vanvittig mye å hente eller hvordan er det.

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine herrer.

Da forsikringsoppgjøret etter uhellet mitt her forleden(innbrudd) er i boks, så er det nå tid for å trå til med nytt oppsett. Jeg har lyst til å kvitte meg med RF-82II'ene til fordel for RF-7II, de er det man kan kalle drømmehøyttalerne mine hvis man skal snakke innenfor virkelighetens grenser. Men da var det evige spørsmålet man alltid har: Hva slags forsterkeri skal man velge?

Jeg har en Parasound Halo P7 som jeg akter å bruke som preamp, skal skaffe meg en Hegel HD20 som tar seg av lyden fra PC'en, og sitter å klør meg i hodet hver gang navnet Emotiva dukker opp i tankene. Har noen erfaring med Emotiva XPA-1? Lydsignatur til side, disse må da vel kunne holde et vaskeekte balletak på Klipschene til envher tid skulle man tro, etter spesifikasjonene å dømme? Rent lydmessig burde de jo også være i høy nok klasse, skal man tro testene man leser. Det bare så vanskelig for meg å tro på gull og grønne skoger til den sinnsyke prisen man får et par (nye!) XPA-1 for.

Det skal ikke være lett

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Mine herrer.

Da forsikringsoppgjøret etter uhellet mitt her forleden(innbrudd) er i boks, så er det nå tid for å trå til med nytt oppsett. Jeg har lyst til å kvitte meg med RF-82II'ene til fordel for RF-7II, de er det man kan kalle drømmehøyttalerne mine hvis man skal snakke innenfor virkelighetens grenser. Men da var det evige spørsmålet man alltid har: Hva slags forsterkeri skal man velge?

Jeg har en Parasound Halo P7 som jeg akter å bruke som preamp, skal skaffe meg en Hegel HD20 som tar seg av lyden fra PC'en, og sitter å klør meg i hodet hver gang navnet Emotiva dukker opp i tankene. Har noen erfaring med Emotiva XPA-1? Lydsignatur til side, disse må da vel kunne holde et vaskeekte balletak på Klipschene til envher tid skulle man tro, etter spesifikasjonene å dømme? Rent lydmessig burde de jo også være i høy nok klasse, skal man tro testene man leser. Det bare så vanskelig for meg å tro på gull og grønne skoger til den sinnsyke prisen man får et par (nye!) XPA-1 for.

Det skal ikke være lett
    Har aldri hørt XPA-1, men har snakket med en som har de. Kvalitetsfølelsen er enorm i forhold til de andre i serien var inntrrykket han hadde.

Går jo an å finne noe pent brukt, f.eks Parasound etc. Får vel en A21 for 12-15k?

Selv vurderer jeg denne til RB-51 II:

Kjøp NUFORCE ICON AMP 2X24W BLACK FORSTERKER billig på Dustinhome.no (noen meninger?)

Til Palladium P-17 vet jeg ikke hva jeg skal ha enda, aner ikke hva den serien liker av merker (med unntak av mc, som er for dyrt).

Rakk du AB salget på RF-7 II?

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,518
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Har aldri hørt XPA-1, men har snakket med en som har de. Kvalitetsfølelsen er enorm i forhold til de andre i serien var inntrrykket han hadde.

Går jo an å finne noe pent brukt, f.eks Parasound etc. Får vel en A21 for 12-15k?

Kjøp NUFORCE ICON AMP 2X24W BLACK FORSTERKER billig på Dustinhome.no (noen meninger?)

Til Palladium P-17 vet jeg ikke hva jeg skal ha enda, aner ikke hva den serien liker av merker (med unntak av mc, som er for dyrt).

Jeg bruker XPA1 til mine RF-7 Classic og savner ikke noe!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ville helt klart godt for parasound til p17 ihvertfall. Emotiva vil IKKE være i nærheten av nivået til palladium

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Ville helt klart godt for parasound til p17 ihvertfall. Emotiva vil IKKE være i nærheten av nivået til palladium
    Tro jeg starter med Cayin 265 ai, hvis ikke noe annet int. under 10k dukker opp

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rawnd
    Prøvd meg på litt Johnny Cash (særlig ain't no grave anbefales, rå vokal) og Nils Lofgrens Keith Don't Go, veldig bra stereo imaging.
    Nevnte Keith Lofgren har blitt spilt x-antall ganger på mitt annlegg! Hørte aldri på slik musikk tidligere, men på grunn av meget bra innspilling på bla. nevnte album har jeg blitt dratt inn i den litt mer rolige, akustiske, og rocka type musikk. Utrolig hvor lett man kan bli frelst mot forskjellige sjangrer med live-følelsen Klipschene skaper.

Anbefaler å teste Suzanne Vega med albumet "Close up, Vol. 4". Ikke akkuratt min musikksmak, men et herlig dynamisk lydbilde med horn kontra noen Dali jeg hadde på lån.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,257
    Takk & like
    Nevnt
    13 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Jeg bruker XPA1 til mine RF-7 Classic og savner ikke noe!
    Hva brukte du til RC 64 mkII når jeg var hos deg? Beste senterlyden jeg har hørt i allefall.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hadde A21 før. Kjempeforsterker på RF-82II'ene, men frykter den blir for tynn på 7II'ene.
    ...Jeg er bare ikke overbevist om at noe så billig som Emotiva virkelig kan være så bra som jeg hører det skal være. Det er liksom bare ikke så logisk :P Og her sitter jeg klar til å bestille når som helst!

Har ikke hørt noe om noe salg jeg, hvor mye gikk de for? Jeg tar tålmodigheten til hjelp(selv om jeg ikke har noe av det), og venter til det dukker opp noe

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde A21 før. Kjempeforsterker på RF-82II'ene, men frykter den blir for tynn på 7II'ene.
    ...Jeg er bare ikke overbevist om at noe så billig som Emotiva virkelig kan være så bra som jeg hører det skal være. Det er liksom bare ikke så logisk :P Og her sitter jeg klar til å bestille når som helst!

Har ikke hørt noe om noe salg jeg, hvor mye gikk de for? Jeg tar tålmodigheten til hjelp(selv om jeg ikke har noe av det), og venter til det dukker opp noe
    17500,- per sett.

Peis på med Emo, lettsolgt om det ikke faller i smak

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    17500,- per sett.
    Neeei! Seriøst! Og jeg som har hatt øya på stilk hele tida, så har de bare spasert rett forbi meg! Off, det var den gyldne sjansen. Får vel bare vente på at neste anledning også skal gå meg hus forbi da :P

Tenker jeg legger inn bestillingen på forsterkerne og tar det derfra jeg.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neeei! Seriøst! Og jeg som har hatt øya på stilk hele tida, så har de bare spasert rett forbi meg! Off, det var den gyldne sjansen. Får vel bare vente på at neste anledning også skal gå meg hus forbi da :P

Tenker jeg legger inn bestillingen på forsterkerne og tar det derfra jeg.
    Det har jo vart en god stund det tilbudet og vært mye skrevet om på forumet, kan sende deg listen om du sender PM med mail. Palladium P-37F til 35k bla.

Side 946 av 1033 FørsteFørste ... 446 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 906 916 926 936 942 943 944 945 946 947 948 949 950 956 966 976 986 996 1006 1016 1026 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •