Klipsch klubben - Side 907

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 907 av 1033 FørsteFørste ... 407 767 777 787 797 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 903 904 905 906 907 908 909 910 911 917 927 937 947 957 967 977 987 997 1007 1017 1027 ... SisteSiste
Viser resultater 18,121 til 18,140 av 20659
    Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    6500 for et par RF-63 er latterlig billig

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tenb
    Lurer på det samme selv!

Så, hadde likt om du fikk svar.
    +1

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Tusen takk! Jeg er jo ute etter vintage Klipsch, egentlig litt tidlig på året, men sendte avgårde en mail. Bare håper jeg får svar, har lest mye om folk som ikke får svar fra dem :s
    Finnes ikke tregere folk i verden :P Synes det er litt rart det de driver med også egentlig, selger HTer under markedspris direkte til kunde, og på den måten blir en slags direkte konkurrent til butikkene de er leverandør for. Sånn i form av at de egentlig er importør liksom. Men men, kommer jo oss tilgode da ihvertfall, forsåvidt. (Tenkte ikke på de 63´ene)

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PA-amp på Klipsch

Noen som har testet å mate Klipschene med en et lite kraftwerk av en PA-forsterker, eller f.eks 2x Crown XTi eller 2x CV CXA-10 just for fun? :-D Moro og teste litt! Hvordan ville lyden blitt tro, svært dårlig? Hehe. Satt opp imot tilsvarende CV-høyttalere f.eks. Hadde vært gøy å prøve :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk! Jeg er jo ute etter vintage Klipsch, egentlig litt tidlig på året, men sendte avgårde en mail. Bare håper jeg får svar, har lest mye om folk som ikke får svar fra dem :s
    5000,- for Chorus er et kupp. Kan ikke sammenlignes med rf.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Noen som har testet å mate Klipschene med en et lite kraftwerk av en PA-forsterker, eller f.eks 2x Crown XTi eller 2x CV CXA-10 just for fun? :-D Moro og teste litt! Hvordan ville lyden blitt tro, svært dårlig? Hehe. Satt opp imot tilsvarende CV-høyttalere f.eks. Hadde vært gøy å prøve :-P
    Fant en billig xti 4002 som jeg skal kjøpe Kan prøve den viss jeg kjøper et par rf-82

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg lurte på, kan jeg bi-wire med MA på diskant/mellomtone og xti 4002 på bassene? Så bruker jeg en nad t747 som forforsterker? Hørte at da kan en av forsterkerne spille drit høyt, mens den andre nesten ikke spiller.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 3li.fra.bodø.xD
    En ting jeg lurte på, kan jeg bi-wire med MA på diskant/mellomtone og xti 4002 på bassene? Så bruker jeg en nad t747 som forforsterker? Hørte at da kan en av forsterkerne spille drit høyt, mens den andre nesten ikke spiller.
    Det går...Men det er fort at man kan få ulik gain på diskant/bass, og det er ikke å foretrekke. Om du kan stille gain på Xti`en, er det jo en mulighet å få det til å samspille, men jeg ville heller ha satset på bare Xti `en da tror jeg..

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok 1 år før jeg fikk reklamert på høytalerne mine. Trege som F.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klipsch

Her var det mye frustrasjon ute å går.

Chorus1 gikk ut for 22 år siden. Håper det da er greit at vi får selge dem.
    Denne er dessverre ikke lenger å få kjøpt i butikk.
    Det samme gjelder Rf-63bl som gikk ut nov-2010.
    Disse selges i stedet for at de kastes. Håper dette er greit for alle sammen ?
    Butikkene vil ikke kjøpe B-varer skjønner dere. Ikke noe vondt ment fra vår side at vi selger de ut...

Vi har flyttet til nye lokaler etter 13 år og kastet ca 7 containere med varer/skrot/deler. Vi er nå endelig på plass i nye lokaler og håper på at alt skal gå raskere og mere strømlinjeformet fremover. Vi har enormt mye deler på lager, men dessverre ikke alt alltid. Klipsch er nå solgt til nye eiere ( Audiovox ) og nye regler/rutiner samt levering av deler har ikke fungert optimalt siste halvår. Dette beklager vi. Det er også veldig frustrerende for oss. Vi plukker ut deler fra nye A-varer for å prøve å hjelpe alle.
    Ring oss gjerne på 22881100 hvis noe er uklart eller dere lurer på noe.
    Denne flytteprosessen har tatt litt tid og vi beklager til alle som har måttet vente.

Vårt nye lokale vil vi bruke for å vise kunder flotte produkter i nær framtid og alle er velkomne. Ring gjerne på forhånd. Vi håper på å kunne arrangere litt hyggelige hifi-kvelder, lyttetreff, lansering av nye produkter og andre happenings utover.

Audiocompaniet : Distributør av våre merker i Norge. Salg kun til butikk

Akustisk Bureau : Vår "butikk" hvor vi selger Audionote UK, Copland, Helius & Alphacore direkte samt B-varer, overliggere, utgåtte modeller osv som ikke butikkene lenger vil ha. Dette kan da være produkter som tidligere kun ble distribuert.. ( Feks Klipsch )

De som har fått ekstremt dårlig service og er kjempe forbannet og lei seg kan ringe oss og forklare historien sin og få 1 sett pm2.0 pc-høyttalere som et plaster på såret. Håper det er greit.

Vi legger oss helt flate for de saker som har tatt tid og annet rot.
    Vi anser oss selv som ganske hyggelige og har ingen intensjoner om å gi dårlig service. Vi har heldigvis en og annen fornøyd kunde også. :-D

Kanskje noen av dere også en gang blir det. Det hadde vært hyggelig.

mvh

Akustisk Bureau / Audiocompaniet

Følg oss gjerne på facebook :-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akustisk Bureau

Butikkene vil ikke kjøpe B-varer skjønner dere. Ikke noe vondt ment fra vår side at vi selger de ut...

Vi har flyttet til nye lokaler etter 13 år og kastet ca 7 containere med varer/skrot/deler. Vi er nå endelig på plass i nye lokaler og håper på at alt skal gå raskere og mere strømlinjeformet fremover. Vi har enormt mye deler på lager, men dessverre ikke alt alltid. Klipsch er nå solgt til nye eiere ( Audiovox ) og nye regler/rutiner samt levering av deler har ikke fungert optimalt siste halvår. Dette beklager vi. Det er også veldig frustrerende for oss. Vi plukker ut deler fra nye A-varer for å prøve å hjelpe alle.
    Denne flytteprosessen har tatt litt tid og vi beklager til alle som har måttet vente.

Vårt nye lokale vil vi bruke for å vise kunder flotte produkter i nær framtid og alle er velkomne. Ring gjerne på forhånd. Vi håper på å kunne arrangere litt hyggelige hifi-kvelder, lyttetreff, lansering av nye produkter og andre happenings utover.

Akustisk Bureau : Vår "butikk" hvor vi selger Audionote UK, Copland, Helius & Alphacore direkte samt B-varer, overliggere, utgåtte modeller osv som ikke butikkene lenger vil ha. Dette kan da være produkter som tidligere kun ble distribuert.. ( Feks Klipsch )

De som har fått ekstremt dårlig service og er kjempe forbannet og lei seg kan ringe oss og forklare historien sin og få 1 sett pm2.0 pc-høyttalere som et plaster på såret. Håper det er greit.

Vi anser oss selv som ganske hyggelige og har ingen intensjoner om å gi dårlig service. Vi har heldigvis en og annen fornøyd kunde også. :-D

mvh

Håper virkelig ikke dere kastet elementer til Klf 20. Har hatt mange telefoner og eposter til dere om dette:? Ble lovet tilbakemelding om dette men fikk det ikke.

Uansett er det merkelig at noen klager på at dere selger gamle modeller og B vare rimelig.

Klipsch er et spesielt merke som har sterke følelser tilknyttet seg, har sikkert noe med det å gjøre.

Uansett, lykke til med nye lokaler og Akustisk bureau (kult navn btw) :-D

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Akustisk Bureau

De som har fått ekstremt dårlig service og er kjempe forbannet og lei seg kan ringe oss og forklare historien sin og få 1 sett pm2.0 pc-høyttalere som et plaster på såret. Håper det er greit. + 1

mvh

+1

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang innlegget mitt så leste jeg litt fort og så ikke at det var snakk om B-varer

ANYWAYZZZZZZ, jeg skulle ha nye elementer for snart et år siden, da dreiv dere OGSÅ og flyttet, så får håpe dere har fått ræva på plass nå :P Men jeg fiksa meg til slutt på annet vis.

Har dere no nettside til butikken deres, eller går det bare via telefon?

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Valgets kvale

Cayin DP 1205 til 3700,- eller Emotiva XPA-5 til 5400,-?

Tenkte å bruke 2 kanaler per RF7 og en til RC-64.

Deres mening betyr masse i denne avgjørelsen. Jeg har hørt så mye forskjellig om begge forsterkerne og vet ikke helt hva jeg skal tro.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri høyrt nookon av dei. Men 5 400 for XPA-5 er vel ein god pris? Den kunne eg tenkt meg til den prisen i alle fall...

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes egentlig ikke det er sånn kjempegod pris, mtp. at du får den for 4600+(frakt. 500,- jetpak)+toll og tull.

Flere innvendinger?

Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Har aldri høyrt nookon av dei. Men 5 400 for XPA-5 er vel ein god pris? Den kunne eg tenkt meg til den prisen i alle fall...

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    5400 er ein fin fin pris. :-)

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er det nok

Men lurer på hvilken som er det beste kjøpet i forhold til pris/ytelse/lydkvalitet.

Sitat Opprinnelig postet av Electra
    5400 er ein fin fin pris. :-)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Cayin DP 1205 til 3700,- eller Emotiva XPA-5 til 5400,-?

Tenkte å bruke 2 kanaler per RF7 og en til RC-64.

Deres mening betyr masse i denne avgjørelsen. Jeg har hørt så mye forskjellig om begge forsterkerne og vet ikke helt hva jeg skal tro.
    Hei ville selv gått for Cayin

Side 907 av 1033 FørsteFørste ... 407 767 777 787 797 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 903 904 905 906 907 908 909 910 911 917 927 937 947 957 967 977 987 997 1007 1017 1027 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •